Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har jeg skrevet mye her :sjenert:

Skal snart på jobb, så blir ikke så mange flere innleggene idag da. Æsj, begynner 16, og jobber helt til 22 :( Har ikke mye lyst til å jobbe idag, har skikkelig kraftige menssmerter, holder snart på å gå i bakken :sur: Godt jeg har fri i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir med på festen :danser::skaal::vin::sjokolade:

KJedelig arbeidstid da....hva jobber du med? butikk?

kommedeg gjennom de timene,og huske på at i morra har du fri :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Party Party :danse:

Jobber i butikkbakeri, det som er så kjedelig er at på kveldene så er jeg alene der, da går tida enda treigere :( Håper bare jeg får noe å gjøre så går tida hvertfall litt fortere, ofte jeg står der uten noe å gjøre de siste timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var samboer lagt ut på Youtube, med sin første musikkvideo.. Og vi har null peiling på hvem som har lagt ut videoen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk faktisk kjempefort! :jepp: Hadde noe å gjøre hele tiden, så da fløy tida fort forbi :P

Fikk H&M pakka idag, imponert, trodde ikke jeg kom til å få den før på flere dager! :juhu: Det ser bra ut foreløpig, skal prøve litt nå, så håper det sitter bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne pakken fikk jeg

Trenchcoat - Satt som et skudd, må bare sjekke med samboer når han kommer hjem. Også må jeg sjekke fargen i dagslys i morgen.

Tunika - Denne var utrolig søt, men satt litt rart over brystet på meg. Kosta bare 40, så vet ikke om jeg gidder å sende den tilbake.

Og den sorte lommeboka på til 79.50 på side to under belter/vesker dersom noen av dere skulle inn der å kikke (fikk ikke lagt ut bilde av den :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal bytte lommeboka til den samme i brun, så matcher den veska jeg venter på :klø: Alle lommebøkene mine er jo igrunn sorte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin trenchcoat ja :Nikke:

Fikk ordna kundenr mitt igjen,så ble jo en liten bestilling i går..... :danser: men fant ikke noen tilbudsting nå :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant igjen kundenummeret ditt da :5: Da er det bare å shoppe ivei!

Fant du ikke noen tilbudsting du likte, eller fant du dem ikke på sida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lå forresten en lapp oppi H&M pakka mi igår, hvor det stod at de var utsolgt for den hvite cardigan jakka.. Så da hadde jeg ikke avbestillt den likevel da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ingen på siden..salget er vel slutt nå,typisk meg,hehe

Bra du ikke hadde avbestilt den cardiganen da,så slipper du å irritere deg over det :smile:

Oppe tidlig selv om du har fri du og ja.... kjedelig altså,våknet 6.15 da kjæresten skulle opp,og fikk ikke sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er inne i shopen, så ser du på linja helt øverst, der står det OUTLET (rett vedsiden av kundeservice). Der er salgstingene ;) Det er jo begrenset hva som er igjen, men man kan virkelig gjøre et kupp hvis man er heldig :jepp:

Ja, våknet klokka 7 jeg og var lys våken... Men men, kan jo gå å legge meg litt igjen hvis jeg blir trøtt... Vi skal til tanta til samboeren min idag på middag, vet ikke om jeg orker, har slike enorme menssmerter :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært å plussa på bestillingen min.....fant endel ja :shoppe: bare å vente på pakka :duskedame:

Kjedelig å våkne så tidlig når man ikke MÅ.

Huff,ikke moroå gå i middag med magevondt! vi var hos svigermor i går(hun vet heldigvis om mine mageprobl) så jeg takket pent nei til mat...Håper magen din blir bedre i løpet av dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Med meg er det så som så..... skjedd mye den siste tiden så.. Med deg da? Fortsatt veldig menssmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...