Gå til innhold

EastEnders

Rapitap

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Åååååååå jeg savner EastEnders! Har ikke BBC Prime lenger, men leser resymene på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva Barry skal gjøre for noe etter EE. Det var en venninne av meg, en storleser av engelske blader, som har lest at han skal ut av serien.

Jeg fikk ikke med meg gårsdagens episode av EE. Anafugia eller noen andre - er det noen som kan oppdatere meg? Tenkte spesielt på hva som har skjedd med Dennis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20:00 BBC Prime today!

tjoHoy!!

:D

Gleder meg!!

Jeg vet om den lenken som du postet, men pleier ikke gå inn på den siden de er ca rn uke foran oss i UK og jeg vil ikke vite hva som skjer - da blir det mye kjedeligere å følge med i serien.

Visste du forresten at Phil og Lisa er sammen i virkeligheten også og at det ikke går så bra med dem IRL heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? Gu kå koselig!! (Men litt 'artig' at de har sine blummerter i RL også!)

hehe - jeg har ettt bilde av Grant omringet av små pusekatter !! Min veninne og jeg studerte i England. Hun tok fotografi og var på en messe. Der så hun Grant og siden hun visste omfanget av min EE beundring spurte hun om ett bilde. Og jeg har det her....*CRY - ETT ELLER ANNET STED* leter febrilsk...*HVOR?!*

Fant det!

Pust-pes...

HEHE!

:sjarmor:

Har du mer sladder???

*jummy*

(og ja, Kat tror det er Spencer som er forelsket i henne......)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det!

Pust-pes...

HEHE!

:sjarmor:

Har du mer sladder???

*jummy*

He he, bra at du fant bildet!!

Mer sladder? Hmmmm.... Han som spiller gatefeier som er broren til Sonia og kjæresten til Nita (klarer ikke huske hva han heter, han er ute av serien nå) har hatt et skikkelig playboy-image i England. Det synes jeg er helt utrolig - virker jo ikke akkurat spesielt playboy i EE for å si det mildt. Nå er det en page 3-modell som før sa at hun hadde vært sammen med ham, som nå sier at de ikke var det likevel og at denne skuespilleren ville fortsatt ha vært jomfru dersom han ikke hadde vært med i EE. Ja, jeg vet! Dette sier da mye mer om page 3-modellen...

Jeg ble litt snufsete nesten jeg da jeg så dagens episode. Stakkars Sonia, for en bursdag på gravgården og stakkars Alfie da :cry: . For håpe det blir noe mellom ham og Kat, men det ser vel ut som om Dennis blir den utvalgte nå (enn så lenge...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robbie!!?!

(Men nå har jo han flyttet med Nita og sønnen til India da, men det er jo lenge siden. Sikkert 40 episoder siden!)

Ang Robbie, så synes jeg er det rart, for Robbie er ikke akkurat det man kaller fotogen eller pen....Uh!u....

Ja, jeg er helt enig med deg. Jeg nesten hoppet i stolen og hylte: "Kom igjen Alfie!!!!" Men nei. *HYL!!!* I tro EE ånd så kommer det ALLTID opp en forstyrrelse slik at det blir dragt ut i flere episoder! Og i dette tilfellet så MÅTTE det bare bli Dennis.

hehe....jaja, det er vel det EE er all about!!

Det er gøy!

Følger med. Nå må jeg vente til mandag...

:(

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det er Robbie jeg mente! Helt enig med deg, han er vel ikke akkurat den lekreste mannen jeg har sett. Nettopp derfor ble det litt absurd at han var så playboy.

Ja uff, kjedelig å måtte vente helt til mandag for å se hvordan det går videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du Junebug, jeg kommer til å feige ut nå, og lese på nett noen episoder framover. The suspence is killing me..

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...