Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva synes dere om denne kjolen (kjoler av denne typen)? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=2827444991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 3. mai 2003 #2 Del Skrevet 3. mai 2003 For at man skal synes inne i denne kjolen må man være smallvakker som Snehvit og Askepott og alle sammen på en gang. Beklager, dette var litt for mye av det gode. Hilsen meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. mai 2003 #3 Del Skrevet 3. mai 2003 Lasta litt seint, så først kom toppen...litt krimskramsete, men ok..så kunne jeg scrolle mer, og så skjørtet, som går rett ut i sånn 80'talls skikkelig bløtkake / 1800-talls kjole. Jeg hadde nok ikke valgt den, men jeg respekterer hver sin smak. Den er vel ikke helt i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 Kjolen er lekker, om enn ikke det jeg hadde valgt til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. mai 2003 #5 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg synes den er nyyyyyyydelig! *sukk..har allerede giftet meg. Da med en MYE enklere kjole, som var også svært nyyydelig, men annderledes.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har alltid drømt om en sånn type kjole..... Helt til jeg prøvde en i en brudesalong...... Lo meg halvt ihjel og bestilte en som er heeelt annerledes!! Men den er nydelig ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 4. mai 2003 #7 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg personlig synes ikke noe om den type kjole, da den har altfor mange detaljer og vil egentlig stjele en del av oppmerksomheten fra bruden selv. Men alle har hver sin smak og hvis du føler det er en slik kjole du vil ha så go for it. Men som sagt persolig ville jeg ha valgt en kjole med ikke så mange detaljer. Uansett; Lykke til med forberedelsene. Kos deg med den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2003 #8 Del Skrevet 4. mai 2003 Kjolen er nydelig i seg selv syns jeg, men på virker den litt voldsom og litt lite elegant etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mai 2003 #9 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg likte egentlig ikke kjolen, for voldsom for meg, men hvis den føles riktig for deg spiller det jo ingen rolle hva andre mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 4. mai 2003 #10 Del Skrevet 4. mai 2003 Til maskeradeball, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 4. mai 2003 #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Synes kjolen var kjempenydelig jeg!!! Akkurat en sånn kjole jeg alltid hadde drømt om, helt til jeg prøvde en...... Skal du ha ekstra krinoline under så den blir like stor som på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg syntes ikke noe om den. Smakløs og overlesset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 4. mai 2003 #13 Del Skrevet 4. mai 2003 Ikke akkurat meg - er alt jeg tør si..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #14 Del Skrevet 4. mai 2003 Sånne kjoler må jeg innrømme at jeg ikke har det spor sans for, man bør vel egentlig hete Askepott for å kle seg i noe sånt . Too much... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 4. mai 2003 #15 Del Skrevet 4. mai 2003 Den kjolen er ikke helt min stil for å si det sånn.... Min personlige mening er at det blir for mye stæsj, for å si det sånn. Jeg synes ofte at det enkleste blir bedre når det gjelder brudekjoler! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 4. mai 2003 #16 Del Skrevet 4. mai 2003 Til maskeradeball, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. mai 2003 #17 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg likte den ikke, det manglet bare en hvitpudret parykk, røde lepper og ei vifte, så var den som tatt fra ja... nettopp, et maskeradeball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 5. mai 2003 #18 Del Skrevet 5. mai 2003 sorry.. men jeg likte den IKKE.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2003 #19 Del Skrevet 5. mai 2003 Dette blir too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibri Skrevet 5. mai 2003 #20 Del Skrevet 5. mai 2003 Oioioi... Too much for min smak også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå