Gå til innhold

Din dårligste egenskap


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er- ja jeg innrømmer det i hvertfall:

1. utålmodig

2. altfor sta

3. langsint- og det skal dessverre ikke så mye til heller...

4. lar også kritikk gå altfor lett innpå meg, men jeg jobber med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Jeg er som deg, LilleMy, litt nebbete overfor mine nærmeste (les mann), han sier selv han fortjener Kongens fortjenestemedalje for å holde ut med meg når jeg setter igang. Klarer ikke alltid å stoppe, før jeg har vridd ut av meg alskens gammel dritt!

Blir bråsint, men er heldigvis ikke langsint.

Stort konkurranseinstinkt, liker det ikke.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hissig, kan fly i taket for småting hvis det er den dagen.

Dessuten har jeg en lei tendens til å synes litt for mye synd på meg selv når ting butter litt imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Litt for utålmodig med mine medmennesker

Litt for lat/bedagelig/makelig

Litt for impulsiv noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Hei, så tøft at så mange av dere vil stå fram med deres negative sider!! Det er jo ikke alltid så morsomt å prate om dem...

Kanskje vi burde starte en ny tråd om positive egenskaper! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Hvilken passende tråd nå ....jeg velger å ikke lese svarene nå men senere - og så svare rett fra hjertet.

En av mine dårlige egenskaper er at jeg kan blir så irritert og sinna når jeg tror at andre mener noe jeg ikke vet om de mener men som jeg tror (eller iallefall innbiller meg) at de mener eller tenker eller gjør ...Og da kan jeg bli så irritert ..og så blir jeg sur ..og så lar jeg meg provosere av tankene mine - og så blir jeg barnslig og får lyst å gi litt F.... :evil: Og dette er en meget dårlig og umoden egenskap jeg selvsagt ikke burde hatt ..men som jeg nå sitter og er sinna for at jeg har ...Grrrrr :x Her er det bare å legge seg altså - så kanskje morgendagen blir bedre - og alt viser seg å ikke være så plagsomt kjipt som jeg innbiller meg at det er ...

Og der kom nok et dypt og rotet innlegg fra Virgo igjen ...

Søren og at jeg ikke kan holde orden på tankene mine da!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna
Jeg er altfor følsom, tar ting innover meg altfor ofte....litt slitsomt egentlig.

Dette gjør også at jeg er livredd for å såre andre, så jeg lister meg rundt på tå hev...ikke at jeg ikke kan si i fra, men jeg pakker det inn i bomull og skumgummi og puter og dyner og.... :roll:

Og så kan jeg være litt vel spontan noen ganger, handler lenge før jeg i det hele tatt har tenkt på å tenke meg om :o

Eh ...du er sikker på at du ikke er meg da?? :o Som om jeg skulle skrevete det selv!!! Tillater meg å sitere deg for å spare meg selv for arbeidet .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...har en del når jeg tenker meg om..

Jeg er lat, og har en fæl evne til å utsette ting.Så stresser jeg meg skikkelig opp fordi jeg må ta et skippertak...(lærer aldri)

Dessuten så vet jeg at jeg burde leve sunnere,men har ikke gjort noe med det, hater å trene,for bedagelig anlagt.

Kan nok være litt arrogant og sjefete (av og til nødvendig da..)

Jeg kan være litt egoistisk og "utnyttende" overfor min kjære....en litt krevende dame på flere måter :wink:

Jeg lukker ørene for det jeg ikke vil høre.

Jeg bekymrer meg mye,er litt sårbar.

Jeg kan bli langsint.. :sinna:

Uff.Det er vel mer også.

Men så har jeg heldigvis andre kvaliteter...

Er egentlig en :engel: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er fryktelig slumsete med detaljer - det kan i noen tilfeller være en fordel, men som oftest er det en dårlig egenskap. :(

-Blir altfor lett kjempe-entusiastisk over mine egne ideer, for så å lande på jorda med et brak. :-?

-Ikke alltid kontroll med hvor mye som går ut/inn på kontoen. :wink:

-Lakenskrekk!!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marijke

1) Jeg kan være temmelig lat, og har ofte vanskelig for å få ting gjort.

2) Jeg er utålmodig og lar meg lett irritere av bagateller.

3) Jeg er langsint.

4) Jeg er, ifølge min kjære,en smule fordomsfull.

5) Jeg går altfor mye rundt og tenker på om folk kanskje ikke liker meg (men blir gradvis bedre), og har dessverre veldig lett for å tro at de ikke gjør det inntil det motsatte er bevist. Og det er ikke lett å bevise! Jeg har heldigvis fått meg et par positive overraskelser på det punktet, så jeg tror nok ikke at dette kommer til å plage meg resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... hos meg går skuffelse og sinne hånd i hånd, og det er noe jeg prøver å jobbe med. Det er ikke alltid ting går på skinner, og det er ikke alltid det går slik jeg håpet på. Jeg blir da skuffet, og kjenner at sinnet kommer krypende.

Dessuten er jeg perfeksjonist. Kan være bra i noen sammenhenger, og dårlig i andre. Kan ikke begi meg ut på noe som jeg ikke vet at jeg takler 100% (Derfor har jeg heller aldri turd å synge karaoke - må øve først :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Hm.......... har vel ingen dårlig egenskap jeg :lol: - men, igjen - akkurat DET er vel min dårligste egenskap - jeg tror så forbanna godt om meg selv......... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min dårligste egenskap...:

- missliker sterkt mennesker som er "dummere" en meg, da jeg egentlig synes at når JEG skjønner det, så bør da ALLE skjønne det, også blir jeg sint fordi jeg er sikker på at de gjør seg dummere en de er...

- også har jeg skrekkelig liten tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Er UTROLIG hissig jeg :o Og så får jeg sånne snikende depressjoner innimellom som tar knekken på alt jeg eier av selvtillit. Sjalu til de grader er jeg også.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg er veldig bestemmt i min sak og kan ha en tilden til å pakke på mennesker mine syn der jeg synst veldig mye og sterkt.

Så er jeg veldig ärlig og får mennesker som ikke kjenner meg kan dette blie et problem.

Så har jeg ut i fra sambo en tildens til å stole formye på meg selv og det gjör at jeg setter meg i farlige situasjoer.

Han föler at han må passe på meg for jeg sier det jeg mener til den jeg mener det om uansett hvordan personen er.

Såer jeg veldig kynisk blitt den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine mindre flatterende sider:

1. De rundt meg synes at jeg ofte kan høres sur ut i stemmen selv om

jeg ikke er det, noe som er slitsomt for alle parter

2. Jeg er altfor kritisk og har meninger om mangt; "man trenger ikke å kritisere alt en ser vet du vennen min" (sitat: kjæresten)

3. Er en skikkelig hissigpropp og lar meg lett irritere, heldigvis ikke langsint, men er redd for at jeg kommer til å få høyt blodtrykk og bli den sure nabokjerringa som alle hater :o

4. Skulle personlig ønsket at jeg ikke hadde så munndiare og kanskje kunne reflektere litt før jeg sa ting, men det skal visst nok ikke plage mine medmennesker nevneverdig sier de

ringblomst - som absolutt har forbedringspotensiale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg har ganske lett for å bli sjalu:s

Ellers så er vel også jeg en ganske perfeksjonist.

Og jeg irriterer meg over folk som slentrer unna tinG! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Mine mindre flatterende sider:

1. De rundt meg synes at jeg ofte kan høres sur ut i stemmen selv om

jeg ikke er det, noe som er slitsomt for alle parter

2. Jeg er altfor kritisk og har meninger om mangt; "man trenger ikke å kritisere alt en ser vet du vennen min" (sitat: kjæresten)

3. Er en skikkelig hissigpropp og lar meg lett irritere, heldigvis ikke langsint, men er redd for at jeg kommer til å få høyt blodtrykk og bli den sure nabokjerringa som alle hater :o

4. Skulle personlig ønsket at jeg ikke hadde så munndiare og kanskje kunne reflektere litt før jeg sa ting, men det skal visst nok ikke plage mine medmennesker nevneverdig sier de

ringblomst - som absolutt har forbedringspotensiale

:forvirra: Men dette er jo meg???!!!!

Er jeg kommet til verden i 2 eksemplarer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dårligste egenskap er vel at jeg er hissig.

Jeg er snar til å ta ting i værste mening, selv om det ikke var ment sånn i det hele tatt ( særlig fra mamma)-

Men en hissigpropp har jeg vært fra jeg var født, så jeg får bare leve med det... :ler:

Har faktisk blitt bedre opp gjennom årene da men..... ( er heldigvis ikke langsint.. En utblåsning og jeg er som oftest like blid like etterpå.) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...