Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Takk MaiL! God helg til deg og! :klem:

Noen synes kanskje vi er egoistiske, men vi hadde lyst til at bryllupsreisen skulle være nettopp det, og ikke "bare" en ferie, sånn som det ville blitt hvis vi hadde utsatt den noen måneder. :jepp: Hadde sikkert vært annerledes hvis vi skulle reist til Seychellene eller andre hyperromantiske reisemål, men vår tur er jo litt mer budsjettvennlig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha. du forvirra meg skikkelig da du la meg til på fb uten å si hvem du var. lurifaks. men jeg brukte mine detektivevner og fant det ut. helt av meg selv. *smart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakka faktisk ikke om pris, det glemte jeg helt! :klaske: Men da jeg spurte i jula var det vel rundt 800 eller noe sånt per time.. Regner ikke med å ha den mest tidkrevende frisyren, men det blir nok en del uansett! :sjenert: Myyye dyrere enn å få det gjort i Dinesalongen ihvertfall! :trist:

slenger meg på denne... vi har jo bestilt i samme salong og jeg mente at første gangen jeg ringte så sa hun 500kr pr time..

glemte helt å høre da jeg bestilte :)

skal du legge inn kjolen dagen før? utrolig greit at de hjelper en på med kjolen :) valgte også å ta sminken der, selv om mange anbefaler at man ikke burde gjøre det.. men nå ligger det jo også en hudpleiesalong rett ved siden av om en ombestemmer seg :) hvor lenge før skal du ha prøvetime? jeg har min torsdagen uke før bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på denne... vi har jo bestilt i samme salong og jeg mente at første gangen jeg ringte så sa hun 500kr pr time..

glemte helt å høre da jeg bestilte :)

skal du legge inn kjolen dagen før? utrolig greit at de hjelper en på med kjolen :) valgte også å ta sminken der, selv om mange anbefaler at man ikke burde gjøre det.. men nå ligger det jo også en hudpleiesalong rett ved siden av om en ombestemmer seg :) hvor lenge før skal du ha prøvetime? jeg har min torsdagen uke før bryllupet :)

Henger enten ned kjolen dagen før, eller så tar jeg den bare med på selve dagen. Jeg skal også ha sminke der, men hvis jeg blir helt misfornøyd etter prøvetimen går det forhåpentligvis an å få gjort det i hudpleiesalongen ja! :Nikke: Jeg skal ha prøvetime på onsdagen før, tror jeg det ble til. Greit å ha det såpass tett opptil bryllupsdagen, så er håret likt og hukommelsen forhåpentligvis på plass! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Gøy med alt som går i boks ja! :jepp:

Nå bærer det avsted til skolen en tur... Finnes ikke motivert, men jeg kan jo ikke sitte her hele dagen heller! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey snuppa :klemmer:

lenge siden jeg har vært her inne, kommer inn med en :klem: å håper at du tilgir meg!! :pls:

så bra at ting faller på plass, det er en deilig følelse :jepp:

har du hatt en fin helg da vennen?? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Miso da, ikke unnskyld deg! Du har jo vært syk og allting! :kose:

Har hatt en fin helg jeg, selv om det var så som så med helgefølelse. Dagene går litt i ett når man er arbeidsledig nemlig! ;)

Nå er jeg på skolen. Planen er å få med meg et par forelesninger, men får se hvor lenge inspirasjonen strekker til.. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som drar på skolen :kose:

flinke mazzimin :hoppe:

dagene går i ett når man er hjemme, kjenner til den.. merket ikke store forskjellen på en onsdag og lørdag nå mens jeg har vært hjemme!!

men syns ukene kunne vært kortere og helgene lengre, men det er jeg vel ikke alene om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ihvertfall flink 1/2 forelesning... :flau: Oppdaga i pausen at jeg har visakortet til han godeste, så da må jeg jo nesten dra hjemover nå.. :plystre:

Hadde det vært superspennende, interessant og lærerikt hadde jeg sikkert blitt tida ut, men alt foreleseren kom med var dårlige vitser og selvfølgeligheter, så da blir det bye bye Mazzi! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du var flink som dro dit jeg, du kunne blitt hjemme men du dro en liten tur :jepp: bedre enn ikke å dra i det hele tatt!!

skal du shoppe med kortet hans?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble dårlig med shopping gitt, med unntak av en tur innom ica... Er ikke så stas å gå berserk med kortet hans når vi har felles økonomi! :fnise:

Men planen var at han skulle kjøpe og lage middag i dag, og det kunne han jo ikke gjøre hvis jeg hadde kortet hans. Da var det jo klart at jeg måtte dra fra skolen.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke: Mazzimor :klem:

hvordan er det med deg idag?? mye som skjer, fortell meg alt det spennende du skal gjøre idag :popcorn:

:goodbye: Misomor! :hug:

Hittil i dag har jeg vært en tur på kafé. Leser veldig godt på kafé om morgenen, for det er så avslappende stemning der da. Gjorde det veldig mye i Bergen, men har ikke gjort det her før nå. Fikk lest et par artikler i kompendiet mitt :jepp:

Etter det gikk jeg på Panduro for å kjøpe aller siste rest av ting til invitasjonene, og så gikk jeg masse rundt i byen i sola. Deilig å kjenne at den varmer igjen!! :sol:

Nå er jeg hjemme og slapper av litt. I kveld skal vi på Spin intervall 2 (puh), men ellers har jeg i grunnen ingen planer for resten av dagen.

Var det spennende nok? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: høres ut som at du har hatt en koselig dag så langt :jepp: er koselig å være på kafe, veldig koselig :jepp: panduro er genialt!! elsker den butikken, syns det er så mye som er litt dyrt der!! :sukk: men de har mye fint der altså!!

Flinke dere er som skal trene, hadde tenkt å dra idag men så begynte jeg tidligere på jobb idag så rakk ikke. skal få trene på torsdag i hvertfall, og på fredag! imorgen har jeg fri så kanskje jeg skal se om jeg klarer å få til en times tid da også.. mulig jeg avtaler time med PT på fredag!! trenger litt hjelp til å komme i gang igjen merker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig ganske koselig ut å sitte å lese på café :) Kanskje jeg skal prøve det en dag jeg også ;)

Flink du er som trener :) Jeg var veldig flink en stund, men nå er det snart 2 uker siden... *sparke seg selv bak* Nå kan jeg ikke unnskylde meg med eksamen lengre, så jeg og en venninne skal på step i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som trener :) Jeg var veldig flink en stund, men nå er det snart 2 uker siden... *sparke seg selv bak*

kjenner til den, er 2 uker siden her også.. har riktig nok vært syk!! men det å komme igang igjen etter en stopp.. det er tuuungt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...