Gjest Hilde K S Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 9 åringen ; å gå på tur og være med venner, når hun føler hun får til noe. 6 åringen ; alle former for god mat ( tuller ikke !) og når han får noe han har ønsket seg, når jeg synger TO nattasanger. 2 åringen ; kjeks.........han er lett å glede ! Alle tre blir glade når de får skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Min blir glad når vi er masse ute. Han elsker å gå turer... Og dersom vi i tillegg har hotdog til middag - da er han i himmelen... Ikke så vanskelig å glede. Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 13 år: Og kjempeglad når jeg kommer tidligere hjem fra jobb... Fremdeles lett å glede altså! Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. mai 2003 #4 Del Skrevet 2. mai 2003 3 åringen min blir glad over... * Spaghetti til middag * Kjøre buss * Barnehagedager * Besøk hos farmor og besten (foreldrene til sambo) * Leke med Thomas-toget * Se video * Rutsje * Gå tur * Dusje * Klippe håret (ja, han er litt rar... ha ha) * Bananer * Appelsin hos besten * Mat generelt... Han er egentlig glad for det meste, og siden han er så overdrevent glad, lurer jeg på om han gå på lykkepillen eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. mai 2003 #5 Del Skrevet 2. mai 2003 Grøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. mai 2003 #6 Del Skrevet 2. mai 2003 4 åringen: Få hjelpe til i huset (legge sammen klær, lage mat etc.). gå på tur og finne poster (tur-orientering), gjøre noe sammen med bare pappaen. 2 åringen: IS!! Ting som hopper ut av esker og skremmer han litt. Koose med smokken (namme) og mamman sin (og da blir mamman også glad) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 2. mai 2003 #7 Del Skrevet 2. mai 2003 Spurte poden for å få et korrekt svar: -skikkelig store gaver som spill eller leker (sabla materialist) Det har nok en sammenheng med at jeg overrasket ham i lekebutikken da han så på en leke til 400,- som han ønsket seg. "Tenk om du hadde sagt ja til å kjøpe den til meg..." sa han med lengsel i stemmen, fullt klar over at det aldri ville skje. "Ok" sa jeg. Han ble slik: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mai 2003 #8 Del Skrevet 3. mai 2003 Åh ja ! Det deiligste som finnes er når du klarer å få ungene til å se slik :o ut av overraskelse og glede ! Jeg la ut tråden fordi jeg hadde ( i smug ) handlet årets første jordbær med fløte dessert i går og bare gleeeedet meg så vanvittig til å se fjesene på de to store ! ( Mannen ble like overrasket og glad som dem da ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 3. mai 2003 #9 Del Skrevet 3. mai 2003 handlet årets første jordbær med fløte dessert i går og bare gleeeedet meg så vanvittig til å se fjesene på de to store Da min datter skulle fylle 4 år ble hun spurt om hva hun ønsket seg aller mest i fødseldagsgave. Svaret kom momentant : En kurv med jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 3. mai 2003 #10 Del Skrevet 3. mai 2003 3-åringen min elsker å leke gjemsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 4. mai 2003 #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Mine tre+en bli kjæmpegla når mamman e ækstra snill og blid en dag 11 åringen: bli mæst gla førr pænga og får være oppe længe 10 åringen: elske å få nye klær (e en gutt ), og fotballutstyr 9 åringen: bor så langt unna, så han bli sååå gla når han får komme å besøke pappan sin 5 åringen: når ho får dra på overnattningsbesøk te bæsta, pappa eller farmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 4. mai 2003 #12 Del Skrevet 4. mai 2003 Når familien en sjelden gang har spillcup i helgen, hvor alle fem deltar i cup med biljard, ishockeyspill, gamecube, kortspill o.s.v. Dette lever vi på i flere uker etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå