Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Uff ja jeg forstår det :klem:

Ja, jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg, det er så forferdelig vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt bitt av H&M basillen :sjenert: Var innom siden og kikket og fant trenchcoaten i sort, som kanskje er en bedre farge? Anyway, nå er den bestillt, var den eneste som var igjen, så da var det meningen at jeg skulle ha den ;)

Har fri idag også, så det er deilig, hvertfall når formen er så som så :) Må legge meg tidlig ikveld, siden jeg begynner 8 i morgen tidlig :sukk:

På tide å få i seg litt frokost og få tatt noen tabletter :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jobben idag var driiiiiit :sur: Tida gikk treigt, masse å gjøre, og idet jeg skulle til å gå så kasta en liten gutt på ca 2 år opp rett foran øynene på oss :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg overlot mesteparten av vaskinga til hun jeg jobbet sammen med :sjenert: Mora til barnet vasket opp det meste da, men lukta var der likevel :sur:

Ellers så ble jeg henta av samboeren min, så det hjalp jo litt da. Ikveld blir det rolig hjemmekveld med taco til middag :spise:

Har ikke matlyst for tida, det er veldig rart for hver gang jeg har mensen så spiser jeg som en hest :sjenert: Men kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har 3 ganger verre kramper nå enn vanlig? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen planer da? :)

God helg Ambriel :juhu:

Rolig hjemmekveld her og....Middag og Farmen :gjeiper: Så dårlig vær at noe annet frister lite!! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde besøk av en baby istad, bare noen uker gammel.. Gud for et nydelig nurk :rødme: Tequila (dyret mitt) var jo så nysgjerrig på hva dette var for noe, så hun var borte og snuste forsiktig, og slikket den lille på hånda ;)

Skulle ut med henne en liten tur istad, men det kunne vi bare glemme for det :regn: og hun hater regn! Så måtte løfte henne ut på gresset, satt seg rett ned for å tisse, så løp hun tilbake til døra igjen :fnise:

God helg, Snuppis ;)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Vi hadde besøk av en baby istad, bare noen uker gammel.. Gud for et nydelig nurk :rødme: Tequila (dyret mitt) var jo så nysgjerrig på hva dette var for noe, så hun var borte og snuste forsiktig, og slikket den lille på hånda ;)

Skulle ut med henne en liten tur istad, men det kunne vi bare glemme for det :regn: og hun hater regn! Så måtte løfte henne ut på gresset, satt seg rett ned for å tisse, så løp hun tilbake til døra igjen :fnise:

God helg, Snuppis ;)

Du er også litt babysyk eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, idag er ikke formen helt på topp :(

Våknet og føler meg slapp, har vondt i hele kroppen og ingen krefter :sur:

Blir innedag idag ser det ut som. Bare slappe av og bli oppvartet av kjæresten :sjarmor:

Har Sex og Singelliv boksen som jeg fikk til jul av min kjære, den skal jeg kose meg med tror jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, idag er ikke formen helt på topp :(

Våknet og føler meg slapp, har vondt i hele kroppen og ingen krefter :sur:

Blir innedag idag ser det ut som. Bare slappe av og bli oppvartet av kjæresten :sjarmor:

Har Sex og Singelliv boksen som jeg fikk til jul av min kjære, den skal jeg kose meg med tror jeg :sjarmor:

Huff da,må ikke bli syk.....Håper du føler deg litt bedre,og at kjæresten har stelt godt med deg :kose:

Masse god bedring iallefall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Huff da,må ikke bli syk.....Håper du føler deg litt bedre,og at kjæresten har stelt godt med deg :kose:

Masse god bedring iallefall :klem:

Takk :klemmer: Tok paracet tidligere, og de hjalp.. Kjenner virkningen begynner å ebbe ut litt nå, så tar en runde til før jeg legger meg, da sover jeg på dem og våkner nok opp i morgen frisk som en :fisk:

Takk for trøsteklem, sender en smittefri :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, føler meg fremdeles ikke noe god idag :(

Selvfølgelig, når jeg er syk, og ikke har mulighet eller ork til å jobbe, DA må jobben ringe! Våknet opp til melding fra sjefen som spurte om jeg kunne jobbe.. Måtte jo bare si det som det var at jeg var blitt syk, så hadde ingen mulighet idag, men om hun trengte folk i morgen eller resten av uka så var jeg ledig :)

Føler sjefen blir litt småsur på meg når jeg sier at jeg ikke kan jobbe. F,eks for noen uker siden, så bytta jeg kveldsvakta mi på onsdagen med hun som jobber på tirsdagen, slik at jeg kunne dra til Kr.sand en dag tidligere.. Dette visste sjefen min om, likevel ringer hun meg og spør om jeg kan jobbe noen timer på onsdags morgen.. Jeg måtte jo bare si det som det var at jeg har et tog som går 07.11 så jeg har ingen sjangs... Da hørte jeg hun ble litt småirritert idet hun la på :forvirret: Slike folk irriterer meg, dessuten tok hun bort noen av timene mine uka etter. Om det var pga at jeg sa nei, eller at hun plutselig bare hadde for mye folk, det vet jeg ikke, men ikke sa hun ifra heller... Og setter hun meg opp på ekstra vakter, da sier hun heller ikke ifra...

Begynner å tenke på å se meg om etter en annen jobb. Jeg trives kjempegodt sammen med medarbeiderne mine, men når en føler at sjefen har noe imot en så er det ikke gøy :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, føler meg fremdeles ikke noe god idag :(

Selvfølgelig, når jeg er syk, og ikke har mulighet eller ork til å jobbe, DA må jobben ringe! Våknet opp til melding fra sjefen som spurte om jeg kunne jobbe.. Måtte jo bare si det som det var at jeg var blitt syk, så hadde ingen mulighet idag, men om hun trengte folk i morgen eller resten av uka så var jeg ledig :)

Føler sjefen blir litt småsur på meg når jeg sier at jeg ikke kan jobbe. F,eks for noen uker siden, så bytta jeg kveldsvakta mi på onsdagen med hun som jobber på tirsdagen, slik at jeg kunne dra til Kr.sand en dag tidligere.. Dette visste sjefen min om, likevel ringer hun meg og spør om jeg kan jobbe noen timer på onsdags morgen.. Jeg måtte jo bare si det som det var at jeg har et tog som går 07.11 så jeg har ingen sjangs... Da hørte jeg hun ble litt småirritert idet hun la på :forvirret: Slike folk irriterer meg, dessuten tok hun bort noen av timene mine uka etter. Om det var pga at jeg sa nei, eller at hun plutselig bare hadde for mye folk, det vet jeg ikke, men ikke sa hun ifra heller... Og setter hun meg opp på ekstra vakter, da sier hun heller ikke ifra...

Begynner å tenke på å se meg om etter en annen jobb. Jeg trives kjempegodt sammen med medarbeiderne mine, men når en føler at sjefen har noe imot en så er det ikke gøy :sukk:

Æsj,noen sjefer er sånn...Ute etter å gi dårlig samvittighet fordi man er syk! Dårlig egenskap! Og barnslig og fjerne deg fra vakter som hevn etterpå....

Nei,sikkert lurt å se deg om etter noe annet når du føler at du og sjefen ikke er på nett,det blir slitsomt i lengden.

Passe godt på deg selv i dag,ligge og slappe av og bli frisk! Og ikke tenke på jobben og sjefen. :klem:

Edit: skrivefeil

Endret av schnuppa79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,noen sjefer er sånn...Ute etter å gi dårlig samvittighet fordi man er syk! Dårlig egenskap! Og barnslig og fjerne deg fra vakter som hevn etterpå....

Nei,sikkert lurt å se deg om etter noe annet når du føler at du og sjefen ikke er på nett,det blir slitsomt i lengden.

Passe godt på deg selv i dag,ligge og slappe av og bli frisk! Og ikke tenke på jobben og sjefen. :klem:

De dagene jeg jobber sammen med henne, så sier hun knapt hei til meg når jeg kommer (er som regel meg som må smile og si hei). Mens til dama i ostedisken vedsiden av sier hun "Hei (navnet), hvordan går det med deg" osv... Skikkelig hyggelig. Og mens jeg står uti butikken og pakker brød, kan hun stå inni bakeriet og skravle med de andre, men hvis jeg går inn når jeg er ferdig, og gjør det samme, så setter hun meg i arbeid fortere enn svint :forvirret:

Lørdag for et par uker siden var hun innom butikken, hun hadde vært hos frisøren, så måtte jo selvfølgelig vise seg frem. Jeg gikk bort for å si til henne at hun ble kjempefin, men hun enset meg ikke engang! Jeg stod rett på sida henne, og hun stod bare og snakket til hun jeg jobbet sammen med.

Uff, ble mye negativt her nå, men godt og få det ut :sukk:

Takk, snuppa :klem: Begynner å bli kvalm også nå kjenner jeg, så skal legge meg ned på sofaen, og se litt på TV :)

Hvordan er formen din for tiden da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...