Gå til innhold

Jeg: en gammeldags kvinne

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Tara1
Jeg er visst veldig vanlig, iflg din beskrivelse. Synes du det er noe en bør vise ærbødighet ovenfor?

Jeg kan ikke snakke for trådstarter, men slik jeg forstår henne ber hun om at andre respekterer måten hun lever på, uten at hun skal få kommentarer om at hun må følge med i tiden, og at hun er gammeldags.

Og det er jeg enig i!

Jeg synes selv det er kjedelig å få høre at jeg er gammeldags når jeg gjør ting som er naturlige for meg.

Andre får leve sitt liv uten innblanding fra meg, så hvorfor ikke la meg få leve mitt liv som jeg vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg ville nok også bli karakterisert som gammeldags av vennene til trådstarter.

Jeg vil være med på å understreke at trådstarter ikke selv ser på seg selv som gammeldags. Disse tankene er for henne naturlige slik de er naturlige for meg også.

Jeg må bare få si at jeg er utrolig heldig som får bake, strikke og ha litt gammeldagse verdier og få kommentarer fra andre på at de syns det er så koselig med meg siden jeg ordner og steller litt rundt meg.

Jeg må jo ærlig innrømme at jeg syns det er koselig å komme på besøk til noen når det er rent der og det kanskje står noe hjemmebakt på bordet. Fremfor å komme inn i et støvete men moderne hjem og få kastet til meg en pose frosne kanelsnurrer ;)

For å sette det virkelig på spissen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg ser heller ikke poenget med å kline med folk en ikke er tiltrukket av (dersom en er skeiv er det selvfølgelig noe annet). Synes ikke det er greit å kline med andre når en er i forhold. Selv er jeg nok heller ikke typen til å ha one night stands. Er også enig når det kommer til det å ha respekt for andre.

Jeg synes likevel du virker fordømmende. Selv om ikke jeg kliner med folk av samme kjønn på fest, fordømmer jeg ikke andre som gjør det.

Hvorfor er det anderledes for homofile eller bilfile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud
Hvorfor er det anderledes for homofile eller bilfile?

Sorry, der uttrykte jeg meg feil.

Det jeg mente, var at jeg ikke ser poenget i å kline med kvinner dersom en selv er kvinne, hetero og ikke tiltrekkes av kvinner. Jeg mener det samme gjelder for homofile og bifile, altså at det blir rart å rote med noen en ikke liker på den måten. (Men det er selvfølgelig en personlig avgjørelse). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_NinjaTurtle_*

Jeg vil være med på å understreke at trådstarter ikke selv ser på seg selv som gammeldags. Disse tankene er for henne naturlige slik de er naturlige for meg også.

Jeg må bare få si at jeg er utrolig heldig som får bake, strikke og ha litt gammeldagse verdier og få kommentarer fra andre på at de syns det er så koselig med meg siden jeg ordner og steller litt rundt meg.

Jeg må jo ærlig innrømme at jeg syns det er koselig å komme på besøk til noen når det er rent der og det kanskje står noe hjemmebakt på bordet. Fremfor å komme inn i et støvete men moderne hjem og få kastet til meg en pose frosne kanelsnurrer ;)

Du hørtes ut som drømmedama mi. Men selv om du er litt gammeldags, er det mulig du kunne kline littegrann med en annen jente foran kameraet mitt etter at du har servert oss hjemmebakt i senga? Du trenger ikke være med i flere timer, må gjerne få gå å vaske huset mens jeg avslutter det du begynte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å vite at jeg ikke er den eneste! Jeg elsker å lage mat, bake, drive med håndarbeid og slike ting som mine venninner ser på som "bestemor-aktiveteter" :) Men jeg må innrømme at jeg gjerne baker dobbelt opp med kanelsnurrer i helgene for å ha i frysen til jeg får besøk. Så mesteparten av bakverket som serveres fra frysen her er faktisk hjemmebakt! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er gammeldags, og føler ikke at det er et skjellsord heller. Så jeg blir ikke fornærmet om noen kaller meg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...