Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #1 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg prøver å komme på et ord, men det står helt stille. Kan minne litt om unnasluntrer, og er en oversettelse av freebie på engelsk. Et eksempel på en slik person er en som møter uforberedt til kollokvie og bare nyter godt av andres kunnskap. En slags blindpassasjer mao, men jeg er ute etter et spesifikt ord jeg ikke kommer på. Holder på å bli gal, så håper på litt god, gammeldags kg-hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven Skrevet 7. mars 2008 #2 Del Skrevet 7. mars 2008 Gratispassasjer? Nissen på lasset? Snylter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #3 Del Skrevet 7. mars 2008 Du er inne på noe, men det er fortsatt ikke akk det ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenestol Skrevet 7. mars 2008 #4 Del Skrevet 7. mars 2008 Ordboken min sier freebie betyr "fribillett" eller "fritt måltid". heh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. mars 2008 #5 Del Skrevet 8. mars 2008 Ordboken min sier freebie betyr "fribillett" eller "fritt måltid". heh Hehe, joa, men det brukes i denne sammenhengen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 8. mars 2008 #6 Del Skrevet 8. mars 2008 Freeloader er et bedre engelsk ord for det ordet jeg er ute etter. Sukk.. blir snart sprø her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. mars 2008 #7 Del Skrevet 8. mars 2008 parasitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sin_* Skrevet 8. mars 2008 #8 Del Skrevet 8. mars 2008 Påheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2008 #9 Del Skrevet 8. mars 2008 Gratist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. mars 2008 #10 Del Skrevet 9. mars 2008 For meg er det nærmest til snylting.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bris Skrevet 9. mars 2008 #11 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Grisk person uten sosiale antenner? En snikete snyltegjest Endret 9. mars 2008 av Bris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. mars 2008 #12 Del Skrevet 12. mars 2008 Ein som skummer fløten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå