Gå til innhold

Tredagersdietten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen damer.

Fint med så mange svar og meninger om denne dietten. Nå er jeg ferdig med tre dager. Har fulgt dietten slavisk. jeg har gått ned 3 kg. Det blir spennende å se hvordan det går fremover. Har spist mer under dietten enn jeg gjør til vanlig, så det har ikke vært så veldig vanskelig. det verste var å ikke spise noe etter kl.18.00. Fikk litt vondt i hodet utpå kvelden.Har også vært endel dobesøk når jeg har drukket så mye vann.

Poenget med å prøve dietten var å se om jeg kunne gå ned litt. Vet også at det er bare vann, og at jeg går opp igjen med en gang jeg spiser vanlig mat, men det var gøy å prøve.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Glem 3 dagersdietten og bak heller Ingers Rugbrød. Jeg bakte forrige søndag og har gått ned 3 kg på 7 dager. Spiser 2 skiver til frokost, 2 til lunsj, "vanlig" sunn middag (til jeg er mett, ikke overmett), og 1 skive til kvelds. I tillegg har jeg spist 1 youghurt og frukt og grønsaker som mellommåltid. Føler med frisk og opplagt, og merker at det ikke frister så mye med søtsaker lenger. Brødet er grovt og veldig godt. Til pålegg bruker jeg mager smøreost, fårepølse m/agurk og skinkestek m/aromatkrydder. Veldig godt, og så holder en seg mett lenge. Også fordøyelsen er bra, brødet får virkelig fart på systemet....

Har du oppskrift? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...