Gjest Gjest_mia_* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg bare lurte på om det er noen her som har vært på ultralyd i uke 6, og ikke har sett noe foster, men likevel vært gravid? Jeg tok både utvendig og innvendig ultralyd, og de finner ingenting, men har positiv graviditetstest... Takknemlig for svar!
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg var på UL i slutten av uke 5. Man ser vel ikke akkurat noe foster så tidlig, men gyn. kunne se at jeg var gravid. En slags skygge på livmor.
KnockedUp Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg var på ul i uke 6- i slutten av uke 6 da, og vi så da et bittelite embryo, plommesekken og hjertet som slo. Jeg trodde i det minste de skulle kunne bekrefte graviditeten så "sent" (understreker at jeg TROR), men kanskje du er kortere på vei? Endret 7. mars 2008 av KnockedUp
mamut75 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Vi har et UL bilde som det står 6+4 på og som viser en sigarliknende ting som gynekologen mente var fosteret og som hadde blinkende hjerte da vi var der . Hva sa helsepersonellet om det de fant da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå