Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yay, side 2 fest

:perebrus::danser::skaal::vin: :juhu: :duskedame::sjokolade::ol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg skrevet mye her :sjenert:

Skal snart på jobb, så blir ikke så mange flere innleggene idag da. Æsj, begynner 16, og jobber helt til 22 :( Har ikke mye lyst til å jobbe idag, har skikkelig kraftige menssmerter, holder snart på å gå i bakken :sur: Godt jeg har fri i morgen da :)

Skrevet

blir med på festen :danser::skaal::vin::sjokolade:

KJedelig arbeidstid da....hva jobber du med? butikk?

kommedeg gjennom de timene,og huske på at i morra har du fri :jepp:

Skrevet

Party Party :danse:

Jobber i butikkbakeri, det som er så kjedelig er at på kveldene så er jeg alene der, da går tida enda treigere :( Håper bare jeg får noe å gjøre så går tida hvertfall litt fortere, ofte jeg står der uten noe å gjøre de siste timene...

Skrevet

Jepp, da var samboer lagt ut på Youtube, med sin første musikkvideo.. Og vi har null peiling på hvem som har lagt ut videoen :klø:

Gjest ~Milla~
Skrevet

God vakt på jobben, håper den går fort :-D

Skrevet

Det gikk faktisk kjempefort! :jepp: Hadde noe å gjøre hele tiden, så da fløy tida fort forbi :P

Fikk H&M pakka idag, imponert, trodde ikke jeg kom til å få den før på flere dager! :juhu: Det ser bra ut foreløpig, skal prøve litt nå, så håper det sitter bra :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Spent på prøvingen.. får vi se hva du har kjøpt? :sjarmor:

Skrevet

I denne pakken fikk jeg

Trenchcoat - Satt som et skudd, må bare sjekke med samboer når han kommer hjem. Også må jeg sjekke fargen i dagslys i morgen.

Tunika - Denne var utrolig søt, men satt litt rart over brystet på meg. Kosta bare 40, så vet ikke om jeg gidder å sende den tilbake.

Og den sorte lommeboka på til 79.50 på side to under belter/vesker dersom noen av dere skulle inn der å kikke (fikk ikke lagt ut bilde av den :()

Skrevet

Lurer på om jeg skal bytte lommeboka til den samme i brun, så matcher den veska jeg venter på :klø: Alle lommebøkene mine er jo igrunn sorte :sukk:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Fin trenchcoat.... jeg har også en trenchcoat fra hm.

Skrevet

fin trenchcoat ja :Nikke:

Fikk ordna kundenr mitt igjen,så ble jo en liten bestilling i går..... :danser: men fant ikke noen tilbudsting nå :gråte:

Skrevet

Så bra at du fant igjen kundenummeret ditt da :5: Da er det bare å shoppe ivei!

Fant du ikke noen tilbudsting du likte, eller fant du dem ikke på sida?

Skrevet

Det lå forresten en lapp oppi H&M pakka mi igår, hvor det stod at de var utsolgt for den hvite cardigan jakka.. Så da hadde jeg ikke avbestillt den likevel da :ler:

Skrevet

fant ingen på siden..salget er vel slutt nå,typisk meg,hehe

Bra du ikke hadde avbestilt den cardiganen da,så slipper du å irritere deg over det :smile:

Oppe tidlig selv om du har fri du og ja.... kjedelig altså,våknet 6.15 da kjæresten skulle opp,og fikk ikke sove igjen.

Skrevet

Når du er inne i shopen, så ser du på linja helt øverst, der står det OUTLET (rett vedsiden av kundeservice). Der er salgstingene ;) Det er jo begrenset hva som er igjen, men man kan virkelig gjøre et kupp hvis man er heldig :jepp:

Ja, våknet klokka 7 jeg og var lys våken... Men men, kan jo gå å legge meg litt igjen hvis jeg blir trøtt... Vi skal til tanta til samboeren min idag på middag, vet ikke om jeg orker, har slike enorme menssmerter :gråte:

Skrevet

Da har jeg vært å plussa på bestillingen min.....fant endel ja :shoppe: bare å vente på pakka :duskedame:

Kjedelig å våkne så tidlig når man ikke MÅ.

Huff,ikke moroå gå i middag med magevondt! vi var hos svigermor i går(hun vet heldigvis om mine mageprobl) så jeg takket pent nei til mat...Håper magen din blir bedre i løpet av dagen :klem:

Skrevet

Hei Milla, og takk for titten :jepp:

Hvordan går det med deg? :troest:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Med meg er det så som så..... skjedd mye den siste tiden så.. Med deg da? Fortsatt veldig menssmerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...