Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2008 #101 Del Skrevet 17. mars 2008 Hørtes ut som en deilig helg Hva slags farge blir det på soverommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 17. mars 2008 Det ble en farge som heter Dun. Helt lys, nesten hvit Tenkte litt på å male noe mønster etterpå med en eller annen farge, har blitt veldig glad i mørk lilla i det siste, så vi får se etterhvert Noen som vet hvor man kan få tak i sjablonger og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2008 #103 Del Skrevet 17. mars 2008 Hørtes fint ut, er veldig glad i den shabby chic stilen med hvitt, beige, brunt.... Panduro har sikkert sjablonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #104 Del Skrevet 18. mars 2008 Idag har jeg vært på jobb, og det var utrolig deilig! Var deilig å stå opp tidlig, stelle seg, og gå ut å lukte den friske vårlufta! Årh, har vært i godt humør i hele dag! På jobb så jeg en mail som bakeriet hadde fått. Mora til gutten som kasta opp i bakeriet for et par uker siden hadde sendt en mail til butikksjefen og skrytt oss opp i skyene for god service! Vi hadde opptrådt så profesjonellt, gitt gutten noe vann, og tilbudt han et rundstykke hvis han orket. Sånn liker jeg å høre, så det gjorde den gode dagen min enda bedre! Idag skal vi til "svigermor" på påskemiddag, og dyret skal være med hun også Skal bli deilig å bli oppvartet Hmm, skal sjekke om Panduro har sjablonger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2008 #105 Del Skrevet 18. mars 2008 Så hyggelig med positiv tilbakemelding :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2008 #106 Del Skrevet 18. mars 2008 Titter innom for å ønske deg en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 21. mars 2008 God morgen Uff, stå opp klokka 6 på en fridag er ikke særlig gøy! Vi pusset opp soverommet igår, eller fikk hvertfall malt. Og det ble kjempefint! I morgen skal vi på Ikea og kjøpe inn litt småting, og da blir det sååå fint så Problemet er det, at når vi begynte å rydde ut alle tingene på soverommet, så vi hvor støvete det egentlig var der, og jeg som er allergisk mot støv måtte jo selvfølgelig puste inn en god del av dette, og dermed tetter halsen seg helt. Så i natt har jeg sovet svært dårlig fordi det har vært veldig vond for meg å puste Var hos lege for noen uker siden, og fikk ikke påvist Astma, så det er jo en bra ting, men jeg forstår ikke hvorfor jeg får disse pustegreiene :klø: Det kjennes ut som om det ligger vekter oppå brystet mitt, og at jeg ikke får fyllt lungene med nok luft (vet jeg har plass til mye luft i mine lunger). Det er forferdelig ekkelt, og jeg er jo redd for at jeg plutselig ikke skal klare å puste mer! (Uff, høres jo helt forferdelig ut, men når en lider av dødsangst så er det vanskelig å ikke tenke slik). Legen lyttet på lungene mine, men kunne ikke høre noe som ikke skulle være der, og det gav heller ikke noe utslag på infeksjonstesten. Så nå sitter jeg her, som et større spørsmålstegn enn det jeg var før jeg gikk til legen :klø: Meeen, nok om det og over til noe annet. Det snør her i Oslo idag! Æsj, typisk nå som jeg hadde begynt å glede meg til sommeren og varme jo! Dessuten får vi problemet med å få ut det lille dyret når det er snø på bakken, da skal hun bæres bort dit hun skal tisse, og bæres inn igjen Regner med det blir en tur på kino på oss idag, har lyst til å se The Orphanage, mens samboer vil se 10 000 Bc, så vi får se hvilken film det blir da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2008 #108 Del Skrevet 21. mars 2008 Nå, hvilken film ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 21. mars 2008 Det ble faktisk ikke noe kino, fordi jeg har sovet hele ettermiddagen Tok igjen for lite søvn inatt. Så våknet opp i 6 tiden til ferdig middag Søte samboeren min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2008 #110 Del Skrevet 21. mars 2008 Ohh da hadde du sikkert behov for søvn, også så deilig å våkne opp til ferdig middag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #111 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, jeg sovna på sofaen under 2 filmer vi så. Startet i 11 tiden, så har vel mer eller mindre sovet 7 timer Hatt en fin påske til nå da, Milla? Glad for snøen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2008 #112 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har hatt en fin påske sålangt Og er overlykkelig for all snøen, håper det bare fortsetter å snø jeg selv om jeg vet at noen andre ikke synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ja, da var påsken over for 2008 Har hatt en kjempefin påske. Samboer og meg malte soverommet vårt, og det ble kjempefint! Det har også vært noen dager med sol, så voffen har kost seg i solflekkene sine http://bildr.no/thumb/174087.jpeg Idag er det tilbake på jobb... Jobber den treige kveldsvakta! Men jeg har fri resten av uka, så i morgen tidlig drar jeg til Kr.sand Skal nedover å besøke mamma og div familie. Halvannen mnd siden jeg har vært der nå jo Skal ned å møte samboer til lunsj idag, også må jeg få kjøpt meg en ny koffert også, så det blir litt shopping idag Endret 14. april 2008 av Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. mars 2008 #114 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei :rosasmil: Godt å se at du har hatt en fin påske! Så deilig å få pusset opp litt! Koselig å reise på familebesøk da,du får det nok hyggelig :-D Og alltid godt å komme seg litt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mars 2008 #115 Del Skrevet 25. mars 2008 Søte voffen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #116 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei :rosasmil: Godt å se at du har hatt en fin påske! Så deilig å få pusset opp litt! Koselig å reise på familebesøk da,du får det nok hyggelig :-D Og alltid godt å komme seg litt bort. Du er tilbake :juhu: Håper du hadde det kjempefint i Egypt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 26. mars 2008 Søte voffen :rødme: Hi hi, hun voffer takk her Eneste som er så dumt med bildet er at det blir så innmari lite her i dagboka, men trykker du på det så blir det så innmari stort Du må legge ut bilde av Paddington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 26. mars 2008 Da var voffen og jeg på plass i Kristiansand Etter 5 timer på tog er hun rimelig klar for å leke litt, så det er bare såvidt jeg får lov å sitte her og skrive hehe På toget ble jeg vitne til et tyveri. Jeg sitter jo i en egen vogn for dyr, og der er det jo bare 3 sitteplasser. Og når man ikke har noen og snakke med, så blir man gjerne sittende å kikke på folkene som går forbi. Sitter rett ved toalettet så de som går forbi skal til doen. Legger merke til en mann som går forbi, vet ikke hvorfor jeg la spesielt merke til han, men jeg har en sterk 6. sans så kan jo være den sa meg noe. Anyway, han går forbi meg, og kommer tilbake 10 sek etterpå med en bag i hånda. Merkelig tenker jeg, den bagen har jeg sett før (det var en helt standard sort bag, med brune striper). Så husker jeg det, når samboeren min og jeg stod i døra og tok farvel før toget gikk, kom det på ei dame med to barn. Barna bærte en bag mellom seg, som de fikk litt hjelp av en konduktør å bære. De stablet alle kofferter og bagger oppå hverandre, og den lå på toppen. Husker jeg så på haugen og tenkte at den der kom til å falle sammen. Etter han mannen hadde gått forbi med bagen, kikket jeg bort på haugen, og den øverste bagen var borte. Her er det noe muffins følte jeg, men visste ikke helt hvordan jeg skulle gripe situasjonen an. Det kunne jo være at det var hans og at han hadde plassert den der, eller at de kanskje kjente hverandre. De skulle da av i Arendal, og når de skulle gå av toget merket jeg at de kikket veldig etter noe. Da de kom ut av vognen snakket de med en konduktør og jeg hørte bare såvidt hva de snakket om, men det var noe om en bag som var forsvunnet. Idet jeg skulle reise meg for å fortelle hva jeg hadde sett til konduktøren ble døren lukket og toget kjørte videre. Så der sitter jeg og ikke vet hva jeg skal gjøre :klø: konduktøren går forbi meg en halvtime senere, så jeg spør han om noen hadde mistet en bag. Det stemte det, så jeg forklarte han hva jeg hadde sett, og han gikk rundt i toget og kikket litt. Han fant en koffert, som var sort med røde striper, den var tømt og stod igjen på toget. Men både samboeren min og jeg mener at det var brune (lysebrun/beige) striper. Forstår ikke at noen bare kan ta en bag sånn uten videre. Antagligvis så var det vel bare barneklær oppi, men likevel. Han vet jo ikke hva han har tatt før han får kommet seg i skjul og åpnet den :klø: Jaja, ikke alle mennesker man skal forstå heller. Men nå står nurket og griner etter oppmerksomhet her, så får vel gå å leke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. mars 2008 #119 Del Skrevet 26. mars 2008 KJempebra tur til Egypt KJipt å være hjemme i dette været igjen! Håper du får det koselig i Kristiansand Merkelig opplevelse på toget da! Fy f,folk er frekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 26. mars 2008 KJempebra tur til Egypt KJipt å være hjemme i dette været igjen! Håper du får det koselig i Kristiansand Merkelig opplevelse på toget da! Fy f,folk er frekke! Godt å høre! Nei, det er vel ingen som vil hjem til dette været. Da vi var i Tyrkia hadde vi 30 grader hver dag i 1 uke, og da vi landet på Gardermoen var det 5 grader. Hadde ikke veldig lyst til å gå av flyet Ja fy fader, folk er frekkere enn flatlusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå