Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 5. mars 2008 Yay, side 2 fest :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 5. mars 2008 Idag har jeg skrevet mye her Skal snart på jobb, så blir ikke så mange flere innleggene idag da. Æsj, begynner 16, og jobber helt til 22 Har ikke mye lyst til å jobbe idag, har skikkelig kraftige menssmerter, holder snart på å gå i bakken Godt jeg har fri i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. mars 2008 #23 Del Skrevet 5. mars 2008 blir med på festen KJedelig arbeidstid da....hva jobber du med? butikk? kommedeg gjennom de timene,og huske på at i morra har du fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 5. mars 2008 Party Party Jobber i butikkbakeri, det som er så kjedelig er at på kveldene så er jeg alene der, da går tida enda treigere Håper bare jeg får noe å gjøre så går tida hvertfall litt fortere, ofte jeg står der uten noe å gjøre de siste timene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 5. mars 2008 Jepp, da var samboer lagt ut på Youtube, med sin første musikkvideo.. Og vi har null peiling på hvem som har lagt ut videoen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2008 #26 Del Skrevet 5. mars 2008 God vakt på jobben, håper den går fort :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 5. mars 2008 Det gikk faktisk kjempefort! Hadde noe å gjøre hele tiden, så da fløy tida fort forbi Fikk H&M pakka idag, imponert, trodde ikke jeg kom til å få den før på flere dager! :juhu: Det ser bra ut foreløpig, skal prøve litt nå, så håper det sitter bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2008 #28 Del Skrevet 5. mars 2008 Spent på prøvingen.. får vi se hva du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 5. mars 2008 I denne pakken fikk jeg Trenchcoat - Satt som et skudd, må bare sjekke med samboer når han kommer hjem. Også må jeg sjekke fargen i dagslys i morgen. Tunika - Denne var utrolig søt, men satt litt rart over brystet på meg. Kosta bare 40, så vet ikke om jeg gidder å sende den tilbake. Og den sorte lommeboka på til 79.50 på side to under belter/vesker dersom noen av dere skulle inn der å kikke (fikk ikke lagt ut bilde av den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 5. mars 2008 Lurer på om jeg skal bytte lommeboka til den samme i brun, så matcher den veska jeg venter på :klø: Alle lommebøkene mine er jo igrunn sorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2008 #31 Del Skrevet 5. mars 2008 Fin trenchcoat.... jeg har også en trenchcoat fra hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mars 2008 #32 Del Skrevet 6. mars 2008 fin trenchcoat ja Fikk ordna kundenr mitt igjen,så ble jo en liten bestilling i går..... men fant ikke noen tilbudsting nå :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 6. mars 2008 Så bra at du fant igjen kundenummeret ditt da Da er det bare å shoppe ivei! Fant du ikke noen tilbudsting du likte, eller fant du dem ikke på sida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 6. mars 2008 Det lå forresten en lapp oppi H&M pakka mi igår, hvor det stod at de var utsolgt for den hvite cardigan jakka.. Så da hadde jeg ikke avbestillt den likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mars 2008 #35 Del Skrevet 6. mars 2008 fant ingen på siden..salget er vel slutt nå,typisk meg,hehe Bra du ikke hadde avbestilt den cardiganen da,så slipper du å irritere deg over det :smile: Oppe tidlig selv om du har fri du og ja.... kjedelig altså,våknet 6.15 da kjæresten skulle opp,og fikk ikke sove igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 6. mars 2008 Når du er inne i shopen, så ser du på linja helt øverst, der står det OUTLET (rett vedsiden av kundeservice). Der er salgstingene Det er jo begrenset hva som er igjen, men man kan virkelig gjøre et kupp hvis man er heldig Ja, våknet klokka 7 jeg og var lys våken... Men men, kan jo gå å legge meg litt igjen hvis jeg blir trøtt... Vi skal til tanta til samboeren min idag på middag, vet ikke om jeg orker, har slike enorme menssmerter :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. mars 2008 #37 Del Skrevet 6. mars 2008 Da har jeg vært å plussa på bestillingen min.....fant endel ja bare å vente på pakka Kjedelig å våkne så tidlig når man ikke MÅ. Huff,ikke moroå gå i middag med magevondt! vi var hos svigermor i går(hun vet heldigvis om mine mageprobl) så jeg takket pent nei til mat...Håper magen din blir bedre i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2008 #38 Del Skrevet 6. mars 2008 Titter innom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei Milla, og takk for titten Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2008 #40 Del Skrevet 6. mars 2008 Med meg er det så som så..... skjedd mye den siste tiden så.. Med deg da? Fortsatt veldig menssmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå