Tusenfryd Skrevet 6. mai 2003 #21 Del Skrevet 6. mai 2003 Så lenge det er skap over do, må dolokket ned. Her i huset er det faktisk jeg som er tregest med akkurat det. Doringen er heller ikke noe problem. Og som noen nevner - det er kaldt og en følelse av avgrunn når man setter seg ned på en do med ringen oppe. Jeg synes også det er usigelig grisete på offentlige doer og sånn (har akkurat vært på "bilferie" og nytt godt av fasilitetene langs veien i vårt langstrakte land) å måtte ta i ringen for å legge den ned. Men - jeg skapte jo litt snakk da jeg først traff min kjære da. Han bodde i kollektiv med bare gutter, og alle pep og buet da jeg som eneste jente hadde vært på do. Og som de uffet og akket seg over at nå ble det mas med doringen... Stoppet kjeften på dem jeg. Ved å sette opp doringen etter meg hver gang jeg hadde vært på do! Tenker jeg satt den! Forøvrig var doringen på annenplass eller lenger ned for 10-15 år siden. Da var den største irritasjonen tannkremtuben. Den gang var den av metall (som kaviartuben) og man måtte ikke klemme andre steder enn nedenfra. opp-pumpet plast har nok reddet mange ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudlabarnet Skrevet 9. mai 2003 #22 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes nå at mannfolk/gutter kan sette seg ned når de går på do selv om de bare skal tisse. Stå kan de gjøre der det er pisouarer! De stribler jo overalt med fanten sin, vemmelig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 10. mai 2003 #23 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg synes nå at mannfolk/gutter kan sette seg ned når de går på do selv om de bare skal tisse. Stå kan de gjøre der det er pisouarer! De stribler jo overalt med fanten sin' date=' vemmelig er det.[/quote'] La nå mannfolkene beholde sin verdighet, det å stå når de tisser er en av de få tingene de kan som ikke vi kvinner ikke får til uansett hvor mye vi måtte anstrenge oss... Jeg ble også litt sjokkert da jeg oppdaget at kvinner irriterer seg over dette. Jeg som bor sammen med tre griser ville fått et stort problem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #24 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg foretrekker helt klart at doringen er nede, men om dolokket er oppe eller nede er meg revnende likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 11. mai 2003 #25 Del Skrevet 11. mai 2003 Dere kan da i alle fall være glade for at vi menn ikke driver og strør på vasken lenger Skal ikke lenger enn et par generasjoner tilbake før det var helt vanlig - gjerne da utslagsvasken på kjøkkenet Jadda, jeg husker fattern... dorian - har dosetet nede ved festlige anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå