Rapitap Skrevet 3. mai 2003 #1 Del Skrevet 3. mai 2003 Av alle ting her på jord, er jeg hekta på EastEnders. Har sett den serien siden 80-tallet. (hehe, I know..helt sprøtt!) Jeg ser på dette hver dag på BBC Prime og lurer på om det er flere der ute som følger med, for da kan vi sladdre litt og sånt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2003 #2 Del Skrevet 3. mai 2003 Ser på det i blant, ikke så ofte nå lenger egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. mai 2003 #3 Del Skrevet 3. mai 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. mai 2003 #4 Del Skrevet 3. mai 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2003 #5 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva måper du for, care? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. mai 2003 #6 Del Skrevet 3. mai 2003 Hva måper du for, care? :o Eastenders?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2003 #7 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er den eneste dugende såpeserien som går på tv, alt annet er dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er den eneste dugende såpeserien som går på tv, alt annet er dritt. You go girl! Ja, jeg er helt enig. I tillegg til å være en serie på TV vil jeg ikke kall edet såpe.....mer reality mini serie. Men nå snakker du med en som kan melde seg opp til kvitt eller dobbelt i EE, da. Det fine er at jeg ler av meg selv, det er jo ikke bra å være hekta på noe egentlig men her står jeg åpent fra og sier: I LOVE EE, and give mer MORE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. mai 2003 #9 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg fulgte med de tre årene jeg bodde i London, nå blir det dessverre kun når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 3. mai 2003 #10 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har savnet EE etter tv Norge tok den fra programposten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 3. mai 2003 #11 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er den eneste dugende såpeserien som går på tv, alt annet er dritt. Jepp - fullstendig enig!! Det er en fantastisk serie, den eneste serien jeg følger med på! Føler meg litt alene som EEfan, fint med denne tråden! Jeg fikk ikke sett episodene på onsdag og torsdag og gleder meg til catch up-sunday omnibus! Hva hadde TVen vært godt for uten Kat, Alfie, Pat, Sonia, Zoe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Er også hekta på East Enders. Prøver å få sett det hver dag. Syns det er bedre enn andre "såper", fordi det er helt vanlige folk det handler om - det er ingen smellrike divaer som hersker og råder, sjalusi osv. At det er populært i England kan det jo ikke være tvil om - tenk på hvor mange år det har gått - non stop... Hvor lang tid tror dere det tar før Alfie tar sjansen og forteller Kat at han er forelsket i henne??? For det MÅ han jo være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mai 2003 Jo, Alfie har falt for Kat. (Takar...) Det tar vel litt fram og tilbake før han forteller det....vil jeg tro.... Men nå er jeg temmelig lei oppførselen til Barry. Tenk hvordan Roy hadde refset Barry og han visste. (Takar Pat også!) Skal se på ikveld.....klokken 8 på BBC Prime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 5. mai 2003 Nå begynner endelig EE å ta seg opp igjen. Danny kom i dag inn og knocket Phil ut i første episode. (hehe) Ventet enn stund på han, og han var ikke så aller værst å se på heller! Jummy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 6. mai 2003 #15 Del Skrevet 6. mai 2003 Phil hadde fortjent den trøkken han fikk... He he. Bare så synd at Dennis sikkert ikke kan være der mer når han har blitt fiende med Phil. Han må sikkert flytte derfra - eller kanskje til og med tilbake til fengslet... Sharon kom jo akkurat tidsnok til å få bekreftet sin "intuisjon" omkring Dennis. Blir spennende å se i dag hvordan det går. Håper Barry får seg en på snørra han også. Det hadde han fortjent. Og Ian Beale også. Han er kanskje - om mulig - enda verre!! Men nå fikk jo han sannsynligvis bank i går da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 6. mai 2003 Vet du, jeg tror Phil drar og Dennis blir, da jeg vet at Phil skal begynne med andre prosjekt enn EE.. Ja, jeg også gleder meg til i dag. Håper Ian og Barry får seg en trøkk og at Kat og Alfie kysser.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 6. mai 2003 Jup, da var dagens dose over. Kat kommer sikkert til å overhøre Alfie og Nana...hvor Alfie forteller om sin 'love' for Kat. Barry og Jeanine blir en ett par og ...... Kelly og Spencer. Spencer er forresten en utrolig dårlig skuespiller. Han høres alt for falsk ut hver gang han åpner munnen. Kat ser da usedvanlig godt ut for tiden, synes dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 6. mai 2003 #18 Del Skrevet 6. mai 2003 Vet du, jeg tror Phil drar og Dennis blir, da jeg vet at Phil skal begynne med andre prosjekt enn EE.. Tror nok også vi får se mer av Dennis. Har også hørt at Phil skal ut av EE. Det skal visst Barry også. Barry synes jeg er så ekkel at jeg ikke kommer til å savne ham. Phil er vel ikke akkurat sympatisk han heller, men synes han gjør EE til en bedre serie så det er dumt at han slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 6. mai 2003 #19 Del Skrevet 6. mai 2003 Jup, da var dagens dose over. Kat kommer sikkert til å overhøre Alfie og Nana...hvor Alfie forteller om sin 'love' for Kat. Barry og Jeanine blir en ett par og ...... Kelly og Spencer. Spencer er forresten en utrolig dårlig skuespiller. Han høres alt for falsk ut hver gang han åpner munnen. Kat ser da usedvanlig godt ut for tiden, synes dere ikke? Barry og Janine - de fortjener ihvertfall virkelig hverandre Jeg synes Alfie er så søt! (ikke utseendet, men personligheten). Kat kommer sikkert til å få angst og hetta når hun hører om Alfies "love" og så til slutt skjønner hun - som alle andre, Nana inkludert - at de er "meant to be". Sukk... Vel... Kat ser vel godt ut til å være Kat, synes hun er herlig vulgær jeg da! Jeg sitter og gleder meg til Ian Beale skal moses!! Det må jo skje snart? Jeg synes han er så usannsynlig ekkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 6. mai 2003 Ja, Ian Beale er en dust. En sånn som er med på apestreker i gjengen men er en liten svekling alene.... Yap, er helt enig ang. Kat og Alfie. Han har en herlig personlighet og er også en av mine favoritt karakterer for tiden. Det derre opplegget i sin tid med Anthony og lille Zoe var kjempe teit, derfor håper jeg det byr på andre historier for disse to enn gammelt oppgulp. (hehe) Vet du hva Barry skal til med? Lest om Barry i avisen The Sun eller? Jeg hørte om Phil på BBC Prime...tror jeg..husker ikke helt hvor jeg har det fra, men han skulle ivertfall på med andre prosjekter. Phil karakteren har jo vært i EE nå i 7-8 år tror jeg. Kanskje Grant kommer tilbake? (hehe) Noe nytt for Sharon å gruble over.. Er ikke Little-Mo og Billy søte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå