Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jaja, det var gratis! :nigo: Masse kokker som tilberedte all mulig slags mat. Nystekt kalvefilet, stangekylling med soppsaus, lam i rødvinsaus, helstekt kje, entrecote med grønnsaksragu, sopprisotto, asparges med spekeskinke, div andre tapasretter, ostefondue, indisk kyllinggryte, foccacia med eksklusiv olivenolje, drøssevis av kaker og desserter (peppermynteis, panna cotta, tiramisu, sjokolademousse, jordbær med urtepuré, verdens beste sjokoladekake), pizza, påsmørt brød med div pålegg, frukt, diverse oster, godteri, eplemost, haugevis av fiskeretter og annen sjømat.... Har sikkert glemt masse!! :dåne:

Tror ikke jeg trenger å spise på en måned nå jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det der hørtes skikkelig godt ut da. Iallefall fristende her jeg sitter med knekkebrødet mitt. :)

Planer for dagen da? Nydelig vær ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noen Ultra her i byen heller (tror jeg :klø: )

Men ble jo sulten av å lese om all den snadder maten :sikle: Selvom det nettop var lunsj :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lå bunker med invitasjoner flere steder i butikken, med påmeldingsfrist på mandag. Jeg var bare tilfeldigvis innom i går kveld, og så fikk jeg beskjed om at det var bare å komme. Angrer ikke, for å si det sånn! ;)

Planer for dagen, tja.. Har vært på en halv forelesning, fullstendig bortkasta tid. Bortsett fra det så skal vi på trening etterhvert, og det er i grunnen alt. Synes forresten at det kunne slutta å blåse! Er utrolig fint vær, men det hjelper så lite når det blåser iskaldt mellom husveggene! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Mazzi! :goodbye:

Må også :dåne: litt over alle pengene dere får! Så utrolig bra!

Jeg fikk heldigvis også igjen en pen sum, selv om den ikke matcher din! Så det er en bra dag ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hurra for skattepenger :hoppe: Jeg får igjen omtrent det samme som deg, og det er helt herlig :danser: Ellers så må jeg :hoppe: litt ekstra for at pengene til han godeste også!! Skjønner godt dere feiret litt med biff og rødvin da ja! :tommelopp:

Og den gratiskvelden på ultra skulle jeg gjerne vært innom! :dåne:

Håper du har det bra om dagen, forresten!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ultra her, men det er så dyrt så jeg handler vanligvis ikke der.. :sjenert: ikke så rart at jeg ikke så sånne påmeldings skjemaer da.. må tydeligvis være mer på ultra, det er helt klart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ultra her, men det er så dyrt så jeg handler vanligvis ikke der.. :sjenert: ikke så rart at jeg ikke så sånne påmeldings skjemaer da.. må tydeligvis være mer på ultra, det er helt klart :jepp:

Eneste grunnen til at vi handler der er fordi de har glutenfri mat, så jeg må på en måte handle der. Ellers kjøper vi bare tilbudsvarer! :fnise: Også har de jo ofte smaksprøver i butikken da, og det er jo ikke akkurat negativt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, ultra har masse smaksprøver!! spes på lørdager :lur: har vært innom der på lørdager kun for å sjekke prøvene :fnise:

alt bra med mazzimin idag da?? :klem:

ha en superfin helg go`mazzi :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Alt er bra her. Har vært på kafé og lest et par timer og kost meg med en caffe latte. Nå er jeg hjemme en tur, men snart skal vi på treningsveiledning. Blir spennende å se om hun er fornøyd med innsatsen vår de siste 4 ukene! Regner med det, for begge to har hatt fremgang på omtrent alle øvelsene! :jepp:

God helg til søtemiso og andre som måtte være innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazzi :klemmer:

Ble helt sulten av å lese om kundekvelden på Ultra jeg...*skulle vært der ja*

Ønsker deg en kjempefin helg Mazzi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykke til med veilederen :jepp: husk oppdatering her da :jepp:

:kose: mazzi :kose:

Takk for det! Det gikk egentlig ganske bra. Fikk gjort noen justeringer på et par av øvelsene og sånn. Hun lurte meg forresten! :kjefte::fnise: Ga meg frivekter som var 1 kg tyngre enn jeg trodde, så jeg trodde jeg var kjempesvak som sleit! :fnise: Hun ville ha ny time med oss om et par uker, så det er bare å kjøre på! :hoppe:

:kose:

Hei Mazzi :klemmer:

Ble helt sulten av å lese om kundekvelden på Ultra jeg...*skulle vært der ja*

Ønsker deg en kjempefin helg Mazzi :klemmer:

Så koselig at du er innom en her en tur! :) God helg til deg også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: tilbake :)

Nå har vi vært en tur i byen. Var på kafé med han godeste og traff tilfeldigvis ei venninne og en bekjent også der, så vi tok en kaffe sammen. Ellers har vi handla nypoteter og asparges til i kveld. Da blir det pepperbiff med nydelig tilbehør :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...