Gå til innhold

Dr. Skolleborg el Dr. Roald ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Først vil jeg bare begynne med at ja jeg har søkt men ikke funnet noe særlig om det jeg lurer på ;)

Jeg har bestemt meg for å legge inn silikon på colusseum klinikken og lurer på om noen av dere har noen erfaringer med Dr. Roald og eller Dr. Skolleborg? Eller om dere kjenner noen som har det. Ønsker alle erfaringer på godt og vondt.

Er du fornøyd med resultatet og behandlingen du fikk? Evt andre ting? Og hvilken operasjo utførte du der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Jeg tok bukplastikk på Colloseun i september. Ble operert av Dr. Bjærke, så jeg vet ikke noe mer om de to andre enn jeg har lest inne på bukplastikk-forumet.

Gå inn der du på www.bukplastikk.com, der er det et emne som heter andre plastiske operasjoner eller noe sånt. Der skrives en del om brystoperasjoner, mest brystreduksjon, men mener det har vært noe om siliconinnlegg også.

Men uansett alle tre kirurgene på Colosseum er kjent for å være dyktige.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei

Jeg har vært hos Dr. Skolleborg, opererte ørene mine.

Syns han var veldig flink, er veldig fornøyd med resultatet! :)

Lykke til

Skrevet

Registrerer du deg, kan du delta i cee cees dagbok på forumet. Der er det flere som har operert på colosseumklinikken.

Skrevet

Dr Bjærke har foretatt en brystreduksjon på meg og jeg er kjempefornøyd med behandlingen...

Gjest Gjest_mamsen_*
Skrevet

Jeg ble operert av dr. Bjærke da jeg la inn silikon. Var og er veldig fornøyd.

Søstern min ble operert av dr. Skolleborg og hun er også veldig fornøyd. Hun hadde mye mer smerter ganske lang tid etter operasjonen, men det har antakeligvis ikke noe med kirurgen å gjøre.

Lykke til da!

Skrevet

Jeg har også hatt bukplastikk hos Dr. Bjærke i fjor og er kjempefornøyd! Ellers vet jeg at mange er fornøyd med Dr. Roald også. Sjekk ut på www.bukplastikk.com som Anita sier, kjempebra forum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...