Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

åh, den middagen hørtes jammy ut :sikle:

ha en fortreffelig lørdag vennen min og kose deg med han godeste og deilig mat :Nikke:

:klemmer: til verdens søteste mazzi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maten ble knallgod! :spise:

Nå har jeg gjort ferdig invitasjonene! :bolledeig: Deilig å være ferdig :)

Da jeg skulle finne navn/adresse til han ene på gjestelista fant vi forresten ut at han har 19 mill i formue! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

I dag har egentlig vært en sløv dag. I formiddag fikk jeg lest et kapittel i ei pensumbok mens jeg koste meg med en kopp kakao. Så var det koteletter med kokte poteter og brokkoli, gulrøtter og asparges til middag, før vi bega oss avsted til trening. Etter å ha gått gjennom styrkeprogrammet og spinning var det plutselig gått over 2 timer! :dåne: Nå skal jeg bare sløve på sofaen frem til leggetid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er mazzi.

Skjønner at det er deilig å være ferdig med invitasjonene ja. Jeg har igjen noen ennå jeg, men har som mål å få ordnet de i løpet av uka.

Hørtes veeelig god ut den middagen, men så er jeg veldig glad i koteletter, brokkoli, og asparges da. :)

Søndags :klem:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede mandag igjen! Tida flyr, og det er jeg glad for, for nå nærmer det seg påskeferie!! :hoppe: :hoppe: Fredag morgen setter vi kursen hjemover, og det skal bli SÅ deilig! :strix: Hjemme er det meldt sol og varmt, mens her er det selvfølgelig meldt noen få plussgrader, sludd og sterk vind i all overskuelig fremtid.. :fnise:

Men først må jeg komme meg gjennom de neste dagene. Planen for i dag er å sette i gang et par vaskemaskiner og lese litt. Det er vel i grunnen alt, tror jeg. Må finne på noe lurt til middag også, men det tar jeg litt på sikt. Han godeste er ferdig tidlig, så vi kan gruble ut middagen sammen. Hvis noen har forslag, så kom med de! :Nikke:

Mandags :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Mazilla!

:hoppe: for invitasjoner i boks! Da er det bare å lene seg tilbake og vente på svarene! :jepp:

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært med invitasjonene :klappe: Bare å begynne å dele de ut i påsken nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dele de ut i påska ja. Har funnet ut at det bare er en 6-7 stykker som må sendes i posten, så det er jo greit :)

Forresten så er bil til transport fra kirka i boks!! Vi skal kjøre med en sånn som denne. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeei mazzi :klemmer:

Håper du har hatt en fin mandag så langt, flinking som leser!! å så er du såå flink som er ferdig med invitasjonene :hoppe:

Ja nå er det snart ferie!! hva skal dere gjøre i påsken da, store planer?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hjem, med et lite pitstop i Oslo fra fredag til lørdag. Gleder meg! :hoppe: Hjemme skal vi dele ut invitasjoner, legge ut ønskeliste på Tilbords, sjekke rundt om bryllupskake, hente papirer som må sendes inn, sjekke rundt om brudebukett, på pubquiz, besøke familie, spise tapas og sist men ikke minst, få påskegg! Masse koselige planer, med andre ord! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare et sånn radioprogram som folk ringer inn på også får de sånne rebuser som de skal løse og komme seg rundt omkring til forskjellige destinasjoner med, også er det vel den som klarer mest iløpet av hele påsken som vinner :jepp:

Tror det pleier å være et ganske stort reisegavekort eller noe sånt :jepp:

Går som sagt på P1 :Nikke: Jeg syns bare det er koselig å sitte å høre på, mens man løser kryssord og legger kabal :ler:

Jeg blir skikkelig gammel til sinns når jeg kommer meg på hytta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...