Gå til innhold

Din dårligste egenskap


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Samara

Inspirert av den andre tråden her om dårlige egenskaper, spør jeg: hva er din dårligste egenskap?

Jeg har en lei tendens til å være sent ute til mye... :oops: Leste i den forrige tråden at det irriterer veldig mange av dere... Og ja, jeg prøver å skjerpe meg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... ikke så lett!! Jeg tror det må være at jeg er vel "nebbete", særlig mot han jeg er mest glad i..... :oops: . Jeg har dog forsøkt å forbedre meg i en lengre periode nå, og synes faktisk jeg har klart å "jenke" meg noe. Men, jeg har fremdeles potensial - og flere dårlige egenskaper også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dårligste egenskap er nok at jeg har en tendens til å oppmuntre meg selv til å bli skikkelig sur og jeg kan være sur leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.....*tenker*......hmm.....*tenker*.....

min dårligste egenskap tror jeg må bli at muligens kan være noe mer kynisk til livet enn det er strengt tatt nødvenig å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dårligste egenskap er kanskje at jeg har et veldig stort behov for søvn. Dette er veldig irriterendes særlig for kjæresten siden jeg blir fort slapp og sliten og må ta meg en lur midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror at min dårligste egenskap er at jeg hisser meg altfor mye opp over bagateller - og jeg er ikke MILD når jeg først blir irritert... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Lar sinne gå ut over min kjære

Prater VEL mye....

Elendig selvtillit (jfr dere som har lest jobb-tråden min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Jeg er veldig flau over min (kanskje) dårligste egenskap, og jobber iherdig med å forbedre meg.

Jeg kan være slem.

Det er skikkelig rart, for egentlig er jeg utpreget snill av person, omsorgsfull som ganske få, varm, empatisk og så videre.

Men, av og til blir jeg veldig kald og kynisk.

Denne siden rettes helst mot folk jeg misliker (egenskaper jeg ikke kan fordra), eller nære personer jeg egentlig er veldig glad i.

Jeg har bedret meg masse, men en periode var det ganske ekstremt.

Måten jeg oppfører meg på i slike situasjoner, er at jeg blir kald, spydig, ekkel, og får vedkommende til å føle seg som en liten dritt.

En grusom egenskap å ha, spør du meg. Spesielt grusomt å gjøre mot noen du er glad i. Får helt vondt i hjertet her jeg sittter og tenker på det.

Som sagt - skjerpet meg betraktelig - nå består egentlig oppgaven i å sørge for at det ikke skjer igjen.

Hah, nå var jeg litt for ærlig.

Lite flatterende, I know.

¤egentlig veldig snill assa :ler: ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er nok ganske så hissig av meg..og det er nok samboeren som får merke det mest.

Ellers så er nok selvtilliten min så lav at jeg ødelegger mye for både meg selv og andre pga den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg biter negler. En ekkel og plagsom vane.

Er kanskje veldig kritiserende, tidvis noe fordomsfull.

Og så blir jeg kanskje alt for sint. Ikke voldelig eller noe sånt, men jeg lar virkelig folk få høre hva jeg mener om dem når jeg først tenner. Langsint er jeg også.

Og så er jeg herlig lat.

Som enklete bemerker med kraftige sleivspark her, så har jeg fler lyter også. At jeg ikke bretter ut alt om meg, er vel kanskje fordi jeg ikke føler for å være så åpen med alle defekter med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok finne et par ting til om deg WildThing....

Jeg er en :engel::wink: Neida!

Fordommer har jeg, kanskje litt for mange. :-?

Jeg er utrooooolig utålmodig.

Jeg blir fort sint men det går også fort over igjen.

Jeg blir fort stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg er usikker og kan forbedres på selvtillit fronten.. jeg tar ikke komplimanger.. det går bare inn det ene øret og ut det andre..

jeg er skikkelig morgengretten og har en massivt temperament.

Så gutter, hadde jeg ikke vært forlovet hadde drømmejenta deres sittet rett her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vega

Min dårligste egenskap er kanskje at jeg ikke ser mine egne feil... :o

Jeg er sta - men det er da bare en fordel?

Jeg kan være hissig, men det er da bare en fordel?

Jeg sier ofte ja der jeg burde sette ned foten - det er ikke en fordel, fører til at jeg til syvende og sist blir irritert fordi jeg må strekke meg for langt for å oppfylle andres ønsker, og de kan jo ikke vite at det egentlig ikke passet... Men jeg holder på å lære. (En stund måtte jeg be familie om å slutte å spørre meg om hjelp, jeg holdt på å gå av skaftet ... Det hjalp - jeg er flinkere i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Jeg er altfor følsom, tar ting innover meg altfor ofte....litt slitsomt egentlig.

Dette gjør også at jeg er livredd for å såre andre, så jeg lister meg rundt på tå hev...ikke at jeg ikke kan si i fra, men jeg pakker det inn i bomull og skumgummi og puter og dyner og.... :roll:

Og så kan jeg være litt vel spontan noen ganger, handler lenge før jeg i det hele tatt har tenkt på å tenke meg om :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min sårbarhet.. I utgangspunktet en bra egenskap, men kan ta tid å "hente" seg inn igjen etter at man har blitt "hardt" truffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Generelt sett er jeg en ond og kynisk drittsekk, men jeg vil likevel nevne et par ekstra plagsomme trekk:

1) Altfor raske replikker og tidvis rå ironi som ikke alle tar

2) Blir arrogant overfor folk jeg ikke liker

3) Sta

4) Utålmodig

*og plutselig ble køen av fristerinner og lurendreiersker betydelig redusert*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en hissigpropp uten like - men kun overfor mine aller nærmeste (stakkars samboer).

Jeg er utålmodig, noe som gjør meg sint opp til flere ganger om dagen.

Jeg er en kjeftesmelle når jeg er sint.

Realistisk bilde av meg -------> :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...