Gå til innhold

Mzfire's dagbok

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Hei og hopp igjen.

Jeg har også hatt problemer med at vikarbyrået jeg jobbet for ble sure på meg da jeg fikk fast jobb. Tror alle er sånn jeg. Teit egentlig. Jeg måtte jobbe tre måneder for vikarbyrået hos den arbeidsgiveren jeg fikk før jegkunne begynne å jobbe for den butikken jeg fikk jobb i (klønete å forklare :ler: ) nå hadde jeg fått jobben pgs vikarbyrået da, men tre måneder med innleid vikar kan jo skremme vekk de fleste arbeidsgivere, det er jo sinnsykt dyrt.

* :evil: være sinte på vikarbyret i dag :evil: * :ler:

Uansett får du ha gratulerer med fast jobb!!

(var egentlig bare det jeg skulle si, men blir så irritert hver gang jeg hører om sære vikarbyråer)

Ha en fin dag videre :D

¤arwen¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mzfire

Nå er jeg tilbake igjen. Siden jeg var litt bekymret for søstern min, ble jeg med mamma hjem til byn vår i går. Jeg angrer ikke på at jeg dro. Vi har savnet hverandre masse og hadde godt av en jentekveld. Var som i gamle dager igjen. Jeg er såå glad i tvillingsøstern min. Håper vi får leve sammen for resten av livet. Jeg tør påstå at jeg kan godt bli venneløs så gjør ikke det noe, så lenge jeg har henne. Jeg er utrolig heldig og det vet jeg. Jeg stiller opp for henne og dattern hennes og det kommer jeg til å gjøre for resten av livet.. Dattern hennes ble såå glad da jeg kom i går. Vi lekte sammen og koset oss, det var trist å si hadet til henne i barnehagen i dag. Hun ville så gjerne at jeg skulle være der når hun kom hjem fra barnehagen også. Men nå er det ikke lenge igjen til 17 mai da. Da skal jeg se henne litt, go'jenta mi :)

Sov på en vond sofa i natt da, men det var verdt det. Ble ikke så mye søvn heller. Men, men det går en sjelden gang. Søstern min og jeg har vært barnevakt for niesen vår på 2 år i hele dag. Hun ble så glad da jeg også ble med. Jeg ser jo henne ikke så mye. Men det har gått så bra at. Søstern min har vært så flink med henne også, all skryt til henne.

Er så glad i begge mine nieser. Det er så moro å se at de ligner så på oss. Både i lynne og utseende. Gleder meg til den dagen jeg selv er så heldig å få barn. Ikke nå men neste helg skal vi være barnevakt for henne igjen da. Men det kommer til å gå greit så. Bare hun ikke blir syk. Det har hun vært mye tidligere. Og når hun blir syk, da er det bare mamman som er bra nok :)

Ellers snakket jeg med Adecco i går, og måtte igjen spørre om hva det ble til angående jobben, og da fikk jeg plutselig besjed om at jeg bare måtte høre med når jeg kunne begynne fra avdelingsleder. Jeg blir så irritert, for det ga jeg besjed om med en gang på mandag. Men da ser det ut som det ordner seg og mest sannsynlig kan jeg nok begynne ikke nå til mandag men neste mandag :)

Da mamma kom i går fikk jeg endelig vært innom Brilleland og bestilt ny synstest og linser :) Gleder meg som en unge til jeg endelig får gått med linser. Da kommer jeg til å bli mye mer fornøyd med meg selv også.

Da jeg var i hjembyen min i dag, fikk jeg så en vemodig følelse.

Jeg følte meg som en fremmed og at en epoke i livet mitt var over.

At alle de vennene jeg hang sammen med og det livet jeg hadde er over.De er borte.. Alt er borte.. Tiden har gått fort. Men jeg er nå ikke oppvokst i den byen. Var jo 18 år da jeg flyttet dit, men jeg fikk en ny start der. Nå har jeg begynt på nytt her i Oslo. Jeg lurer på hvor jeg vil føle meg hjemme hen. Hvor jeg vil få en tilknytning.. Jeg vil høre til et sted.. Merker at siden jeg har flyttet så utrolig mye på kort tid, klarer jeg ikke helt slå meg til ro. Enda jeg prøver.. Noen ganger savner jeg barndommen og den ubekymrede tiden.. Tenker noen ganger at nå er jeg faktisk voksen. Men kan ikke si at jeg alltid føler meg så voksen. Syns ikke det er så lenge siden jeg var barn/ungdom.

Tenker på mine små nieser på 2 og 3 år og de har livet foran seg. De får en barndom og ungdomstid jeg skulle ønske jeg fikk oppleve på nytt..

Jeg er en tenker og tenker og filosoferer mye.. Er glad for at jeg hele tiden er i utvikling.. Ikke har stivnet i noe form. Men nå får jeg nesten se på Big Brother, nå er det finalen :)

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Mzfire.

En kjapp hilsen fra meg nå på slutten av mandagen..

Har du hatt en fin 17..Mai og helg?? Det har jeg hatt.. Koste meg masse på 17.- med good mat ( mat OVERALT så vi holdt på å trille så mett var vi :ler: ), familie og venner... Det var supert!

Elsker 17.Mai!

Nieser ja... Jeg har en jeg også.. Hun blir fire år i November og er bare helt nyyydelig.. Bare så synd de bor i USA, så jeg får ikke sett de så mye.. Men hun elsker å snakke med meg på telefonen! De er så morsomme i den alderen... :ler:

Vel vel, jeg får suse videre på min dagbok-ferd-

Natta da vennen

Stoor klem fra meg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Kverula og Skusla. Dere er flinke og skriver masse dere :) Jeg hadde en veldig fin 17 mai jeg. På 17 mai var sambo og jeg hos familien hans og så på barnetoget. Så ble vi med på skolen og satt der og slappet av med pølser og brus. Været var veldig fint med sol, men det blåste og vinden var kald. Jeg følte meg veldig fin i min nye drakt og det var så deilig å få på meg linser. Søstern til sambo gav meg engangs linser, snill var a :) Men sambo var veldig sliten den dagen da. Han orket ikke kjøre så mye og stresse. Jeg vet å stresse det er jeg flink til... så vi begynte å krangle. Ikke noe god kombinasjon. Jeg med mensen og overfølsom, han trøtt og sliten... Det som var trist var at han hadde lova lillesøstra si å bli med på en konkuranse men han kunne ikke likevel for han måtte bli med meg til familien min. Vi hadde tenkt å så dra til Oslo etterpå for å feste der. Men han hadde jo fått blitt med på den konkuransen hvis han hadde sagt i fra. Da hadde jeg ventet til han var ferdig med den. Men tror han ikke orket. Jeg er ikke så urimelig.. Så dro vi avgårde for å se min familie og det var koselig. Da var vi der noen timer og koset oss.

Den festen dro vi ikke på dessverre. Det ble for mye stress og vi hadde kommet mye senere. VI hadde egentlig planlagt å gå ut i Tønsberg senere, men det ble aldri noe av.

18 mai var en bedre dag. Da dro vi på Tønsbergmessa og det var stappfullt med mennesker der. Det hater jeg.. liker ikke at det kommer for mange mennesker. Da får jeg ikke sett noe og det blir så trangt.

Men vi tok noen lodd, jeg vant ingenting. Sambo vant og da gav han meg en søt Nasse nøff :D

Ellers tok søstern til sambo og jeg en karusell sammen da. Og jeg trodde ikke den var så ille som den var.. Hehe det var jo moro å da. Men må si jeg ble litt kvalm da jeg kom ned. Så hadde vi spist en del også før vi tok karusellene. Jeg spiste vårrull, men ikke hele for den ble for varm. Holdt på å brenne av meg tunga. Spiste en kald pølse i brød, sambo og jeg delte en stor bøtte King size med kuleis og krem og sjokoladebolle i. Pluss 2 pizzastykker og litt brus. På slutten av kvelden kjøpte jeg sjokolade fra Gjøvik 6 kr st. De var kjempe gode. nam..

VI endte den kvelden med en tur med helikopter. Kostet 300 kr turen. Men det var gøy :) Jeg fikk sitte foran ved siden av piloten. Og jeg fikk god utsikt. Første gang jeg setter meg i et fly. Synd jeg ikke fikk sitte ved siden av sambo. Men det var han som betalte for meg. Han ville gi meg den opplevelsen av å fly... Syns det var behagelig å fly, var ikke farlig i det hele tatt. Nå vet jeg hvertfall at jeg ikke har flyskrekk :ler:

Det ble sent for oss vi var ikke hjemme i Oslo før halv 1 vi. Ikke fristende å gå på jobb tidlig om morgenen da nei. Men da jeg kom hjem fra jobben i går hadde jeg så vondt i magen. Jeg merket jeg måtte på do men jeg fikk ikke tømt meg. Det var så jævelig.. Men jeg syns det gjør så vondt når jeg tømmer meg også vet du. Jeg prøvde hele tiden, men måtte bare la det synke tilbake for det satt bum fast.. Syns det var kvalmt for det lå jo rett i endetarmen... I dag hadde jeg endelig fått time hos Brilleland og alt og jeg trodde jeg klarte å gå sånn til timen. Men det gjorde jeg ikke.

Jeg orket ikke å gå sånn lenger. Ekkel følelse at du merker du må på do men du får ikke ut noe. Også gjør det vondt i tillegg. Tilslutt bare for å få det overstått tok jeg litt klyster. Tok bare litt vann og holdt på det.. Men jeg skulle tatt hele vannet for da hadde det gått lettere. Men tilslutt fikk jeg det ut. Men før det var det så ille at jeg ikke vistte hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde bare lyst til å grine.. Ikke fikk jeg det ut og ikke fikk jeg det tilbake... Til slutt måtte jeg bare bite tenna sammen og få det ut.. Er helt sliten nå... Tør ikke spise noe.. Sambo sier jeg må snakke med legen.. Finne ut hva det kan komme av. Jeg har ikke vært ofte plaget men inn i mellom er jeg det. Tror det er 1 år siden sist... og før det igjen var det noen år siden sist.. Men det skal ikke være noe galt med meg. Jeg er frisk jeg og ung og alt. Men jeg drikker ikke nok og jeg spiser for mye sukker. Godt jeg begynte å trene for noen uker siden da.

Er redd for at det skal være noe galt med meg jeg. Nei nå kommer jeg til å kutte ut sukker og bare spise grovbrød og drikker 2 liter vann.

Jeg er litt sær... jeg klarer ikke gå på do hvor som helst og ikke hver dag.

Men nok om det... hehe er ikke noe gøy å skrive om sånt... Timen mistet jeg og jeg som hadde gledet meg så til å få linser.. Men da får jeg bestille ny. Etterpå skal jeg kjøpe p-piller og ringe arbeidsgiveren min for å få vite når jeg kan begynne å jobbe. Kunne jobbet kveldsvakt i dag, men orker ikke... Er sulten men tør ikke spise noe... Er redd for neste gang jeg må på do...Men nok om det..

Sambo har bursdag i morgen... hva skal jeg finne på til han ? Han skal få lasagne da for det er han så glad i :) Hmm jeg får gi meg nå jeg.

SKriver mer senere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Dagen er fortsatt ung og jeg har ikke stått opp enda. Ser litt på Ricky Lake, men det står bare på i bakgrunnen. Har tenkt til å stå opp snart da. Men det er så deilig å ligge og dra seg. Hehe sambo sier at han aldri hadde klart å ligge så lenge som meg. Men jeg er nå et typisk B-menneske så det er ikke noe problem. Har funnet ut at jeg egentlig er lat.

Hører om jenter som har 3-4 jobber. Det har jeg aldri hatt og kommer aldri til å ha det. Jeg setter mer pris på å være sosial og kose meg med de jeg er glad i jeg. Må man blir det jo en annen sak. Jeg kunne tenkt meg å tjent mere og da må man selfølgelig jobbe ekstra og det gjør jeg.

Snakket med avdelingslederen i går da og vi ble enige om at jeg skal begynne i jobben min til mandag. Jeg gleder meg masse. Da får jeg endelig mere penger. Blir godt å bli på ett sted. Jeg tviler på om jeg kommer til å jobbe noe mer for vikarbyrået. Skjønner nå egentlig ikke at jeg orket. Men rart med det når en bare må og ikke har noe annet valg.

Nå er det Oprah på tv her og nå må jeg følge med litt. De tar for seg barn som blir jult opp av foreldrene.. Grusomt... Uff. Skriver mer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

Hehe.. jeg kan også ligge veeeldig lenge i senga om morgenen (lenge siden sist nå.. J****A anleggsarbeidere :frustrert: )

Vet ikke hvordan det er i Tønsberg på 17. mai, men i Oslo var køene vanvittig lange, kanskje det var like greit at dere ikke fikk gått ut :wink: Der vi var var det minst 30 meter kø. Takk og pris kjenner jeg noen som kunne ordne meg inn uten å stå i kø. Bra med kontakter :D

Nå skal jeg rydde litt. Ha en fantastisk kveld.

Stor klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei på du Mz Fire :)

Nå har gamla rotet seg inn hit og endelig hadde jeg tid til litt foran pc`n.Takk for en koslig hilsen i min dagbok datta var gøy,selv o jeg ikke er en flink dagbokskriver så skal du ha hilsen fra meg for det. :ler:

Jeg var en tur på Panduro butikken på Karl Johan i dag gubben var også med han trodde det hadde tørnet for meg da jeg ikke hadde kjøpt noen ting.Han er vant med at jeg kommer som et nedlastet esel når jeg har vært i hobby sjappa.

Jeg holder på å strikke vognteppe og baby klær fortiden,bestemor ungen skal skjemmes bort etter kunstensregler. :ler:

Det kunne jo vært artig og tatt en kaffe en dag det hadde passet for deg og meg i Oslo gryta. :sjarmor: Spørs om du tørr da :hoho: Det kan vi snakke om siden du får ha en god kveld jeg skal smøre ei matpakke og legge gubben snart.Han sitter og ser på fotball jeg forstår ikke vitsen av at 11 menn springer etter ei lærkule.Jeg har vært litt lærer for han i dag han går på norsk kurs 3 dager i uka.Jeg passer at han gjør leksene sine han er ivrig også fordi han vil lære godt norsk.Mitt nick tok jeg fordi jeg er gift med en inder og da mtte jeg finne på noe rart.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En god dag ønskes Mzfire!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi - jeg kommer til å være rimelig opphengt i hus og hjem framover regner jeg med! Trodde jeg hadde alle planer klare jeg, men når huset plutselig er en realitet så vet jeg nesten ikke hva jeg har bestemt meg for, jeg! :ler:

Håper du har en fin dag - hos meg skinner sola i dag, og det er sååå herlig!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Mzfire!

Hopper inn i dagboken din og legger igjen en hilsen! Håper du har det bra!

Du startet en tråd om folk var redde for å dø, og det var interessant å lese andre sine tanker om dette. Som jeg skrev i innlegget mitt så er jeg nødt til å forholde meg til døden i den jobben jeg har, og siden jeg selv er så redd for å dø, så må jeg tenke igjennom dette temaet for å kunne jobbe med det. Har en gang sittet sammen med en pasient og holdt ham i hånden da han sovnet inn. En veldig spesiell opplevelse. Tårene mine rant hele tiden, men det var merkelig nok en fin opplevelse, ikke noe skummelt på noen måter. Det var en gammel person med en svært alvorlig sykdom og som hadde blitt akutt dårligere. Han døde fredelig og fint, og han var ikke alene da han døde. Det er viktig for meg når man vet at noen skal dø, de skal ikke dø alene.

Uff - det ble dystert dette her!

Du må ha en fortsatt fin dag! :) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Mzfire..

Så kjedelig med sånn forstoppelse.. Jeg har også hatt det og det er kjempe vondt.

Men du må drikke nok, å spis svisker eller linfrø blandet i youghurt.. Da løsner det litt.. Må ikke være redd for å spise.

Hørtes ut som dere hadde en koselig 17 og 18 mai. Helikoptertur og greier da! Så kult.. Sikkert en opplevelse.

Kunne tenkt meg å prøve det jeg også....

Vil bare takke for en kjempe koselig hilsen i dagboka mi jeg. Satt stor pris på det. :Nikke:

Så håper jeg at du trives i jobben vennen..

Nå skal jeg gå å se på tv her, så vi snakkes snart.

Ha en fortsatt fin kveld og en god natt da snuppa

Stoor klem fra meg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, Mzfire.

Er en liten snartur innom. Vil sånn i full fart ønske deg en god helg og takke for koselige hilsener i dagboka mi. :)

Kos deg i helga, da.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Ser jeg har fått mange hyggelige hilsener :) Det setter jeg stor pris på.

Her hvor jeg skriver er jeg ikke helt edru sant skal sies. Nå har vi vært og feiret bursdagen til Xeyes. Det var kjempe hyggelig og vi spiste nok en gang god middag ute denne uken. Vi er en aller tiders gjeng vi fire syns jeg. Sambo og jeg, Xeyes og mannen hennes :) Da morer jeg meg skikkelig. Det var godt å drikke litt i dag, først øl og litt bacardi. Den som heter Lime var god, men den som var rød Vannmelon var kjempe god.

Vi satt litt på Studenten og BeachClub :)

I dag har jeg vært innom Kvinneguiden, men ikke alltid jeg føler for å skrive så mye. I dag snakket kjærsten min om at i Juni eller Juli drar vi til Syden. Det gleder jeg meg i så fall til om det blir noe av. VI har aldri dratt på noe ferie alene før. Så om det blir noe av blir jeg veldig glad.

Har aldri vært i syden før heller så ... Men da må jeg prøve å gå ned noen kilo til jeg drar dit, for jeg vil gjerne gå ned litt til før jeg viser meg i bikini..

Nå er jeg kjempe trøtt så det blir ikke så langt dette innlegget i dag. I morgen skal jeg være barnevakt for storesøstern min.Glad jeg får hjelp av tvillingsøstern min. Jeg forguder niesene mine, men er ikke bare bare og passe de. De er så like og stae og enebarn begge to. De hadde visst småkranglet og sloss litt i stad så håper de ikke blir for vanskelige i morgen. Men håper at de blir glade for at jeg kommer da, side de ikke ser meg så ofte.Søstern min skal ha med seg sin nydelige datter og så skal vi sammen passe dattern til eldste søstern vår. Gruer meg litt, men det går sikkert bra. HUn er snill, men utrolig hissig og sta. Men Søs er kjempe flink da. Glad jeg har henne hos meg i morgen. SÅ skal vi sove over der til søndag. Egentlig skal jeg være der 12 og så rekke å trene før det. Får se hva jeg får tid til, nå er jeg så trett at jeg kommer til å sovne når som helst.

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg må nesten skamme emg over å oppdage at det har gått 4 sider av dagboka di før jeg oppdaga den!

Fy meg!

Men NÅ har jeg funnet den, og da følger jeg med vet du :)

Blir bare en kort hilsen dette da. Kos deg med niesene da! Skulle ønske jeg hadde noen slike tantebarn jeg, men nei, den gang ei. Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

I dag var det min første arbeidsdag i den nye jobben min.

Jeg gruet meg litt utrolig nok og det er nok fordet jeg ikke er vant til å jobbe med den pasientgruppen. Jeg føler meg som elev igjen nesten. Da jeg ikke er vant til å håndtere de. Jeg følte meg ikke bra til morgen i dag. Ble så varm og svettet veldig. Men jeg kunne ikke bli hjemme. Var litt usikker på om det var nerver eller om det virkelig var noe på gang.

Men dagen begynte ikke noe bra. På veien til t-banen følte jeg meg veldig deppa. Og tenkte på alle problemene vi har i familien min for tiden. Jeg er så bekymret for både søstern og moren min. Og det har vært en slitsom helg, mest psykisk...

Da jeg satt på t-banen i dag fikk jeg nyheten om at t-banen ikke gikk lenger og jeg visste ikke hvordan jeg skulle komme meg til jobben. Jeg er ikke så godt kjent her i Oslo. Jeg trøstet meg med tanken at det ikke var min feil at jeg kom forsent på jobben. Men sambo skulle helpe meg og finne ut hvilken buss jeg kunne ta. Men han ga meg feil opplysninger så jeg vimset fram og tilbake og kastet bort verdifull tid. Etter lang tid, fant jeg ut hvilken trikk jeg kunne ta. Men stresset som jeg var og trøtt, viste det seg at jeg sto på feil side. Så i stedet for å bli med trikken opp over kjørte vi ned over. Jeg måtte derfor sitte på hele veien tilbake. Jeg brukte 2 timer på å komme meg fram. Da regner jeg med all den tiden jeg brukte før jeg kom fram til jobben. Siden jeg ikke har det noe lett personlig om dagen, var jeg litt stille på jobben. Jeg prøvde å ta meg sammen, men når du føler for å skrike høyt som en gal og tror du er gæærn. Da.... Men jeg måtte snakke med mamma i dag da og nå har hun beroliget meg med at hun har det bra. Men fordet klarer jeg ikke slappe helt av. Men det er søstern min som har de største problemene som har holdt på i 4 år. Det er lenge det og vi i familien syns det er en pine og tenker tar det aldri slutt.... Ofte føler jeg meg så annerledes og rar. Ofte er jeg nedstemt og trekker meg inn i meg selv. Men når jeg tenker over grunnen til det er det jammen ikke rart. Men når jeg tenker over de problemene min søster har så er det veldig vanskelig å late som ingenting og være ego og kun tenke på seg selv.

I dag har jeg ikke vært i form. Jeg har vært så utrolig trøtt, lenge siden jeg har vært så trøtt som nå. Jeg ble det en periode da problemene ble for store. Og jeg har frysi masse i dag. Vært sliten.. så jeg har ikke orket å trene i dag. Jeg har også følt meg stygg.. Jeg tenker så mange rare tanker inn i mellom. I dag har jeg tenkt at noen sikkert syns jeg virker merkelig og jeg ser ut som jeg har MBD eller noe. Jeg har ofte fantasier, mest negative... og dramatiske..Nei i dag har ikke vært en bra dag for meg. Jeg og sambo har små skjeglet også. Ringte en venn i dag da som det er lenge siden jeg har snakket med. Det var hyggelig da. Jeg burde bli tøffere til å ta mer kontakt. ER ikke alltid jeg tør det. JEg er egentlig ganske besjeden og usikker. I dag skriver jeg bare ned tankene mine til dere. Som dere leser er ikke humøret mitt på topp nå nei. En god ting jeg gjorde i dag da var at jeg gikk innom Brilleland og bestilte ny time til synstest og linser. Gleder meg masse til jeg får linser. Hater å gå med briller i varmen og få sola i øynene.. Jeg føler meg rett og slett stygg med briller. Sliter med utseendet mitt om dagen. Jeg savner det lange håret mitt som fy og jeg vil farge det mørkere, men jeg har lovet meg selv at jeg skal være sterk og ikke farge det før jeg har fått av alt det slitte, ødelagte håret. Men jeg har hatt det vondt med meg selv utseendemessig siden oktober.. Etter at jeg klippte meg da så har jeg ikke følt meg pen siden 17 mai. Den ene dagen følte jeg meg pen... da hadde jeg på meg linser og en sort dress hvor jeg så slank ut. For meg er utseende viktig. Er jeg fornøyd med meg selv får jeg mer selvtillit også. Syns selv jeg var pen da jeg bodde i hjembyen min. Men med en gang jeg klippte meg ville jeg ikke vise meg i byn. Var redd noen skulle se meg og da se at jeg så stygg ut. Fortsatt føler jeg meg utilpass når jeg er på besøk i hjembyen min. Er redd noen skal synes jeg har forfalt.... Vel det var mine tanker for i dag. Skal ikke skrive ofte om hva jeg tenker for det er ikke noe hyggelig lesing. Dette skal være en positiv dagbok. Skal skjerpe meg heretter... Prøve.. Takk dere som leser dagboken min da og som tar seg bryet med å skrive til meg. Det setter jeg STOR pris på :D

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mzfire

Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi..

Ser du hadde en tøff dag i går :cry:

håper dagen i dag er mye bedre..

Ny dag – Nye muligheter

Takk for tips ang barna..

Jeg har tenkt mye på akkurat det du skrev, og diskutert det med

sambo og jordmor så vi kan forhindre at slikt skjer..

Klem Jinx :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Takk for hyggelige hilsener alle sammen :) I dag har jeg hatt en elendig dag.. Jeg har fortsatt vondt i nakken og halsen. Jeg har bare vært inne og ikke gjort noen ting. Jeg har jobbet kvelden i dag. Og jeg føler meg sliten.

Jeg skulle ringe søstern min i dag men så fort jeg ringte henne så tøt hun meg ørene fulle med problemer. Jeg hadde ikke mulighet til å snakke med henne så lenge. Og det var jeg glad for. Jeg blir så lei meg på hennes vegne for at hun sliter så mye om dagen. Det er heavy stuff dette. Men det som er så ille er at jeg blir så ødelagt av det. Jeg får så lyst til å begynne å gråte og få ut mye sinne. Nå har det gått så langt at jeg ikke orker å ha mere kontakt med henne. At jeg bare må holde meg litt borte for en stund fra henne. Jeg får dårlig samvittighet og føler meg ego for at jeg tar det sånn. Men jeg er nødt, ellers går jeg under selv.

Orker ikke å ta i mot mer..

Det gikk greit på jobben i dag da, selv om jeg gruet meg litt. Men når jeg kommer inn i rutinen og pasientene går det nok bra håper jeg.

Det som er så uvant er at det er så mye roligere enn det jeg er vant til. Jeg er vant til å fly ræva av meg jeg, men sånn er det ikke der. Der skal en mest sitte stille og snakke med dem og underholde nesten..

Lurer på hvordan denne uka kommer til å bli da. Håper den vil bli bedre etterhvert. I morgen må jeg få trent også, siden jeg tross alt går på et treningssenter og betaler for det. Utrolig nok har jeg gått ned en halv kilo nå da den siste tiden, uten å gjøre noe for det.. Om det bare kunne fortsette.. Men nå er det straks leggetid.. Skal skrive mer i morgen.

Natta alle sammen og sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, vennen min!

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke har titta innom dagboka di på lenge - forresten jeg har jo titta innom, men ikke hatt tid til å skrive noe.

Nå må jeg gå å legge meg, men jeg vil først si takk for koselige innlegg i dagboka mi, og si at jeg føler med deg når dagene er på sitt mørkeste...Skjønner at du ikke har det lett om dagen...Håper du klarer å la være å tenke negative tanker om deg selv, vennen - det gjør deg bare nedstemt, og du har garantert ingen grunn til å være misfornøyd med deg selv - DU ER EI FLOTT JENTE!

Ønsker deg en bedre dag i morgen!

Godnatta-klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! etter hyggelig hilsen måtte jeg jo inn hit og sniktitte litt... :wink:

Vet du hva jeg har gjort? Jeg har sittet og klippet av deg håret du har på avataren, og farget det lysere, samt satt på deg noen briller... og vet du hva??? Du er fremdeles pen jo!!! Hvorfor det? Fordi du har et pent ansikt og et fint smil! Det er jo ikke håret som gjør deg pen eller stygg nemlig, det er bare rammen rundt bildet det.... :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...