Gå til innhold

Bellatrix tanker og gjerninger.


Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nytt år til deg også. :)

Livet mitt har alttid vært preget av mye sykdom, og jaggu har ikke året startet med sykdom også. Jeg er gørrforkjøla på 5. dagen, har regnbuehinnebetennelse og venter på telefon fra ny fysioterapeut. I tillegg har jeg mistet en plombe i en tann. :forvirret:

Bortsett fra det er livet egentlig ganske ålreit. Jeg hadde en fin jul og gleder meg til fokjølelsen slipper taket så jeg kan kose meg og være sammen med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Forkjølelsen er på retur. Men jeg er fryktelig sliten av å løpe fra den ene helseinstitusjonen etter den andre. i morgen er det å "løpe" (jeg løper jo ikke, men tar buss) time hos fysioterapeut til time på sykehuset. etter det er det bare å bestille time hos tannlegen. etter å ha vært hos han kan jeg forhåpentligvis slappe av en stund. :tannverk:

Jeg har snart bursdag, men jeg er så sliten for tiden at jeg vet ikke om jeg orker særlig feiring. Jeg får se om jeg får til noe rolig noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk. I dag har jeg ingenting på planen og jeg har tatt meg en skikkelig fridag. Har knapt vært ute av huset og skal bare lage en enkel middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Oi! Her var det ikke skrevet noe på lenge. Det er ikke så lett å skulle oppdatere alle steder hele tiden. Facebook, blogg, dagbok på et annet forum osv blir litt mye å holde styr på. I hvert fall har det vært det i år hvor jeg har hatt vanskeligheter med å skrive noe som helst på nett av forskjellige helserelaterte grunner.

Jeg har det bra. Sliter med helsa, men livet går sin gang. Nå er det ferie og jeg prøver å slappe av og kose meg. Er egentlig litt mystisk syk om dagen, men legen er på ferie så jeg får ikke sjekket det. Han har jo vikar, men ettersom vikaren er min forrige fastlege så orker jeg ikke dra til han. Han er så udugelig at det nesten er bedre å diagnostisere og behandle seg selv. Ringer jeg legevakta får jeg beskjed om å kontakte vikarlegen, så det er ikke noe alternativ. Jeg tror jeg har UVI og har medisiner mot det. Spørsmålet er bare om jeg skal ta de uten å ha blitt undersøkt først. Jeg føler at jeg har 3 dårlige alternativer. Jeg skal prøve å se om de har sånn hjemme test på apotektet, så får jeg i hvert fall funnet ut av om det er uvi eller ikke.

Nok om det. Jeg storkoser meg med at det er +-20 grader og vind i luften. Noen vil kanskje si at det ikke er skikkelig sommervær, men det er helt perfekt mener jeg. Da jeg var i Osloområdet i slutten av juni var det så varmt at det ble slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne UVI bør jo behandles, da. kan du ikke bare levere en prøve på kontoret og ringe for å sjekke resultat og hente medisiner. da? Så slipper du så mye kontakt med vikarlegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne UVI bør jo behandles, da. kan du ikke bare levere en prøve på kontoret og ringe for å sjekke resultat og hente medisiner. da? Så slipper du så mye kontakt med vikarlegen

Vet ikke. Kjenner jeg han rett gidder han ikke undersøke prøven engang (hovedproblemet med han var rett og slett at han ikke ville gjøre nødvendige undersøkelser eller gi meg den behandlingen jeg trengte) , og da er jeg like langt. Jeg tok en sånn apotektest og den ga utslag. Jeg har bare medisiner for tre dager, så jeg får håpe det holder. Fastlegen min er tilbake neste uke, så får jeg dra til han da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - sånne leger skulle vært luket ut. Godt at den vanlige legen din er tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...