Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her om dagen spurte han godeste når vi skal få barn! :overrasket: Og om vi skulle begynne å prøve neste år i april!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen spurte han godeste når vi skal få barn! :overrasket: Og om vi skulle begynne å prøve neste år i april!! :dåne:

Du er ikke alene om det Mazilla... Jeg har en her jeg også - som godt hadde sett det at vi begynte å prøve i mai i år!!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: mazzimannen vil ha en minimazzi :jepp:

det er jo koselig at han vil ha barn da og at han tar det opp, sånn at du ikke føler at du maser ved å ta opp temaet.. sånn sett er det ett pluss at det kommer fra han!! hva sier du da, blir det minimazzi produksjon neste år?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hvis jeg ikke begynner på master til høsten blir det kanskje snakk om produksjonsstart neste vår! :lur: Ellers må vi nok utsette det ihvertfall et år!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippe klippe klippe, sa kjerringa.. På tide med litt invitasjonslaging igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi.. Jeg holder på med et samme. Men måtte ta en pause nå. kjenner at jeg er litt lei egentlig. Men er helt feridg med 1/3 nå. bare 65 igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Hvor mange gjester skal dere ha egentlig?? :overrasket:

Også jeg som synes det er ille nok å lage 40 stykker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skikkelig stort bryllup med andre ord! :jepp: Vi blir "bare" halvparten, synes det også er mange jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi ble en del ferre jeg også, men så ber kjære alle sine kollegaer som han har å gjøre med, og ettersom han er trener for fotballaget på jobb, var det naturlig at alle disse blir bedt. Derfor inviterer kjære 35 til kaffe bare der.

Men det er helt greit, ettersom han nesten ikke har noe slekt. (så slipper jeg å få dårlig samvittighet for det. ;) )

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, et helt fotballag faktisk..! :dåne:

Har jobba med invitasjonene i hele kveld, så nå er jeg nesten ferdig! Mangler bare å skrive inni 6 stykker, så er alt gjort! :jepp: Tida flyr når jeg pusler med det, så plutselig var klokka over ett! :Gjesp:

Kanskje på tide å komme meg i seng, så jeg er våken og opplagt til sjokoladekurs i morra! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ble helt ferdig med en hel haug, kanskje 15 stykker! :hoppe: Får ikke gjort mer før jeg vet hva det skal stå på de siste, må få liste av svigermor med hvordan noen navn staves osv.

Søndags :hug: tilbake til søtemiso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var invitert til et bryllup i fjor sommer, og de hadde laget barkart, menyer, programmene og invitasjonene selv. Og de hadde over 100 gjester! :fnise:

Brudgommen mente det var god nok grunn til å takke ja til invitasjonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som fikk laget så mange :kose: produktiv du vennen :jepp: flinking!! håper på bilde når de er helt ferdig :Nikke:

greit å skrive navnene rikitig ja!! skal du lage menyer, bordkort og kirkeprogrammer selv også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bordkortene skal jeg sikkert lage selv, men det kan jeg gjøre til sommeren med hjelp av mamma tenker jeg! :fnise: Noe mer enn det tror jeg ikke jeg skal begi meg utpå, jeg må jo ha tid til å gjøre andre ting også! :jepp:

Nå må jeg straks fyke, sjokoladekurs here I come! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og, skal se om jeg kan få tatt et bilde av en ferdig invitasjon! Putter de rett i konvolutter, men jeg får se neste gang jeg setter i gang produksjonen om ikke jeg kan få tatt et bilde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazzimor.

Håper du hadde det fint på kurs i dag, og at du kom deg velberga hjem med tingene dine. :)

Vil gjerne se bilde av de ferdige invitasjonene. :)

:klemmer:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Manchego er godt :sikle: Tror det må være min favorittost :hoppe: resten av tapasen så også ut til å være å dø for!

Vil også se invitasjonsbilder forresten :jepp: Vi delte ut de første i går, de ble godt mottatt :nigo:

Og sjokoladekurs?! Så herlig! Fortell!

Høres ut som en flott helg hvertfall

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...