Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #1341 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) KG og MSN faktisk + tv. Perfect Herlig rett før leggetid Nettopp. Mannen ligger i senga og ser på tv, mens jeg sitter i stua og ser på tv. Han ville surfe og jeg ville se på et program, så da ble det slik. MSN Tusen takk for praten på MSN i kveld/natt - det var veldig hyggelig. Ja no blir eg kanskje hekta på MSN igjen, eg også! Takk for praten jenter, det var koseleg! Og no er det definitivt leggjetid. God natt! Endret 24. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. oktober 2008 #1342 Del Skrevet 24. oktober 2008 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1343 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja, så var det lørdag igjen! Må ærlig innrømma at eg ikkje merkar så veldig stor forskjell på kvardag og helg for tida, no når eg har gått ut i permisjon - eg har jo fri uansett. I dag kjem foreldra mine på besøk, så då må det ryddast og ordnast litt i leiligheten. Og så må me få sprinkelsenga inn på soverommet vårt, for så langt har me ikkje kome enda. Skal snart ta meg ein liten tur på butikken, og henta ein pakke. Eg har bestilt forskjellig babyutstyr på nettet, så det blir spennande å sjå kva som gøymer seg i pakken! Endret 25. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 25. oktober 2008 #1344 Del Skrevet 25. oktober 2008 for pakke!! Moro med pakke i posten! Kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. oktober 2008 #1345 Del Skrevet 25. oktober 2008 Spennende med pakke! Hva var inni den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. oktober 2008 #1346 Del Skrevet 25. oktober 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1347 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) for pakke!! Moro med pakke i posten! Kos deg med besøk! Ja, det er alltid gøy med pakke i posten! Var koseleg med besøk av foreldra mine i dag. Dei har faktisk aldri vore på besøk her i leiligheten vår før, så det var jammen på tide! Spennende med pakke! Hva var inni den da? I pakken var det litt av kvart, både til babyen og til meg: Bilderamme med utstyr til å laga hånd-/fotavtrykk av babyen, bok om babymassasje, nattlys, tisselaken, speil til bakovervendt bilsete, solbeskytter til bilvindu, og to amme-BHar. Eg bestilte desse tinga frå ein nettbutikk som heiter Alexi. God helg! Takk for det! God helg til deg og. Endret 25. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. oktober 2008 #1348 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det var jammen meg mye spennende som kom i den pakken! *inn og sjekker nettbutikken* Er foreldrene dine der ennå eller kan de komme på dagstur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #1349 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det var jammen meg mye spennende som kom i den pakken! *inn og sjekker nettbutikken* Er foreldrene dine der ennå eller kan de komme på dagstur? Ja, det var litt av kvart i den pakken. Du får ta deg ein tur inn og sjekka nettbutikken! Foreldra mine var berre her på dagstur, så dei har reist igjen no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. oktober 2008 #1350 Del Skrevet 26. oktober 2008 Må bare fortelle om drømmen min i natt! Du var sammen med din mor på shopping - høygravid, men med barnevogn for du orka ikke bære alle posene selv Så var du innom min jobb og kjøpte alle strikkeklærne vi hadde der, inklusivt det settet jeg har sendt deg oppskriften på og det betalte du 1200,- for (bare jakken som var altfor liten) Ikke alltid drømmene skal henge på greip nei Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1351 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Må bare fortelle om drømmen min i natt! Du var sammen med din mor på shopping - høygravid, men med barnevogn for du orka ikke bære alle posene selv Så var du innom min jobb og kjøpte alle strikkeklærne vi hadde der, inklusivt det settet jeg har sendt deg oppskriften på og det betalte du 1200,- for (bare jakken som var altfor liten) Ikke alltid drømmene skal henge på greip nei Håper du får en fin søndag! Du har jammen god fantasi i draumane dine, du! Ser det for meg: Eg høggravid saman med mora mi, med barnevogna full av bæreposar, og eg går amok i dei fine strikkekleda til Pysepus! Ja, no fekk eg meg iallfall ein god latter! Ha ein riktig fin søndag, du også. Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1352 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Fytti grisen, i dag stod eg ikkje opp før klokka var over 12. Må seia eg vart litt letta då eg oppdaga at me skulle stilla klokka i natt, og at den egentlig berre var litt over 11. Hadde egentlig sett mobilen på ringing kl 9 i dag tidleg (etter gammal tid). Men eg slo rett og slett alarmen av. Synst det var for tidleg å stå opp, sidan eg hadde leie våken i senga og vridd meg i timevs i natt. Våkna ikkje igjen før klokka var litt for mykje... Det verste er at mannen min stod opp enda ein time seinare enn meg! Ja ja, me får skylda på at me må nytta sjansen til å sova lenge om morgonen, så lenge me kan det. Snart har me ein liten baby i hus, og då blir det nok ikkje lenger mulig å sløva i senga heilt til klokka er over 12 om dagen. Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. oktober 2008 #1353 Del Skrevet 26. oktober 2008 NYT DET MENS DU KAN!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. oktober 2008 #1354 Del Skrevet 26. oktober 2008 NYT DET MENS DU KAN!!!!!!! Noen som er litt trette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1355 Del Skrevet 26. oktober 2008 NYT DET MENS DU KAN!!!!!!! Ja, det skal eg gjera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1356 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som er litt trette? Men det forstår eg isåfall godt - Cloudberry som både har ein liten utanfor, og ein liten inni magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. oktober 2008 #1357 Del Skrevet 26. oktober 2008 Her soves det også til den store gullmedalje langt utover morgenene... Skylder rett og slett på at jeg ligger så mye våken om nettene, vrir meg, vondt i bekkenet, må på do, tett i nesa, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. oktober 2008 #1358 Del Skrevet 26. oktober 2008 Herlig med lang natt. Ikkje lenge igjen før nettene dine blir kortare nå. 38 veker allerede? :dåne: Nå er det ikkje lenge igjen! Så søtt med sprinkelseng. :rødme: Snart ligg faktisk veslejenta di nedi den. Sååå søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1359 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Her soves det også til den store gullmedalje langt utover morgenene... Skylder rett og slett på at jeg ligger så mye våken om nettene, vrir meg, vondt i bekkenet, må på do, tett i nesa, osv... Skyldar på det same, eg også. Denne natta var ganske håplaus. Var fleire gangar oppe på do i løpet av natta, og eg låg lys våken i timevis og vrei meg og fekk ikkje sova. Og så er det jo også ein fin unnskyldning at me snart får ein liten baby i hus! Då må me nok tidleg opp om morgonane, så me må jo nytta sjansen og sova lenge no når me kan. Herlig med lang natt. Ikkje lenge igjen før nettene dine blir kortare nå. 38 veker allerede? :dåne: Nå er det ikkje lenge igjen! Så søtt med sprinkelseng. :rødme: Snart ligg faktisk veslejenta di nedi den. Sååå søtt! Ja, det var faktisk veldig godt å få sova lenge i dag. Som du seier, så blir det nok slutt på det når veslejenta kjem! 38 veker er jammen ikkje gale, nei! Berre 2 veker igjen til termin no. Gledar meg! Følest heilt uvirkelig at det snart skal liggja ein liten baby oppi sprinkelsenga, som eg er mamma til. Endret 26. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #1360 Del Skrevet 26. oktober 2008 Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå