Gjest *Mim* Skrevet 8. mars 2008 #1 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg trenger hjelp til å telle til fem på flere ulike språk. Gjerne italiensk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Del Skrevet 8. mars 2008 Italiensk: 1-2-3-4-5 Engelsk: 1-2-3-4-5 Islandsk: 1-2-3-4-5 Canadisk: 1-2-3-4-5 Spansk: 1-2-3-4-5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 8. mars 2008 #3 Del Skrevet 8. mars 2008 Imponert over språkkunnskapene dine, Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 8. mars 2008 #4 Del Skrevet 8. mars 2008 Italiensk: Uno, due, tre, quattro, cinque Fransk: Un, deux, trois, quatre, cinq Pinyin mandarin: Yi, er, san, si, wu Kan komme med flere etter hvert, men nå må jeg jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Del Skrevet 8. mars 2008 Imponert over språkkunnskapene dine, Gjest! Takk, alltid hyggelig å kunne være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 8. mars 2008 #6 Del Skrevet 8. mars 2008 Italiensk: Uno, due, tre, quattro, cinque, sei Fransk: Un, deux, trois, quatre, cinq Spansk: Uno, dos, tres, quatro, cinco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. mars 2008 #7 Del Skrevet 8. mars 2008 Tysk: Eis, zwei, drei, vier, fünf (med forbehold om feil skrivemåte, - det her er det lenge siden jeg holdt på med) Uttales: æins, svæi, dræi, fir, funf Fransk uttales: æ, dø, troa, kætr, sænk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 8. mars 2008 #8 Del Skrevet 8. mars 2008 Tysk: Eis, zwei, drei, vier, fünf 1 heter eins på tysk Finsk: yksi kaksi kolme (kan bare til tre...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 8. mars 2008 #9 Del Skrevet 8. mars 2008 Tysk: Eis, zwei, drei, vier, fünf (med forbehold om feil skrivemåte, - det her er det lenge siden jeg holdt på med) Uttales: æins, svæi, dræi, fir, funf Fransk uttales: æ, dø, troa, kætr, sænk 1 heter eins på tysk Finsk: yksi kaksi kolme (kan bare til tre...) Beviser at jeg vet det og at det første bare var en skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 8. mars 2008 #10 Del Skrevet 8. mars 2008 Finsk: yksi kaksi kolme (kan bare til tre...) Finsk: yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. mars 2008 #11 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Serbo-kroatisk: jedan - 1 dva - 2 tri - 3 chetiri -4 (utt: tjetteri) pet- 5 Endret 9. mars 2008 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. mars 2008 #12 Del Skrevet 8. mars 2008 Kinesisk (skrivemåten er nok ikke helt korrekt): Itch Ni San Shi Go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 8. mars 2008 #13 Del Skrevet 8. mars 2008 Beviser at jeg vet det og at det første bare var en skrivefeil. OK, jeg trekker korrigeringen min elegant tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #14 Del Skrevet 8. mars 2008 RUSSISK 1 = [Adiin] 2 = [Dva] 3 = [Tri] 4 = [tsjetire] 5 = [pjat] Kan ikke skrive russisk på denne maskinen, så da blir det bare med uttalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 8. mars 2008 #15 Del Skrevet 8. mars 2008 Arabisk: wahed thneen talata arbaa khamsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #16 Del Skrevet 8. mars 2008 Spansk: Uno, dos, tres, quatro, cinco Det er cuatro, ikke quatro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 9. mars 2008 #17 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er cuatro, ikke quatro. Takk, jeg var usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. mars 2008 #18 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kjempefint! :bukke: Flere...? Endret 9. mars 2008 av *Mim* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 9. mars 2008 #19 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg kan hjelpe med den foniske franske :-D Æh døh troah kvatrh sænk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #20 Del Skrevet 9. mars 2008 http://www.zompist.com/numbers.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå