Gå til innhold

Eight Hour Cream (igjen....) :)

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Uten å skrive videre på min gamle tråd om duften (...) på EHC og på den måten måtte trekke den fram igjen, vil jeg nå bare vise til den for dem som vil lese... Dette som kommer nå er et lite "nå-er-jeg-blitt-fan"-innlegg!

For den er god!! Efektiv til å roe ned rød/irritert hud, og det er først og fremst det jeg bruker den til. Bruker den om kvelden, da smører jeg den på eventuelle kviser eller andre irriterte områder. Morgenen etter er hevelsen/irritasjonen vekk! (I hvert fall veeeeldig redusert!) Bruker den også rundt/under øynene som øyekrem om natten.

Så til alle fans som som ble fornærmet over mitt forrige EHC-innlegg: Jeg bøyer meg i støvet for denne kremen! Og jeg vil gjenta at det som skuffet meg da jeg kjøpte den, var lukten - og den synes jeg fremdeles ikke er god...

Me jeg har vendt meg til den, bruker den og DIGGER kremen!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Lukten er ikke et problem og man venner seg fort til den. Er ikke SÅ ille heller da.

Og bruke den som øyekrem har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skal prøve det. Skal prøve og se hva jeg synes er best, øyekremen min eller EHC. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trodde at det ikke var så veldig lurt å bruke slike fete kremer rundt øynene? Huden rundt øynene er jo veldig sensitiv?

Forresten så er det NASSE som skriver dette. Men jeg får dessverre ikke logget meg på :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

I "pakningsvedlegget" (eller hva jeg skal kalle det) som følger med kremtuben, står det at en av bruksområdene er som øyekrem. Men om det er bra eller ikke, vet jeg ikke..? Skal man ikke bruke fete kremer rundt øyet altså? Hvorfor er det i såfall feil? Bruker den UNDER øynene, ikke på øyelokkene. Men under fordi den visstnok skal være bra mot mørke ringer under øynene... Så jeg prøver ut jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke brukt den rundt øynene var jeg deg. Det er den for "tung" til. Man skal helst bruke lette kremer på den tynne huden rundt øynene. Huden der er mer ømtålelig enn i resten av ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden rundt øynene skal ikke ha fete kremer, nei. Jeg ville ikke brukt EHC her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...