Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 skjønner meg ikke på kroppen min lenger, nå hadde jeg mensen for 3 uker siden, i ei hel uke - så var vi på ferie og jeg hadde ikke mensen - så kommer jeg tilbake og nå de 5 siste dagene har jeg blødd litt på dagen da jeg har jobbet - men så fort jeg har kommet hjem har det sluttet - idag har jeg fri -- og da jeg sto opp på morran idag begynte jeg å blø igjen - så nå er det vel ikke så mange timene før det slutter........... jeg går på p piller - det er en type p piller som gjør at en ikke skal ha mensen - og de har jeg gått på i 7 mnd nå - jeg har også gått ned 8 kg i denne tiden for jeg er overvektig - hva kan feile meg???????
Gjest utlogget bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 jeg går på p piller - det er en type p piller som gjør at en ikke skal ha mensen - og de har jeg gått på i 7 mnd nå - jeg har også gått ned 8 kg i denne tiden for jeg er overvektig - hva kan feile meg??????? Hvis de p-pillene du går på er Cerazette(noen mister mensen av denne, andre ikke) så er tull i blødningsmønsteret helt normalt. Husker ikke eksakte tall nå, men tror det er slik at ca. 20% mister mensen helt, mens andre igjen kan oppleve det du gjør med merkelige blødninger, og en del blør nesten hele tiden - jeg gikk på de i over et år, og hadde myyye småblødninger. Hadde blitt mer bekymret om det er et annet merke du går på - da er det som de andre sier ikke noe annet å gjøre enn å gå til legen. Jeg har gått på Cerazette, og gikk ned en del kilo i begynnelsen, men 8 kilo helt uten noen grunn(mer trening, endring av kosthold) er også lurt å ta opp med legen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå