DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2161 Del Skrevet 2. mars 2009 sånn helt kort oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2162 Del Skrevet 2. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2163 Del Skrevet 2. mars 2009 Overnatting for hele bryllupsreisen er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2009 #2164 Del Skrevet 2. mars 2009 Overnatting for hele bryllupsreisen er i boks! flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2165 Del Skrevet 2. mars 2009 igjen!!! Jeg blir jo sliten av all hoppinga i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2166 Del Skrevet 2. mars 2009 Godt noen får hoppa fra seg, for jeg er slapp som en pudding i dag! Deilig å ha ordna både hår, sminke og overnatting i Kroatia på en og samme dag! Og det attpåtil mens jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2167 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er så effektiv Jeg sitter å ser på reisemålet vårt selv jeg.. Ligger link til det på lista mi i boka mi Sånn itilfelle du vil se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2168 Del Skrevet 2. mars 2009 Selvfølgelig vil jeg se! Piler inn med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. mars 2009 #2169 Del Skrevet 2. mars 2009 Stakkars deg som har blitt syk. Sender deg litt for alt det fine du har ordnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2009 #2170 Del Skrevet 3. mars 2009 Så flink du har vært til å fikse ting! Og en til deg som har blitt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. mars 2009 #2171 Del Skrevet 3. mars 2009 Uuuusj! Stakkars deg som har blitt sjuk! Og enda er du tapper og ordner masse ting til bryllupet. Det står det respekt av Håper du blir frisk fort som en vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2172 Del Skrevet 3. mars 2009 Stakkars deg som har blitt syk. Sender deg litt for alt det fine du har ordnet! Enda mer sjokolade? :dåne: Så flink du har vært til å fikse ting! Og en til deg som har blitt syk! Takk takk! Uuuusj! Stakkars deg som har blitt sjuk! Og enda er du tapper og ordner masse ting til bryllupet. Det står det respekt av Håper du blir frisk fort som en vind! Føler meg ikke så veldig tapper egentlig. Noe må jeg jo ta meg til! Han godeste mente stadig vekk at jeg skulle legge meg nedpå litt og sånn i går, men hvorfor skal jeg straffes for at jeg er syk? Det er kjedelig nok, om ikke jeg skal holde senga også.. Det er jo ihvertfall kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #2173 Del Skrevet 3. mars 2009 og til deg som er syk Skal si du er bra effektiv selvom su er syk da For bestilt overnatting og frisørtime Hva er planene for i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2174 Del Skrevet 3. mars 2009 Skal en tur på kafé nå. Må jo komme meg litt ut selv om jeg er syk. For øyeblikket merker jeg ikke annet enn en diger dott i øret. Senere skal vi egentlig på trening, men jeg vet ikke helt hvor lurt det er av meg. Tror jeg dropper spinninga i så fall, og bare tar ei rolig økt på ellipsemaskinen e.l.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #2175 Del Skrevet 3. mars 2009 Så flink du er som planer å trene selvom du er syk Tror det er lurt med en rolig økt sånn at du ikke sliter deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #2176 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Au i øret.. Straks klar for dagens andre dose penicillin... Ikke bare-bare for en arbeidsløs og syk sløving å følge med på klokka opptil flere ganger om dagen! Endret 3. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #2177 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå skal jeg skrive ferdig en invitasjon som skal leveres i morra. Hun venninna mi som skal gifte seg ei uke etter oss kommer til byen, så da skal vi drikke kaffe og kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. mars 2009 #2178 Del Skrevet 5. mars 2009 Håper du har hatt en fin dag sammen venninnen din på kafe i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #2179 Del Skrevet 5. mars 2009 Vi hadde det kjempekoselig. Skravla i timesvis om både bryllup og alt annet! Synes såklart det er dumt å gå glipp av bryllupet hennes, men samtidig så måtte bryllupsreisen vår bli da hvis ikke den bare skulle blitt en "vanlig" ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2009 #2180 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjedelig å gå glipp av bryllupet hennes da Men jeg forstår veldig godt valget dere har tatt også Det er jo tross alt bryllupsreisen God helg Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå