Gå til innhold

Mzfire's dagbok


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Nå ble jeg glad nå for at dere jenter har skrevet i dagboka mi. Stemmer det er pinse ja. Det hadde jeg glemt. Nå har jeg vært på butikken og handlet litt mat for helga. Er jo stengt på mandag også visst. Klarte ikke dy meg, måtte bare kjøpe litt smågodt. Er så deilig med godis. Men jeg prøver å skjerpe meg. Men det er lørdag i dag og da er det lov å kose seg eller hva?

I dag hadde jeg endelig fri og sov leeenge. Det trengte jeg det. Uka har vært ekstra lang for meg da jeg har jobbet helga og i går skulle jeg egentlig hatt fri, men ei kollega var i krise og trengte å få byttet bort vakta si. Egentlig hadde jeg planer og hadde gledet meg til å få fri, men siden det var viktig stilte jeg opp. For å være grei lissom. Så da får jeg en fri dag neste uke, det blir godt det :) Viktig å støtte opp hverandre syns jeg, da blir arbeidsmiljøet bra. Er så glad for at det er så mange mannfolk på jobben. Eller mange er det ikke da, men det jobber 3 faste der og 2 vikarer der. Så det liker jeg ja, :ler:

Amber: Jeg jobber som hjelpepleier på sykehjem. Det er en litt krevende jobb både fysisk og psykisk. Man har ansvar for både pasienten og pårørende. Men foreløpig trives jeg på min nye arbeidsplass. Det tar nok tid før jeg blir ordentlig kjent med pasientene og mijøet. Men håper jeg vil trives så godt at jeg ikke vil slutte. Nå er jeg litt skeptisk til noen av pasientene. Har enda ikke vennet meg til å bli slått til osv.. Men jeg er positiv :D

De to siste dagene har jeg fått lite søvn. Den ene natten fikk jeg ikke sove, ble kun 5 timer og det er for lite for meg. Den andre natten la jeg meg for sent, da jeg hadde vært ute for lenge. Så da ble det 3-4 timer søvn. Så i går var jeg helt ødelagt. Jeg kunne bare lagt meg nedpå etter jobben. Men jeg trasset meg til å være oppe. Var så redd for at om jeg la meg nedpå så ville jeg ikke få sove til natten.

SÅ er det lørdag da. Hva skal jeg finne på i dag tro? Leiligheten trengs å tas med full pakke. Men har ikke hatt overskudd. Også når alt baller seg på blir det ekstra trådt å begynne, når en ser hvor mye en må jobbe..

Lenge siden jeg har vært på kino. Det har jeg kjempe lyst til. Vil se Xmen2. Men jeg får vel gå alene å se den da. Sambo vil ikke på kino. Kjedelig as...Blir nok til at vi ser på film i kveld. Egentlig skulle jeg blitt med ut i dag da. Men så ble det framskyndet til i går. Men da var jeg ikke i form. Hadde så vondt i bihulene mine. Men det kommer vel flere sjangser håper jeg :)

Pleier dere å gå i Frognerparken ? Gikk der med en venninde her om dagen og det var så fint der. Masse ungdom som satt i gjenger over alt. De grillet og koset seg med pils og hadde det gøy. Skulle ønske det var meg jeg. Men en stor vennegjeng her i Oslo har jeg ikke dessverre :(

Men jeg kan jo gå dit alene og ta med meg en bok. Da koser jeg meg..

Jeg vil ønske alle dagboks skrivere en god pinse jeg :) Kos dere masse da :D

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Tenkte jeg fikk skrive litt i dagboken min igjen. I går hadde jeg egentlig tenkt å ta det med ro. Bare være hjemme hele kvelden. Men det endte med at jeg dro ut på byn likevel. Sambo savnet meg og da var jeg nede i byn kl 23.00. Det var kjempe mange folk ute ja. Men utrolig nok fikk jeg plass ved bardisken. Men det var for det plassen var blitt holdt av. Deilig å slippe å stå hele kvelden. Jeg ble veldig full. Men jeg drakk ikke mye. Drakk først en pils, så en Breezer Bacardi orange, long island og en Strawberry Dacary. Vet ikke åssen det staves jeg. Hadde aldri smakt det før og det var godt :) Men det var det jeg drakk og jeg tåler ikke så mye nei. Men jeg var ikke drita da. Så vi satt ved bardisken hele kvelden vi da. Var kjempe koselig der, bra musikk å. Vi var på Fridays ved Burgerking. Må le nesten, plutselig dukket det opp to menn som hadde på seg dameklær og parykker. Med en gang trodde jeg det var damer. Men de var kansje sånne dragquens eller noe. Og på jentedoen opplevde jeg to ganger at noen blondiner sa jeg var så nydelig og pen.. Ble sjokkert jeg. Hadde aldri snakket med dem før.. Jeg tolket det som at de sikkert syntes synd på meg eller noe så da måtte de munte meg opp eller noe..

Hehe fulle folk as. :wink:

Vi var ute til det ble lyst ute og det var en rar følelse det. Dette var jo første gang jeg var ute i år også faktisk. Var en god følelse å være ute. Sikkert for det er så lenge siden nå.. Sist jeg drakk var på nyttårsaften..

I dag dro vi og kjøpte litt gatekjøkken mat. Jeg orket ikke mye. Bestilte hamburgertallerken, men det smakte meg ikke i dag. Ellers har jeg vært veldig lei meg i dag. Grått en del og snakket masse med sambo. Det var godt å få ut masse tanker jeg har båret på så lenge. Jeg blir redd for meg selv faktisk. Jeg er konstant negativ både til meg selv og andre. Jeg er ofte deprimert og har nesten angst. Jeg orker ikke å ha det sånn. Jeg føler sterkt for å gå til en lege og få hjelp. Lurer på om jeg trenger litt terapi jeg. Sliter med mye vonde tanker og ting.., :cry:

Gleder meg masse til Fredag da vi skal ha det møtet med Kg gjengen da. Håper at alle kommer. Så flaut om jeg hadde dukket opp der alene og så hadde alle sett meg, men ingen hadde villet gi seg til kjenne..

Jeg tenker jeg legger meg snart. Skal se en film først før jeg går og legger meg jeg.

Sov godt alle sammen, gled i dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Tenker jeg avslutter denne dabokskrivingen min. Takk til dere alle for alle deres hilsener. Det er koselig. Men jeg kommer ikke til å følge opp dagboken min mer. Skal ikke slutte her på KG da, om dere trodde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

hmm, du slutter med dagbok?

Jaja, din avgjørelse, vi må bare respektere den. Godt at du ikke dropper KG helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjesta

Hei du? Ikke mer dagbokskriving??? Så dumt da...Har ikke vært så mye på KG de siste ukene jeg, så dette hadde gått meg hus forbi...Litt trist dette da - for jeg var litt spent på hvordan du hadde det om dagen...

Ja, ja. Jeg håper du leser dette da - og får med deg at jeg ønsker deg ei fin uke og en fortsatt god sommer, Mzfire!

Stor klem kommer din vei fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Å uff og uff og jeg som skulle innom å spørre hvordan det går med søsteren din!!! Håper det går bra med dere allle :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har ikke tenkt å fortsette på denne dagboken. Men siden jeg ikke har stengt den enda tenkte jeg at jeg like gjerne kunne avslutte hele dagboken med en ordentlig slutt!

Er lenge siden jeg har skrevet her. Og en del som har skjedd. Vet ikke hvor personlig jeg skal begynne og bli. Hvor mye jeg skal si her.

Men for å si det sånn så har jeg vel slitt mye med meg selv. Egentlig siden jeg kom flyttende til Oslo. Da ballet det seg på. Ikke hatt det helt bra kan man si. Grunnen til det er mange, men det orker jeg ikke å gå inn på her.

Nå har jeg da bodd her i Oslo ett år. Tiden har gått fort. Trives veldig godt på jobben. Det er en fin gjeng jeg jobber med, og ser hvor heldig jeg er.

Jeg har etter hvert blitt kjent med og fått kontakt med flere ungdommer.

Følelsen av ensomhet stikker ikke like dypt lenger heller. Enda mer å være glad for :) Venner får man ikke nok av!

Har slitt med med meg selv og kjærligheten. Det er ikke til å skjule.

Blant annet med følelsen av utrygghet, redd for å være alene, avhengighet, vond sirkel osv. Til slutt ble det for mye for meg. Jeg som hadde nektet å lytte til min indre stemme, til å lytte til mine behov og følelser. Jeg ble veldig deprimert. Men depresjonen har vært min følgesvenn i noen år. Kommet og gått. Hvor alvorlig den har vært skal jeg ikke snakke om. Uansett om den er alvorlig eller ikke, er det vondt å gå å ha det sånn!

Til slutt så måtte jeg ta et oppgjør med meg selv og med livet mitt.

Tørre å ta steget, til å møte alt jeg har vært redd for. Nå har jeg det bra.

Er ikke lenge siden jeg flyttet ut. Men allerede føler jeg en god frihet og godt å bare være meg. Å tenke på meg selv og pleie meg selv :)

Har tenkt en del av dere som jeg fikk så god kontakt med. Dere lurer kanskje på hvorfor jeg ikke har vært noe flink til å høre fra meg.

Det er nok fordet jeg har slitt med meg selv. Hatt nok med meg selv. Slitt med mye vonde tanker og følelser. Ikke hatt det beste forholdet til meg selv. Og når man har det sånn så er det vanskelig å pleie forhold til andre også. Da er det letteste noen ganger å bare trekke seg vekk..

Nå ser jeg bare fram mot sommern. Håper jeg endelig vil nyte sommern og ha det bra som det er meningen at man skal ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid til å skrive noen avsluttende ord i dagboka di, Mzfire! Godt å høre fra deg igjen, selvom du ikke har hatt det så bra...

Ønsker deg lykke, lykke til i framtida - håper du får det bedre med deg selv etterhvert! Virker som du er godt på vei!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...