Gå til innhold

Fornying av løfter for å være prinsesse en gang til?

Rapitap

Anbefalte innlegg

Nå bare jeg spørre dere igjen om en sak. Jeg titter innom dette temaet en gang iblandt for der er jo bare sååå romatisk å gifte seg. Jeg er gift, og har allerede vært igjenom dette, og syntes det var deiligt å være prinsesse for en dag. Det er litt trist og at jeg ikke kan gjøre det igjen...derfor slo tanken meg. Hva med å fornye løftene etter 5 år ?

(Må ta 5 år, ellers blir det for lenge å vente....hehe)

Hva synes dere om slike fornyelser? Er det noen som har fornyet løftene??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres unektelig romantisk ut, men hvis festen skal være like storslagen, så synes jeg det er bortkasta penger.... Hva med å gjøre 10 års dagen til noe veldig spesielt isteden uten de alt for store økonomiske innhugg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gladelig planlagt en gang til men det har vel noe litt krampeaktig over seg, egentlig...

I alle fall hvis man skal kjøre full stil og hvit kjole m.m. .....

Jeg kan godt tenke meg å fornye men ikke før etter MINST ti år.

Jeg driver og maser på foreldrene mine, jeg, skulle ønske de ville gifte seg en gang til.

De hadde så stusselig bryllup, på Rådhuset, og med hele to gjester!

Men der er det dårlig med gehør, gitt.....

Skulle jeg fornyet, måtte det skjedd på standen på Maldivene eller noe lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis man feirer bryllupsdag, så blir jo det en markering av løftet/pakten? MAn kan jo gjøre mye ut av slike dager, tilogmed invitere gjester hvis man vil! Men det blir jo ikke noen bryllupssermoni med hvit kjole etc da... Er det det du har lyst til? (ellers så kan man jo vente til man blir skilt og skal gifte seg på ny :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi kommer til å gifte oss en gang til, men skulle vi gjort det så ville det vært som AnitaCath skrev, på en øde strand et eller annet sted. Også tror jeg det bare ville vært oss to, ikke full fest og sånt. Synes egentlig det høres litt krampeaktig ut, ja, ihvertfall om planen er å ha kjole og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke å bli krampeaktig å fornye løfter..........'life is what you make it..'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var egentlig ikke helt det jeg mente, men om du lager et "bryllup på nytt" med stor fest og kjole og greier fem år etter, så synes kanskje jeg at det høres litt krampeaktig ut da, men hver sin smak altså. Jeg hadde ihvertfall stussa ganske bra om jeg hadde blitt bedt i en venninnes "bryllup-på-nytt" fem år etter selve bryllupsdagen :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...