Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg såg på Med Hjertat på rette staden i går 8) Og så la jeg merke til en kåpe i 50 talls stil som var såå pen. Hvor kan man få tak i noe lignende? Og ellers hvilke butikker har de lekreste klærne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girl-Next-Door Skrevet 5. mai 2003 #2 Del Skrevet 5. mai 2003 I Oslo finner man det meste i Bogstadveien. Min favoritt er Traps, som er en veeldig liten butikk, men med super service og klær litt utenom det vanlige uten at det blir FOR spesielt. Ellers er mine favoritt merker Fillippa K (som har egen butikk på Frogner og Markveien på Grünerløkka bl.a.) og DKNY (bra utvalg på Tatler). Ellers liker jeg veldig godt Mango, som jo er et billigere alternativ sammen med H&M hvor jeg også handler en god del. Oasis har mange fine bluser og topper. Av skobutikker er det ingen som slår Lille Vinkel ved Majorstua-krysset. I Trondheim er de to Retro butikkene mine favoritter. Bello skobutikk har masse kule sko. Ellers Cosmo, Fatback/Shine og mange av butikkene på Byhaven. Dette var mine tips! Handler egentlig klær overalt, men disse er favorittene!!! Det er supert at folk kler seg forskjellig og har forskjellig smak, synes jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå