Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Nei :sukk:

Har hatt lyst på den så lenge... men nå var den til halv pris så da fikk jeg den :lol::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du forresten! jeg leste på facebook (:fnise: ) at du er fan av wallander bøkene, anbefaler du dem?!?!

Jeg har lest all krimmen jeg har for tiden så jeg trenger nye tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reeeeeka :hjerte: Jeg jobber jeg vet du ;) Skal på jobb igjen idag så bare innom en liten tur i de stille morgentimene for å skrive litt her så dere ikke tror jeg har forsvunnet... Dessuten har jo samboeren ungene i helgen og til onsdag (riktignok uten å fortelle meg om det) og da er jo Pcen okkupert stort sett hele tiden :sukk:

Idag er siste dag av det store salget, så det kan gå varmt for seg på jobb tenker jeg. Kjenner jeg gruer meg litt, for med en gang jeg begynner å stresse så blir jeg så innmari varm :sukk:

Igår var en stille og rolig dag på jobb, hadde en del saker som jeg måtte ordne opp i. Kunder som har bestilt reoler og ble lovet levering i uke 30, men vi får dem ikke fra Danmark før i uke 42! :overrasket: Nå sitter jeg bare å venter på at klokken skal bli 08.30 så jeg kan gå på jobb og bli ferdig med denne dagen.

Kos dere masse dere som har fri idag, og nyt det fine været mens dere kan :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forresten! jeg leste på facebook (:fnise: ) at du er fan av wallander bøkene, anbefaler du dem?!?!

Jeg har lest all krimmen jeg har for tiden så jeg trenger nye tips!!!

Ja! Wallander :hjerte:

Har du sett filmene? Last ned en eller lei, så kan du se både krimfilm (på svensk) og lese bøkene :-D

:sjarmor::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har ikke det!!

Åå!! Da skal bøkene leses!

Men over til noe annet:

Fy søren, var så nære til å sende deg melding i dag, du aner ikke hva som skjedde. Men kom på at du sikkert var på jobb. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke det!!

Åå!! Da skal bøkene leses!

Men over til noe annet:

Fy søren, var så nære til å sende deg melding i dag, du aner ikke hva som skjedde. Men kom på at du sikkert var på jobb. :gråte:

Du kan alltid sende meg melding vet du, selv om jeg er på jobb så har jeg mulighet til å svare deg når det blir litt stille ;)

Jeg er der når du trenger meg :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg lurer på om Reka har vært å fjerta i mi bok :fnise:

Håper du har noen supre dager Ambi, og at dere har litt bedre vær enn det er her nede! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det vært dævvt :fise::fnise:

Ikke skrevet på over en uke :hakeslepp: Da er det på tide med en oppdatering.

Jeg har det fint, går litt sånn opp og ned med samboeren. Han hadde barna på besøk 1 hel uke, og det sliter litt på meg, var ikke forberedt på at de skulle være så lenge, itillegg var jeg en del alene med dem noe jeg ikke føler meg helt 100% komfortabel med. De dro forrige onsdag, og jeg merker at det går mer opp enn ned med samboer når vi er alene (selvfølgelig). Forrige torsdag kjørte vi til Sverige, handlet litt mat og diverse nødvendigheter ;) Og senere på dagen besøkte vi oppdretteren vi vurderer å kjøpe hund av til neste år. Hun hadde vel 8 voksne Chihuahuaer der, og 6 valper. Tequila ble jaget bort, og grunnen til det var at hun har fått løpetid, så hun satt på fanget til "Pappa R" stort sett hele besøket :) Tequila har fått løpetid, og skal ut omtrent hele tiden, itillegg ser det ut som om hun har fått en valnøtt mellom beina ("musa" hennes er jo blitt så hoven). Igår så traff vi Rufus! Han som var forsvunnet hadde tydeligvis kommet tilbake! Og Tequila var jo helt i hundre, det er jo kjæresten hennes! :-D

Ellers sliter jeg med blodtrykket, jeg har dager hvor jeg svimler og bare er nødt til å sette meg før jeg deiser i bakken og jeg har dager hvor jeg ikke merker noe til det i det hele tatt. Jeg jobber endel, og neste uke skal jeg jobbe hver eneste dag, gruer meg litt, selv om jeg har fått veldig greie arbeidstider. Har fått streng beskjed om å ikke stresse, men det er enklere sagt enn gjort :sukk: Itillegg har jeg utrolig vondt inni den høyre hælen, så jeg går å småhalter, ser ikke bra ut :lol: Tror det kommer av at jeg står og går mye mer nå enn tidligere, og det kjenner på føttene, men rart det bare er under den ene foten og ikke begge? :vetikke:

Uff, jeg skulle tatt en dagbokrunde hos alle sammen men jeg orker ikke :sjenert: Unnskyld. Håper uansett alle har en kjempefin sommer, og at dere nyter varmen mer enn det jeg gjør :fnise:

:klemmer: :klemmer: :kline: :kline: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om Reka har vært å fjerta i mi bok :fnise:

Håper du har noen supre dager Ambi, og at dere har litt bedre vær enn det er her nede! :klem:

Hva mener du?!?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambriel!

Du glemte jo å si at du egentlig ville putte to av valpene i bhen og løpe :lol:

Jeg har brukt alt, alt for mye penger idag.. Menmen :tunge1:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Reka det glemte jeg å si ;) hehe

Holdt på å putte to av valpene i BHen, en til meg og en til Reka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, Reka det glemte jeg å si ;) hehe

Holdt på å putte to av valpene i BHen, en til meg og en til Reka :lol:

:ler:

Og forresten hva er gøy med penger hvis man ikke kan bruke dem? :fnise::lur:

Det er sant, men planen var å ha det gøy for dem i Stockholm da :ler: Menmen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement!

Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg!

Har du ett å annbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg bruker Djuice nonstop, ikke så billig at det gjør noe, men jeg kan sende så mye sms og mms jeg bare vil, itillegg er msn inkludert i abonnementet :jepp: Fast pris 299 pr mnd, itillegg til det du ringer :)

http://www.djuice.no/abonnement/ Ta en titt på denne siden så ser du masse forskjellige abonnement og hva de forskjellige koster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...