Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #961 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har fallt veldig for de med interessant farge, jeg har jo aldri sett dem før ergo, ingen andre har dem :-D Så er jeg veldig itvil på om jeg skal ha dem med gull eller de sorte. De sorte er jo perfekt til å ha på jobben, men de e gull er jo litt finere da... Det skal ikke være lett Har nesten lyst til å kjøpe alle sammen Men du! Du har jo allerede sorte da! De med rosa og navnet ditt bakpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #962 Del Skrevet 20. juli 2008 Duu! Vil du hjelpe meg med meningen din om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #963 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hva synes du om denne frisyren? For jeg har litt lyst til å klippe meg sånn.. Endret 1. august 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #964 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ellers så likte jeg den her også: Endret 1. august 2008 av Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. juli 2008 #965 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva synes du om denne frisyren? For jeg har litt lyst til å klippe meg sånn.. Den er kjedelig Er jo slik jeg har nå og skal til frisøren og klippe bort i morgen Men du ba kanskje ikke om min mening forresten :tunge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #966 Del Skrevet 20. juli 2008 Ambriel! Snart må jeg søke hjelp ett annet sted altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 20. juli 2008 #967 Del Skrevet 20. juli 2008 Ellers så likte jeg den her også: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #968 Del Skrevet 20. juli 2008 Den første synes jeg var veldig fin :-D Selv om Frigg synes den var kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #969 Del Skrevet 20. juli 2008 Men de sorte jeg skal kjøpe er en annen modell enn den sorte jeg har, litt mer sånn fritidssko shox Jaja, alltid en unnskyldnig Dessuten har jeg tråkket ned kanten bak på de sorte jeg har, så når jeg går med dem får jeg gnagsår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #970 Del Skrevet 20. juli 2008 Den er kjedelig Er jo slik jeg har nå og skal til frisøren og klippe bort i morgen Men du ba kanskje ikke om min mening forresten :tunge: Jeg vil egentlig bare ha litt forandring, føler jeg har hatt samme hårfrisyre i en evighet! :rødme: Do you like her kevlar Den første synes jeg var veldig fin :-D Selv om Frigg synes den var kjedelig Jeg og :-D Men de sorte jeg skal kjøpe er en annen modell enn den sorte jeg har, litt mer sånn fritidssko shox Jaja, alltid en unnskyldnig Dessuten har jeg tråkket ned kanten bak på de sorte jeg har, så når jeg går med dem får jeg gnagsår Ambriel daa! Du må ikke tråkke ned kanten på skoene dine! SNØRE opp skoene hver gang de skal på! Men hvis de svarte er mest praktisk på jobb så burde du jo kjøpe de da :nikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #971 Del Skrevet 20. juli 2008 Ambriel daa! Du må ikke tråkke ned kanten på skoene dine! SNØRE opp skoene hver gang de skal på! Men hvis de svarte er mest praktisk på jobb så burde du jo kjøpe de da :nikke. Reka, har du noengang prøvd Shox NZ? Modellen min er sånn som det ikke helper å snøre opp fordi den biten som er under lissa sitter fast i resten av skoen Da er det ikke så mange andre måter enn å bruke et skohorn, som ikke alltid er tilgjengelig, og da må man bare prøve å lirke på seg skoen så godt en kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #972 Del Skrevet 20. juli 2008 Reka, har du noengang prøvd Shox NZ? Modellen min er sånn som det ikke helper å snøre opp fordi den biten som er under lissa sitter fast i resten av skoen Da er det ikke så mange andre måter enn å bruke et skohorn, som ikke alltid er tilgjengelig, og da må man bare prøve å lirke på seg skoen så godt en kan Ehm. Naaaaai... Da forstår jeg nok litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #973 Del Skrevet 20. juli 2008 Lurer på hva det går av kevlar, ser ut som om han leser heele boka di ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #974 Del Skrevet 20. juli 2008 Koser du deg Kevlar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #975 Del Skrevet 20. juli 2008 Og der forsvant han bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #976 Del Skrevet 20. juli 2008 Han gjør det ofte!!!! Hvis man først sier "hei kevlar" eller "jeg ser deg kevlar" så bare fordufter han fort som fy!! Kanke vi få en forklaring a kevlar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #977 Del Skrevet 20. juli 2008 Åå Jeg kjeder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #978 Del Skrevet 20. juli 2008 AMBRIEL! Kevlar skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 20. juli 2008 #979 Del Skrevet 20. juli 2008 Do you like her kevlar Frøken Biel hadde vel lurt meg en mørk kveld … Lurer på hva det går av kevlar, ser ut som om han leser heele boka di ambriel Er innom alle bøkene som jeg har skrevet i med jevne mellomrom ^_^ Pærebrus!? GIMME!!! Han gjør det ofte!!!! Hvis man først sier "hei kevlar" eller "jeg ser deg kevlar" så bare fordufter han fort som fy!! Kanke vi få en forklaring a kevlar? Tingen er vel atte … jeg er innom og leser postene, og mens dere ser at jeg er innom og skriver et svar, så hopper jeg videre. Nå er jeg innom og blir oppdatert mellom hver episode av serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juli 2008 #980 Del Skrevet 20. juli 2008 Frøken Biel hadde vel lurt meg en mørk kveld … Er innom alle bøkene som jeg har skrevet i med jevne mellomrom ^_^ Pærebrus!? GIMME!!! Tingen er vel atte … jeg er innom og leser postene, og mens dere ser at jeg er innom og skriver et svar, så hopper jeg videre. Nå er jeg innom og blir oppdatert mellom hver episode av serien Okei da, greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå