Gå til innhold

Kom med tips vær så snille!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har lenge hatt noen fryktelig irriterende nupper på lår/rompe og overarmer :evil: De på armene kan jeg faktisk klemme ut litt hvitt av, men ikke på lårene..Kan det være at man ikke har så mye fettkjertler der? Men det er ikke kviser. En hudterapeut trodde det kunne være hårsekkene som trøblet opp etter å ikke vært flink nok til å kle på meg i kulda. Men de er såå irriterende! Har langt fra glatt hud og lurer så på hva jeg kan gjøre! Prøver å skrubbe med krem/vott men det hjelper ikke syns jeg.Andre som har opplevd det og hva gjorde dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å få glatt og fin hud gjør jeg slik (og det funker utmerket):

Lår, rumpe, legger og overarmer får en kjapp omgang med tørrbørsting hver morgen før jeg går i dusjen (bruker hampvott).

Etter dusjen smører jeg baken og lårene inn med Perfect Slim fra L´Oreal. Resten av kroppen med Nutrilift.

En gang i uken får også hele kroppen en skikkelig skrubb med Exfotonic fra samme serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer du mye på prikkene? Da blir hårsekkene bare mer irrtert og produserer mer talg så du kommer inn i en vond sirkel. Prøv med skrubb noen ganger i uka og en god bodylotion etterpå. Og la prikkene være i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Slenger meg på tipset om Exofotonic! Som en som elsker sjøgrønne ting er den aldeles perfekt, lukter godt gjør den også. En skal lete lenge for å finne noe som gir like mye oompf for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, aldri vært borti problematikken selv, hvite nupper..? Er det ikke slike man kan risikere å få arr av dersom man klemmer på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

dette får jeg også noen ganger.

Det jeg gjør er å skrubbe meg i dusjen med olivenolje og sukker !!! :D

Bland litt olivenolje og sukker slik at det bli lett å smørre men samtidig at det er en del sukker i det så det skrubber.

Så har jeg dette på tørr hud....ta en arm/et lår om gangen ......gni og skrubb godt ...det gjør ikke vondt ..oljen smørrer huden - og man blir deilig og varm etterpå. Skrubb ekstra godt der nuppene er ....

Etterpå tar du shower-gel og smører deg inn alle steder du har skrubbet .... dette for å løse oljen ...så dusjer du.

Tørk og smør deg inn i boddylotion.

Enkelt - greit og billig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...