Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei søta :klem:

hvordan står det til med mazzimin idag da? :)

hadde dere det koselig på kino igår da? og hva er så mazzimor sine store planer for dagen?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: søtemiso!

Akkurat nå er mazzimor litt sur, for hun hadde nemlig reist på skolen for å gå på forelesning, men så ble den avlyst... :sur: Men men, fikk i det minste drukket en kopp kaffe og lest litt pensum! :)

Kinoen var kjempekoselig! :) Satt ved siden av en søt gammel mann som lo høyt og hjertelig stadig vekk. :fnise:

Resten av dagen har jeg egentlig ingen planer, bortsett fra spinning i ettermiddag. Får se hva det blir til, får vel alltids fylt tida med noe! :Nikke:

Han godeste har "fri" i dag, fordi han ene han på gruppa hans var "syk" (forkjøla) og hun andre fyllesyk.. :roll: De skulle ha gruppearbeid for å gjøre ferdig en eksamen de skal presentere i morra(!!), og da er det liten vits i å møte opp når halve gruppa er borte. Synes det er utrolig barnslig at ei dame på mange-og-tredve ikke er ansvarlig nok til å droppe å drikke seg dritings midt i uka når de har eksamen i morra! :sinna: Synes litt synd på han godeste, for han må gjøre så utrolig mye ekstraarbeid stadig vekk, fordi de andre på gruppa ikke tar skolen seriøst i det hele tatt. Jeg hadde blitt utrolig frustrert, mens han sier bare at "det er deres problem, jeg lærer jo stoffet bedre av å gjøre det selv, så det er jo i grunnen greit". Imponerende holdning synes jeg..! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj!!! ja det må jeg si!! ble virkelig imponert over holdningen hans :jepp: jeg hadde ikke tatt det så bra, hadde heller blitt irritert og sint og latt de andre få vite det!! må si at han er imponerende som tar det så greit!! :Nikke:

Så dumt forelesningen ble avlyst, men bra du fikk kaffe og lest litt da!! så kom du ikke på skolen helt forgjeves! flinking :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det. Jeg hadde sikkert ikke fått gjort noe skolearbeid i det hele tatt hvis jeg bare hadde vært hjemme.. :sjenert: Nå er det kanskje på tide å dra hjem snart, istedet for å sitte på datasalen på skolen halve formiddagen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: du får dra hjem å lese litt mer! syns du er kjempeflink jeg :jepp:

har vurdert å gå tilbake på skolen, men har alltid slitt med teoretiske fag så det frister liksom ikke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten hilsen :kose:

Det ser ut til at det blir smak hver gang dere skal ha :popcorn: heretter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, og i like måte Miso! :kose:

Har vel i grunnen ingen andre planer enn å lage tapas. :spise: I dag har jeg vært ute og svidd av litt penger på salg... :plystre:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær, undertøy, boxere til han godeste, rødvin til tapasen... :jepp:

Nå har vi kost oss med

-ovnsstekte poteter med havsalt og urter

-egenmarinert manchego

-ovnsstekt asparges med manchego og serranoskinke

-chili- og hvitløksmarinert kylling

-to typer kjøttboller fra den nye Fryst-serien (juksa litt der...)

-aioli

-melon og serranoskinke

-gratinert nachos med tacosaus og revet cheddar

-foccacia til han godeste

-potettortilla

-ovnsbakte cherrytomater

Er så mett at jeg tror jeg skal sprekke! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo din hørtes mye mer proff ut en min :jepp: Jeg kan jo ikke uttale den derre machengoen en gang jeg :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke mer proft, bare vi som ikke klarte å bestemme oss for hva vi skulle ha, så det ble litt av alt! :ler:

Og manchego er bare den spanske "varianten" av parmesan, ikke mer fancy enn som så! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdags morgen mazzimin :klem:

har du sovet godt etter all tapasen? det hørtes utroooolig nam nam ut :sikle:

tror jeg skal slenge meg inn på tapas spising! :jepp:

hva er planene for lørdagen da vennen min? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Mazzimor.

Så utrolig godt det der hørtes ut. :spise::wow:

Hmmm. Kanskje jeg skal diske opp med tapas hjemme her i kveld..

Vi har aldri spist det før. Eller.. Jeg prøvde en gang på annen etage på Heimdalm og det var ingen suksess for å si det sånn. Men da tok jeg kokkens anbefalinger, og jeg likte ikke noe :sjenert:

Men dette hørtes ufattelig mye bedre ut. :jepp:

Planer for dagen mazzimor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Miso skrev:
God lørdags morgen mazzimin :klem:

har du sovet godt etter all tapasen? det hørtes utroooolig nam nam ut :sikle:

tror jeg skal slenge meg inn på tapas spising! :jepp:

hva er planene for lørdagen da vennen min? :hug:

Mornings, Miso! :hug:

Sov kjempegodt i natt faktisk, når jeg omsider fikk lagt meg etter en god runde ebaysnoking. Tida flyr når man er på ebay, det er helt sikkert! :dåne:

Har i grunnen få planer for dagen, bortsett fra å slappe av og kanskje lese litt. Har ikke helt bestemt oss for om det blir tapas (har jo masse ingredienser igjen) eller biff til middag i dag, men godt blir det nok uansett! :jepp: Sleng deg med på tapasbølgen, det er jo så enkelt, og såå godt! :spise:

Maye skrev:
God morgen Mazzimor.

Så utrolig godt det der hørtes ut. :spise::wow:

Hmmm. Kanskje jeg skal diske opp med tapas hjemme her i kveld..

Vi har aldri spist det før. Eller.. Jeg prøvde en gang på annen etage på Heimdalm og det var ingen suksess for å si det sånn. Men da tok jeg kokkens anbefalinger, og jeg likte ikke noe :sjenert:

Men dette hørtes ufattelig mye bedre ut. :jepp:

Planer for dagen mazzimor da?

Høres ut som en mulig plan det! :jepp: Det er jo så enkelt, det er jo bare å lage masse (kanskje ikke fullt så masse som vi gjorde..) småretter og så er det plutselig mat! :Nikke: Vet ikke helt hvor lyst jeg har til å spise tapas i kveld også, for det er kanskje ikke heeelt bra å troppe opp på kurs med hvitløksånde av en annen verden? :ler:

bryllupsTwisted skrev:
Hei Mazilla!

Håper du får en bra lørdag!! :klemmer:

Takk i like måte, Twisted! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men da kanskje vi er to med hvitløksånde. :fnise:

jeg vet ikke helt hva det blir til middag ennå jeg. Jeg har såååå lyst på storsodd også, men lurer på å vente med det til i morgen. Det er jo mere søndagsmiddag, men om jeg lager i dag, kan vi jo ha i morgen også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du lager sodd i morra, så har du jo rester av det til mandag! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur: Det var en god ide. :)

Hmmmm. kanskje jeg må på butikken å kjøpe oksekjøtt til sodd, og div til tapas da. :hoppe: Ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...