Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Da har Ambriel vært på legevakten. Kom inn til en lege jeg ikke likte i det hele tatt. For det første snakket han gebrokkent norsk, og når jeg snakker Kristiansandsk og til tider mumler litt så gikk ikke det så bra :lol: hehe... itillegg følte jeg ikke at han fikk med seg det jeg sa, fortalte at jeg var møbelselger, og han fikk det til å bli møbelsnekker (eller noe i den duren). Han kjente på foten min og fant ut at jeg har Plantar Fascitt som er senebetennelse i hælen. Jeg går mye mer på Skeidar enn det jeg gjorde på Ultra, og itillegg er det et helt annet underlag. Så nå må jeg til byen å kjøpe nye sko.

Det som irriterte meg mest med legen var at han spurte hvor mye jeg tjente på Skeidar :overrasket: Hva F*** skal han vite det for? :kjefte: Kan leger spør om slikt egentlig?

Men nå er det bytur med haltende Ambriel :sprettoy:

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har visst blitt møbelsnekker :fnise: Jeg jobber egentlig bare på Skeidar for å studere BoConcept møblene ekstremt nøye, slik at jeg kan snekkre eksakte kopier :lur::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet jeg skulle finne noen nye sko idag, og jeg fant et par.. Nike Shox, i gull, -30% men selvfølgelig i et halv nummer for lite. Skoen passet egentlig perfekt på høyre foten, som jeg har vondt i , men på venstre ble den litt for liten :( ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp :fnise: Du kan ikke bygge ett hus til meg når du er igang da? :fnise:

Så teit at skoen ikke passet :sukk: Sånt er kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Rekis, bare gi meg en tegning å gå etter så er det ferdig, skal vi si til 19 juli 2020? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambriel stakkars :klem1:

Ikke lett det å være møbelsnekker ser jeg.. :fnise:

Nei det er ikke lett idag :fnise:

Hvordan går det med deg da, pikken? Var innom boken din tidligere og leste at du hadde fått deg piercing, så kult :-D Men jeg orket ikke lese gjennom alle de andre sidene dine, så jeg håper du kan gi meg en oppdatering på hva som har skjedd i livet ditt i det siste :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du bygge dette til meg?

post-19031-1216486764_thumb.jpg'

Hmmm, jeg bygde sånn til Disneyworld en gang i tiden, og jeg tror jeg har plantegningene liggende her et sted... Skal vi se... Ja, der har vi dem! Da setter jeg igang i morgen, Rekis :jepp: Så er spørsmålet hvordan du vil betale da? Jeg kan tilby:

- Alt nå (rubbel og bit)

- 20 % nå og resten når huset er ferdig

- Eller once in a lifetime limited offer for your eyes only. Skeidar Handlekonto! Vi spanderer gebyret slik at du kan utsette betalingen rentefritt i 9 mnd! Fordelene er mange, du slipper å blakke deg nå (20% av et hus er ganske mye penger når du skal til Sverige snart), du får sett huset før du betaler noe på det, og de 9 mnd begynner ikke å løpe før huset ditt er ferdig bygget

Så hva blir det? :cool:

:skratte: Må jo øve meg på selgerkunskapene mine når jeg har muligheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av mine favoritt bilder. Kom over det da jeg hadde prosjekt om 2. verdenskrig i 9. eller 10. klasse. Melkemannen. Melken skal ut selv om det er krig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Lenge siden jeg har vært her nå, men har vært på ferie ;)

De første Nike-skoene var dødslekre :jepp:

Sikle, sikle...slik vil jeg også ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et av mine favoritt bilder. Kom over det da jeg hadde prosjekt om 2. verdenskrig i 9. eller 10. klasse. Melkemannen. Melken skal ut selv om det er krig ;)

Jeg har sett det før! Og jeg liker det også! ;)

Åh, hadde jeg bare kunnet spørre pappa om å ta med sko hjem til meg så kunne jeg fått 4 par Nike Shox sko til 2000 kroner :sprettoy: Pris for 1 par i norge er jo 1500 kroner :overrasket:

Ambriel ønsker seg:

Nike Shox hvit/gull

Nike Shox Sort

Nike Shox hvit/sølv

Nike Shox i en interessant farge

:sukk:

Jeg skal slutte å gi deg sko råd, for jeg liker jo alle så er jo ikke akkurat til god hjelp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det før! Og jeg liker det også! ;)

Jeg skal slutte å gi deg sko råd, for jeg liker jo alle så er jo ikke akkurat til god hjelp :fnise:

:fnise: Alle de fine skoene vi så på ebay igår, spesielt de rosa med amerikanske dollar på :-D

Men hvis du måtte velge to av dem, hvilke ville du/dere andre som er inne å leser dette valgt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Alle de fine skoene vi så på ebay igår, spesielt de rosa med amerikanske dollar på :-D

Men hvis du måtte velge to av dem, hvilke ville du/dere andre som er inne å leser dette valgt? ;)

Jaa! Uff, jeg kunne kjøpt alle Ambriel!! :fnise:

Jeg ville valgt de "grønne" :ler: (altså hvitt og gull)

og de med interessant farge! <-- for de er det jo ingen andre som har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fallt veldig for de med interessant farge, jeg har jo aldri sett dem før ergo, ingen andre har dem :-D :fnise: Så er jeg veldig itvil på om jeg skal ha dem med gull eller de sorte. De sorte er jo perfekt til å ha på jobben, men de e gull er jo litt finere da... Det skal ikke være lett :lol: Har nesten lyst til å kjøpe alle sammen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...