Gå til innhold

Sprøe lyster som skremmer jentene???

torarne

Anbefalte innlegg

Er en relativt normal mann som tenner på binding, innsmøring i sjokoladesaus, vanilje etc samt å slikke denne av.

Elsker også jenter med lange negler

Er det noe håp for å treffe ei slik jente eller er jeg en pervers gris :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Selvsagt finner du en sånn jente.. ;) Ikke alle jenter har veldig mye erfaring med bonding.. men du kan jo lære opp..bare begynn i det små.. Og hvem liker ikke å bli slikket ren..??? (selv om sjokoladesaus nok er ganske seigt.. :ler: )

God leting.. hun finnes... (jeg finnes.. men er opptatt-- ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kgsmil:

Liker også tanken på å bli innsmurt i sjokolade/vaniljesaus for å bli slikket ren igjen :rodme: . Har lange negler og er ikke fremmed for å flørte med tanken på bondage...er da ikke pervers pga det vel? Hehe...kjekt at elskling ikke er diabetiker!

Tror dette er ganske vanlige tanker.

Hvorfor lurer du? Har noen sagt at du er pervo pga dette?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Høres helt normalt ut for meg. ER sikker på at du finner ei jente som liker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner helt sikkert en jente som liker det!

Men vent til dere er skikkelig kjent før du introduserer det, mange jenter vil nok vegre seg mot å bindes første natta. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig å se at det finnes jenter som har et normalt syn på dette. Jeg fikk i allefall høre av min ex som jeg var sammen i 7 år at dette var perverst og at jeg aldri kom til å treffe jenter som tente på dette. Så det var ikke etter første natta nei.

Ellers er jeg enig i at freia sjokoladesaus er litt tykk hvis den står i kjøleskapet, men sett den i varmen etv 30 sek i microovn. det gjør susen.

når det gjalt bindingen, synes jeg silkeskjerf 0g håndjern er digg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tror det er din x som er pervers jeg :wink:

Du høres jo spennende og deilig ut! Jeg har aldri forsøkt sjokoladesaus (i forb. med sex, vel å merke), syns kanskje det (og vaniljesaus) hørtes litt.. slitsomt ut (klissete, seigt, etc) men perverst?! Overhodet ikke.

Hvis jeg skal ha med noe spiselig i seng, må det være isbiter eller krem på boks :wink: Når det gjelder håndjern og silkeskjerf: Din x høres ut som om hun er "bundet" nok i seg selv - kanskje det ble for mye for henne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemoro å lese svarene fra dere jenter.... :-)) Føler meg ikke så unormal lengere :-) Jeg også ser på dette som elementert forspill og sier som en av dere at jeg tror det må være ex som er litt mye bundet.

Har jo prøvd dette før, men som sagt likte hun det ikke.

Selv kan jeg ikke tenke meg noe mere spennende enn å være fastlenket og ikke vite noenting om hva som skjer, Gjerne med bind for øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er ikke bare helt normalt, men også veldig vanlig.

Visste dere at en tredjedel av oss leker bindeleker?

Så mange er det nemlig. Minst!

Over 30% har vært bundet, og over 30% har bundet andre i forbindelse med sex. Til sammen nærmere sytti prosent, men jeg regner med at manga av de som svarte positivt har prøvd begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.....man kan da ikke betegne dette som perverst!!!

I såfall så er Mannen og jeg perverse ganske ofte....... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på de andre her!

Kan ikke definere det som perverst vel? :o

Greit nok at enkelte ikke har lyst til det, men det er da ikke perverst fordet. Nei, kos deg med dine lyster og håper du finner en partner du igjen "tør" ta dette opp med og som kanskje vil bli med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er du vel voksen ( :roll: ) og bestemmer mer selv...

Det er selve barndomstraumaet rundt dette som hindrer en komplett frigjøring. Dessuten kan jeg ikke slurpe i meg så mye kalorier uten å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kan jeg ikke slurpe i meg så mye kalorier uten å legge på meg.

Å joda - bare du holder aktiviteten gående lenge nok :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...