Gå til innhold

Bellatrix tanker og gjerninger.


Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix

Hmm... Da var jeg her igjen. Jeg har jo vært på kg, men ikke hatt dgabok på en stund. Jeg var helt fraværende i desember og januar. Det var ufrivillig, men kjentes egentlig ikke så verst likevel.

Livet er fint. I dag har jeg og mannen 4-års bryllupsdag. I kveld skal vi ut og spise og kanskje et sted med live-musikk. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du har dagbok igjen. Jeg vet jeg har fulgt med deg før nemlig, selv om det kanskje er ganske lenge siden.

Gratulerer så masse med bryllups dag. Kos dere ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bellatrix

Ooops! Der var dagboken glemt igjen. Ja, ja. Jeg har det fint. Var på bytur med en venninne i går og fikk besøk av en kompis på kvelden. I dag har svigerfar bursdag så da blir det selskap med kaffe og kaker. Det blir koselig.

:klø: Hva er det som gjør at folk tror det er helt i orden å stalke og å komme med det ener personangrepet etter det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei du

Kos å se deg igjen her. Håper du har hatt en bra påske. Gratulerer med 4årsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Påsken var fin. Nydelig vær og vi bare slappet av.

Nå er det hverdag igjen. Jeg har vært hos fysioterapeuten og sola skinner like bra som den gjorde i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Takk. Jeg er visst ikke så flink til å skrive i den. Dagene går og det skjer jo ikke så mye spennende åp fortelle om hele tiden.

I morgen har mannen bursdag så da blir det familiebesøk med kaffe og kaker. Vennefest blir det på fredag. Begge deler blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Bellatrix

Denne dagboka har jeg vel glemt på en stund, ja. Jeg har det bra. Har hatt en litt slitsom sommer, men har kost meg også. Det er i hvert fall godt med hverdag igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

:klø: Jeg så gjest hadde startet dagbok, og en annen gjest hadde svart. Eller noe. Det er litt vanskelig å skille gjest fra gjest, men det er ikke poenget. Poenget er at gjest kan starte og svare i dagbøker, men da jeg selv nettopp logget meg ut for å prøve å skrive her gikk det ikke. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da var det gått to måneder siden sist jeg skrev her. Det er snart jul. Ute er det regn og snøen smelter. Forhåpentligvis forsvinner den ikke helt. Julegavene er nesten i boks og det er en rolig og fin desember.

I dag har jeg trent og på vei hjem hørte jeg på radioen at den kvinne var blitt drept noen hundre meter fra der jeg bodde før, ca tre km fra der jeg bor nå. http://www.an.no/nyheter/article3994394.ece

Det er tirsdag. Tirsdag er kosekveld. Da er det Greys Anatomy og Samantha. Kanskje jeg popper meg litt popcorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...