Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Panduro er litt dyrt ja, men jeg får 15% studentrabatt da.. Hjelper jo i det minste litt! :Nikke: I dag la jeg igjen den nette sum av kroner 19 der. Sparte 3,50 på å være student. Var nesten litt flaut å dra frem studentbeviset for å få rabatt når det var snakk om så få kroner men.. :ler:

Kafélesing kan absolutt anbefales, _lene_! Jeg er litt "allergisk" mot lesesaler, synes det er altfor stille der, så da irriterer jeg meg over hver minste lyd. På kafé derimot, der skal det jo være litt støy, så der er det greit. Også spiller de gjerne rolig musikk og sånn.. :)

Så flinke dere er som skal trene, begge to! :jepp: Det er mye vanskeligere å komme i gang etter pauser enn å bare holde en jevn rytme.. Derfor var jeg litt redd da jeg ble syk i forrige uke, men heldigvis klarte jeg å komme meg på trening likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som regel den første dagen etter en pause som er den verste.. kommer man gjennom den, går resten av seg selv.. i hvertfall hvis man har trent jevnlig før pausen!! så satser på at det skal gå greit bare jeg kommer i gang.. må bare gjøre det, er man avhengi så er man avhengi!! :fnise:

greit med studentrabatt, nå kan du bruke 3 kroner på noe annet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det verste å være avhengig av da! :fnise: Hadde aldri trodd jeg kunne bli avhengig av trening, men nå er jeg visst på god vei! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette i gang igjen da vet du! :jepp: Kanskje litt lettere å få bevegd seg når våren kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har en plan om at når det blir varmere i været og avbært på veiene så skal jeg begynne å gå til jobben.. :sjenert:

Får se hvor lenge jeg klarer å finne på unnskyldninger :rolleyes:

Men jeg har sett meg helt lei på treningen.. Jeg syns det er et ork og et mas, for jeg må sette meg i bilen og kjøre langt også stress-trener jeg også må jeg kjøre hjem igjen.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er absolutt ikke det verste å bli avhengi av nei!! moro er det også :jepp:

skal kommer i gang igjen denne uka her :trene: gleder meg litt til å svette skikkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det blir litt stress så lenge du må dra så langt for å få trent, dina! Du får finne på noe lurt for å få trent hjemme da, og så stenge ute alle de dårlige unnskyldningene! :Nikke: Kjøp deg en treningsvideo f.eks! :trene: Eller bruk øvelser fra YouTube eller andre steder på nettet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr treningsvideo... :sjenert: Men liker ikke å trene når Ælen er der... og han er BESTANDIG der.. :sukk: Så ser han rart på meg og humrer og lurer på hvorfor jeg gjør sånn :tunge1:

Nei å nei... full av dårlige unnskyldninger jeg :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be han være med, det var lurt!! :jepp: gjør det til en konkurranse, hvem som klarer flest.. så kan du øve når han ikke er der.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det dumme med at han godeste også har begynt å trene... Før var jeg kjempesterk og begynte å ta innpå, mens nå blir han også sterkere og sterkere.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyra Banks show handler om bryllup i dag.. Sikkert greit med tips og råd, men jeg har i grunnen ikke planer om å pynte/fylle lokalet med sølvfarga ballonger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni
Det er det dumme med at han godeste også har begynt å trene... Før var jeg kjempesterk og begynte å ta innpå, mens nå blir han også sterkere og sterkere.. :sukk:

:fnise: Det er jo ikke så rart at han er sterkere enn deg da, gutter er jo som regel det ;) Jeg kommer aldri til å bli like veltrent som min kjære, men det er ikke noe mål heller. I bunn og grunn så er den eneste man konkurrerer med seg selv, på en måte :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jada, sant det! Har ingen ønsker om å være sterk som en mann, men det var litt gøy før at han syntes jeg var sterk da vi lekeslåss og sånn.. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å lekesloss, selv om jeg alltid taper. :fnise:

Jeg liker heller ikke å lese på lesesaler. Må ha noe lyd rundt meg når jeg leser, gjerne musikken min. :) Leser mest på toget jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...