Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Orka du å komme deg ut for å hente pakka?

Spent på om det var vellykket kjøp vettu :gjeiper:

Vi posta på likt vi ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Btw, tror dere det går ann å legge inn det settet i den nye bestillingen jeg har hos H&M i den størrelsen jeg skal ha? Det står jo at det er maks en pr kunde for å få den for 0 kr, men på rabattvilkår så står det

"Rabattvilkår

Tilbudet gjelder ved nye bestillinger og kan ikke kombineres med andre rabatter."

Jeg legger jo inn en ny bestilling nå, og jeg returnerer jo det andre settet sammen med resten av det som skal sendes tilbake :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi posta på likt vi ;) hehe

:ler:

Da fikk jeg raskt svar på det jeg lurte på iallefall ;)

Så kjipt at noen av klærne ikke passa og sånn da.....Syntes det er så vanskelig med størrelser på H&M,vet liksom aldri hvilken str som passer,er så forskjellig fra plagg til plagg. Godt man kan bytte da!

Hvordan er formen etter en tur ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg kom meg fort hjem igjen for å si det sånn :ler:

Feberrusen er hvertfall over, men er tett i nesa, og ør i hele hodet. Skulle egentlig vært på jobb idag, men det var en som ringte meg på mandag og spurte om vi kunne bytte, så da skal jeg jobbe i morgen. Spørs om jeg kommer meg noe sted i morgen da :sukk: Tror jeg bare holder meg hjemme og blir frisk jeg. Har begynt å hoste, så kansje ikke så lurt å stå i et bakeri og hoste opp masse bakterier? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle KGere ;)

Formen blir litt bedre for hver dag. Feberen kom tilbake igår ettermiddag, og varte utover kvelden, tok paracet og lå i halve natt og svetta. Våkner opp, og føler meg i mye bedre form, men så var det denne hosten da :sukk: I tillegg til å hoste så jeg nesten brekker meg, så gjør det vondt i brystet og jeg begynner å svimmle. Jeg er vel igrunnen frisk nok til å dra på jobb, men tenker nå mest på hosten :sukk: Jeg kan ikke vente så mye lengre heller med å si ifra til jobben, for de trenger mest mulig tid til å finne noen andre som kan jobbe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, alle KGere ;)

Formen blir litt bedre for hver dag. Feberen kom tilbake igår ettermiddag, og varte utover kvelden, tok paracet og lå i halve natt og svetta. Våkner opp, og føler meg i mye bedre form, men så var det denne hosten da :sukk: I tillegg til å hoste så jeg nesten brekker meg, så gjør det vondt i brystet og jeg begynner å svimmle. Jeg er vel igrunnen frisk nok til å dra på jobb, men tenker nå mest på hosten :sukk: Jeg kan ikke vente så mye lengre heller med å si ifra til jobben, for de trenger mest mulig tid til å finne noen andre som kan jobbe for meg.

God morgen :vinke:

Skal du egentlig jobbe i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, men så får jeg liksom denne dårlige samvittigheten :(

Jeg følte meg slik som jeg gjør nå i går morges også, men når jeg begynte å stelle meg, og dro på posten for å hente pakka kjente jeg at det var mer enn nok. Jeg går og står hele tiden på jobb, og jeg vet ikke om jeg orker det i 6 timer idag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, men så får jeg liksom denne dårlige samvittigheten :(

Jeg følte meg slik som jeg gjør nå i går morges også, men når jeg begynte å stelle meg, og dro på posten for å hente pakka kjente jeg at det var mer enn nok. Jeg går og står hele tiden på jobb, og jeg vet ikke om jeg orker det i 6 timer idag :sukk:

Ja,den samvittigheten er plagsom!

Men trenger du å pine deg for den sjefen din!??

Orker du ikke,så er det ikke så mye å gjøre med det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt og sagt ifra. Sjefen min er i New York for tiden, så slapp å snakke med henne :) hehe

Huff, håper ikke de har altfor mye å gjøre der borte nå da :(

:sur: *dumme samvittighet!* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er farlig! :sur: Burde stå en advarsel foran på sida dems eller noe..

Jeg står opp klokka 7 (mest fordi jeg ikke får sove lengre) for å sjekke tilbudsbutikken på H&M for å se om det er kommet inn noen nye lekkerbiskener :sjenert: Fant da en lilla topp med paljetter foran på brystet som jeg har siklet på en liten stund. Kosta jo bare 80 kroner :sjenert: Nå skal jeg fjerne et par andre ting fra bestillingen min da. Jeg har lagt til et par topper som ikke kommer før i uke 14, har dem der bare for at de ikke skal sende ut pakka enda, så da kan jeg endre pakka i noen dager til :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er farlig! :sur: Burde stå en advarsel foran på sida dems eller noe..

Jeg står opp klokka 7 (mest fordi jeg ikke får sove lengre) for å sjekke tilbudsbutikken på H&M for å se om det er kommet inn noen nye lekkerbiskener :sjenert: Fant da en lilla topp med paljetter foran på brystet som jeg har siklet på en liten stund. Kosta jo bare 80 kroner :sjenert: Nå skal jeg fjerne et par andre ting fra bestillingen min da. Jeg har lagt til et par topper som ikke kommer før i uke 14, har dem der bare for at de ikke skal sende ut pakka enda, så da kan jeg endre pakka i noen dager til :lur:

Huff,nå ble jeg fristet til å gå inn å se om det er noe nytt på tilbud som jeg kan legge til pakka mi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sterk, ikke gå inn! Du kommer garantert til å angre :ler:

Glemte forresten å svare deg på spørsmålet om påskeplanene våre. Vi skal pusse litt opp, håper jeg. Male soverommet i første omgang, og etterhvert også stua og kjøkkenet. Har også snakket om en liten "harrytur" til Sverige, men vi får se, tar ting litt på sparket :)

Idag er samboer med på innspillingen til en reklamefilm for Canal Digital, så han blir borte hele dagen. Det betyr at jeg må lage min egen middag (uff, er blitt bortskjemt på det området :sjenert:) Sitter å vurderer pasta, hmm, igrunnen ikke mye som frister. Kanskje jeg først skal spise frokost? :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær sterk, ikke gå inn! Du kommer garantert til å angre :ler:

Glemte forresten å svare deg på spørsmålet om påskeplanene våre. Vi skal pusse litt opp, håper jeg. Male soverommet i første omgang, og etterhvert også stua og kjøkkenet. Har også snakket om en liten "harrytur" til Sverige, men vi får se, tar ting litt på sparket :)

Idag er samboer med på innspillingen til en reklamefilm for Canal Digital, så han blir borte hele dagen. Det betyr at jeg må lage min egen middag (uff, er blitt bortskjemt på det området :sjenert:) Sitter å vurderer pasta, hmm, igrunnen ikke mye som frister. Kanskje jeg først skal spise frokost? :P:ler:

Altfor sent ;)

Det gjorde jeg rett etter jeg skrev til deg isted..Så mye viljestyke :ler:

Blir nok litt oppussing etter vi kommer hjem fra tur på oss og gitt...Deilig åfå gjort det!

Å,ser vi kan snart på tv da? ;)

Kjipt å spise alene ja,hater det. kjæresten kommer hit i kveld etter jobben,så spørs om jeg ikke venter på han ja!

Edit,skrivefeil pga en spaceknapp som ikke vil samarbeide

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, fikk du bestillt noe mer? :ler:

Har blitt veldig mye tv de siste dagene ja.. :sjenert: Ingenting som slår det å krype under dyna, se på tv, og etterhvert sovne :sjarmor:

Nå har jeg :dusje:, så nå skal jeg prøve å komme meg bort på butikken. Skal sende melding til samboer og høre om han skal spise her eller om han spiser noe der borte.

Ikke lenge til du reiser nå, Snuppa :skaal:

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det snart helg! Selv om jeg har hatt fri hele uka :gjeiper:

Endelig føler jeg meg frisk! Så helgen skal nytes sammen med min samboer :rødme: Skal møte han etter jobb idag så skal vi storhandle. Prøve å handle inn mat for ei uke :)

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her denne helgen, men dere må alle (som skulle komme over denne dagboka) ha en kjempefin helg :jepp:

Nå er det på tide å hoppe i :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er over, og jeg har hatt en kjempedeilig helg! Fredagen var jeg og samboer og handlet masse mat for denne, og store deler av neste uke. Igår fartet vi rundt omkring, var oppe på Skullerud, Ikea, og på Obs å kjøpte maling. Vi skal nemlig male soverommet litt senere i uka! :jepp: Har gleda meg til det lenge nå, for det trengs virkelig! Idag var vi oppe igjen på Skullerud med Tequila og gikk en lang tur. Gikk inn til en cafe hvor vi spiste vaffel før vi gikk videre :) Som sagt, det har vært en deilig helg, ingen stress og hvor vi bare rett og slett har fått være samboere :rødme:

Skal ikke på jobb før på tirsdag, så jeg har fri i morgen også :) Hmmm, lurer på hva jeg skal finne på da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...