Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #1 Del Skrevet 2. mai 2003 Idag våknet jeg kl 8 og jeg følte meg opplagt, men litt trøtt. Tenkte jeg skulle være flink og stå opp med en gang, men det beste jeg vet er å ligge under dyna og bare kose seg i senga. Siden senga er i stua og jeg kan se på tv fra senga hender det at jeg ligger i senga i noen timer. Idag hadde jeg tenkt til å få gjort unna følgende: - Betale regninger - Melde meg inn på S.A.T.S - Kjøpe joggesko - Hente rekomandert sending, nettbank koden min - Ta passbilder til kortet på S.A.T.S - Ringe fastlege ordningen - Ringe en ledende hjelpepleier for ledige stillinger. Jeg fikk gjort alt untatt å ringe fastlege ordningen. Det får jeg ta til mandag. Da jobber jeg kvelden så tenkte jeg skulle ta å trene litt før jeg drar på jobben. En annen fin ting jeg fikk gjort var å melde meg ut av Trimhuset i Horten. Trodde jeg hadde meldt meg inn i Mai i fjor men det var i Mars det. Men godt jeg fikk gjort det unna. Var dessverre litt støttemedlem der ja. Dårlig samvittighet for det. Men nå er det andre boller. Nå ser jeg på denne treningen min som en livbøye. For at jeg skal få det bedre psykisk. Men jeg trenger jo også å få av noen kilo. Kosa meg litt for mye i påska. La på meg en kilo jeg. Ikke noe gøy, men nå skal jeg ta dette seriøst og gjøre en innsats. Ikke bare utsette det og si i morgen begynner jeg. Føler at jeg har hatt en fin dag til nå hvertfall. I stad ringte de fra Adecco og jeg har fått noen vakter til uka. Nå skal jeg straks gå og ta sol og trene litt. Gleder meg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2003 #2 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei på deg, Mzfire! Koselig å se at dagboka er på plass! :D Dette besøket blir kort, men jeg kommer til å titte innom deg framover! Nå må jeg først og fremst konsentrere meg om eksamenslesing - det er VANSKELIG når sola skinner og jeg aller helst har lyst til å gå meg en lang tur og nyte våren... Men jeg får være standhaftig en liten stund til. Ha det fint på trening idag! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #3 Del Skrevet 2. mai 2003 Nå har jeg vært og trent og det var lenge siden sist merket jeg. Dette var den første treningsdagen min og jeg svettet som en gris. Merket at kroppen jobbet og at pulsen slo. Det gav meg tilfredsstillelse og kjenne at jeg brukte kroppen. Jeg brukte to maskiner i løpet av en treningstime. Step maskin og sykkel. Det som forbauset meg var at jeg ikke følte meg sliten. Jeg følte at jeg kunne fortsette lenge. Det som jeg syns var så flott var at du kan se på tv der. Mens du trener. Var ikke lyd på men det gjør ikke noe. Musikken er viktigst syns jeg. Syns også at det er deilig at step maskinene og syklene er nede i kjellern der. Da kan jeg gjemme meg bort. Eller ha følelsen av at ingen kan se meg så godt. En annen ting som er så fint er at det er solarium der inn i garderoben. Billig er det også. Nei jeg kunne ikke hatt det bedre og jeg er veldig imponert. Et første klasses sted syns jeg. Hvis jeg vil kan jeg trene tidlig om morgene og få gratis havregrøt og melk, men så desperat er jeg ikke enda, hehe.. :D Er et godt tilbud da syns jeg. Hadde egentlig lyst til å trene i 2 timer, men er litt redd for å overdrive siden jeg er så utrenet. Men jeg kommer til å trene i morgen også. Men siden jeg jobber dagen får jeg ikke hvert med på aerobic siden de kun er tidligere på dagen.. Dumt, men da får jeg drive med egentrening som i dag. Skal være flink framover med å trene. Gleder meg til å se forandringer etterhvert. Det vil nok sees både i kropp og sinn. Nå er jeg heldig så jeg kjenner søstern til samboern min. Så det er godt å vite at jeg kan trene sammen med henne. Men skulle gjerne blitt kjent med flere som trener der. Så det blir litt sosialt. Glad for at jeg meldte meg inn nå. Kanske det var litt i seneste laget, men bedre sent enn aldri. Lykke til Kverula med eksamen, stå på jenta , du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2003 #4 Del Skrevet 3. mai 2003 God morgen til deg, Mzfire! Duuu...er det like mye snøvær i Tigerstaden som her i Østfold idag eller... :cry: I går var det rene sommern, og idag er vintern tilbake...LITT frustrerende, men det gjør det jo selvsagt litt lettere å sitte inne å lese da... Ha en fin dag - så du hadde kosa deg med treniga! Så bra!!! :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 3. mai 2003 #5 Del Skrevet 3. mai 2003 Godt å se at du er bi bedre form Er bare innom en snartur nå, kommer inn og titter til deg senesre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. mai 2003 #6 Del Skrevet 4. mai 2003 Atter en ny morgen og snart skal jeg dra på jobben. Siden jeg ikke har fått nok vakter tidligere i uka sa jeg ja til å jobbe helgen. Det som jeg der i mot ikke hadde planlagt var å jobbe dobbel vakt i går. Jeg var ferdig kl 15.00 på den første vakten så måtte jeg jobbe kl 16.00 på den andre. En hjelpepleier fra en annen avdelig kom ned til meg for å spørre om jeg kunne jobbe for det var krise der oppe. Da kunne jeg ikke svare nei. Selv om jeg heller ville dratt hjem og hatt litt helg. Men jeg tenker at nå stiller jeg opp for noen og det vil komme meg til gode en annen gang. Så det ble sent i går ja. Fikk sett litt på en dokumentar på tv 2 om de svenske barna som måtte på slankeleir. Jo de var kollosale, men jeg syns de var pene jeg. Syns synd på de, for de hadde det ikke lett. Men de var så flinke. Nesten alle klarte å gå ned 4 kg på to uker. Da hadde de vært i aktivitet, spist normal sunn kost og kuttet ut godis. Mere skal det ikke til. Hadde fått litt små godt av sambo da så da jeg satt der med godtet mitt fikk jeg en sånn skyldfølese for jeg burde egentlig ikke spise så mye jeg heller. Men det var jo lørdag da. Nå skal jeg snart på jobb så jeg får avslutte. Gudskjelov får jeg kjøring av sambo i dag. Ellers hadde jeg tatt t-banen. Har planlagt å trene etter jobben da. Må få trent 2 ganger denne uka. Det ble jo ikke noe av i går. Får jeg trent etterpå har jeg god samvittighet :D Håper ikke de spør om jeg skal jobbe ekstra og dobbelt senere i dag. Da kommer jeg til å melde pass. SKal jo jobbe kvelden mandag så.. Hyggelig at du tok deg en tur innom Tuva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 4. mai 2003 #7 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei Det er jo tydelig at du er en jente med tæl, det er ikke så mange som sliter psykisk men allikevel jobber dobbelt, det viser at du ikke gir deg selv om du møter motbakke. Og når du stiller opp for dem så vil du jo lettere få vakter siden, men ikke slit deg ut da jeg skrev et svar til på innlegget du hadde på kropp, helse. Har du lest det? Klart du skal kose deg med litt godteri på lørdag Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #8 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei Mzfire! Så flink du er, Får håpe du får en fin søndag! Klem Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. mai 2003 #9 Del Skrevet 4. mai 2003 Takk i lige måde Embla s Nå har jeg skrevet et svar til deg under kropp, helse trening Tuva 77 Merker jeg er sliten og trøtt. Sambo ligger og sover nå. Har lyst til det samme. Men nå tenker jeg at jeg drar på trening jeg. Lurer på om jeg kommer til å få masse energi etterpå. Klem til dere alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2003 #10 Del Skrevet 4. mai 2003 Heisann! Jeg vil bare si at jeg syns du er skikkelig flink til å stå på - både med jobb og trening! :D Ha en fin kveld, og ei fin kommende uke! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 4. mai 2003 #11 Del Skrevet 4. mai 2003 Etter treningen i stad følte jeg med en gang velvære og friskhet. Men da jeg kom hjem ble jeg så trøtt og slapp. Sikkert fordet jeg er sliten. I stad ringte de fra Adecco og jeg fikk byttet kveldsvakten i morgen til dag. Det var flott Jeg liker best dagvakter. Da føler jeg at jeg får mer ut av dagen. Arbeidsdagen går også veldig fort og det er fint. Det kommer til å gå bra i morgen for der jeg skal jobbe begynner jeg å bli kjent. Mamman min snakket om å ta seg en tur til Oslo denne uken og det gleder jeg meg til. Hun skulle dra inn over sammen med tanten min. Vi koser oss alltid masse sammen og har det hyggelig. De skal ta en kosetur og sitte på cafe og se på klær. Kjenner jeg de rett kommer de sikkert til å kjøpe noe også. Tenker på at det ikke er lenge til 17 mai. Tror jeg begynner å bli gammel jeg. Kan ikke si jeg ser så fram til den dagen. Bare mas og sløsing med penger Gleder meg til niesene mine blir store nok til å gå i 17 mai tog da. Det vil være gøy, da skal en stolt tante se etter dem og vinke med flagget.. Lurer på hva jeg skal ha på meg. Det har jeg ikke tenkt på enda. Hadde jeg bare hatt en bunad. Da hadde jeg visst hva jeg skulle hatt på meg. Har veldig lyst på en drakt i bukse og jakke. Det syns jeg er veldig stilig. Men får se hva det blir til. Håper du har hatt en fin helg Kverula Skal titte innom dagboka di også jeg.Håper du får en knall fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg ønsker meg også bunad synd det er så dyrt, men det er jo en investering da :D ha en fin dag Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #13 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei på deg! Ja, 17.mai har liksom fått en annen betydning nå som man har blitt voksen. Det blir veldig mye fram og tilbake denne dagen syns jeg. Jeg er speiderleder, så fra kl 0730 denne dagen har jeg speideruniform fram til skoletoget i bygda er over, så er det hjem å ta på bunaden, så er det synging med koret jeg er med i fram til ettermiddagstoget går - som koret også deltar i, og så er det er det hjem igjen for å skifte til litt ledigere klær, for så å gå utpå en liten tur på kvelden...Puuuh. Det går i ett! Men så er det litt sjarm med den dagen og da... :D Jeg måtte prøve bunaden på her om dagen. Jeg låner min mormors bunad siden hun ikke orker å gå med den lenger - men det er like spennende hver gang, om den passer. Jeg kan jo si det sånn at den satt som STØPT i år... Ha en fortsatt fin dag, Mzfire! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #14 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei på deg, vennen min! Jeg syns jeg har fått ufortjent mye ros idag, men jeg kan ikke annet enn å takke og si at jeg setter stor pris på ordene du skrev i "Dagens Rose"-tråden...Du skal vite at de varmet langt inn i sjela mi, Mzfire! Jeg kan si det samme til deg, at jeg er veldig glad for at vi har kommet i kontakt, og jeg syns det er kjempefint å ha deg her på KG! :D Det er dere jeg har fått kontakt med som gjør KG til det det er - uten dere hadde det ikke vært det samme! Jeg får snike meg tilbake til bøkene mine jeg vel... Ønsker deg en fortsatt fin kveld, Mzfire! Stor klem til deg fra meg... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 5. mai 2003 #15 Del Skrevet 5. mai 2003 I dag har det vært en kjedelig dag. Jeg la meg for en gang skyld ikke så altfor sent i går men for det har jeg vært veldig trøtt i dag. Jeg fikk en dårlig start. Jeg hadde feilberegnet hvor lang tid jeg hadde til rådighet til t-banen gikk, og jeg hadde altfor dårlig tid. Rakk ingenting. Bare stress, da ble jeg gretten. Jeg må ha god tid om morgenen og ha tid på meg. Får jeg ikke det, er det krise. Men arbeidsdagen har gått greit. Jeg fikk en litt gledelig nyhet i dag da. Jeg søker etter en fast jobb og ønsker å jobbe på sykehjem. Så jeg sente en åpen søknad på det sykehjemmet jeg liker. I dag fikk jeg høre at de hadde fått den og at det noen ledige stillinger der. Jeg snakket med en avdelingsleder i dag og vi ble enige om at jeg skulle komme til intervju til torsdag. Jeg ble rå glad. Er veldig spent da. Hun sa vi skulle ta en prat. Glad hun ikke sa intervju, da hadde jeg blitt rånervøs med en gang. Det som er litt minus at det er en type avdeling jeg ikke har hatt lyst til å jobbe på. Men det er mest pga at tanten min spøy til slutt og ikke orket å jobbe der mer. Det var ikke noe for henne og hun ble sykemeldt og måtte finne seg noe annet. Jeg ligner veldig på tanten min. Alle tror hun er moren min, og jeg syns det er like overraskende hver gang jeg hører det. Ikke nok med det har jeg arvet eller blitt ganske lik henne i lynne også. Vi er veldig like. Men nå tenker jeg at om jeg får meg fast jobb nå, kommer jeg til å hyle av glede. Jeg er bare usikker og litt engstelig for jeg er litt usikker på hvordan jeg skal behandle den pasientgruppen. Frister ikke å tenke på at jeg ble slått til og lugga av en sånn pasient. Hehe, må nesten le litt også. Men det er ikke noe gøy nei. De kan ikke noe for det. Men lurer noen ganger på det da. Hun som lugga og dro meg i håret, nesten lo og gliste av det hun gjorde. Nesten ondskapsfullt.. Men jeg sa i fra ettertrykkelig..! Men får jeg jobben kommer jeg til å bli glad for at jeg da vil ha en mer sikker fremtid og økonomi. Men får jeg den ikke, gir jeg ikke opp. Har prøvd å ringe til den andre avdelingsledern men hun er syk fortsatt. Så det hadde jo vært noe det. I dag er jeg virkelig trøtt og frysen av meg. Hadde tenkt å ta sol i stad, men jeg droppa det. Er så dårlig vært ute og det begynner å bli litt sent. Får ta det i morgen i stedet. Da skal jeg også trene på sats så . Jeg vil så gjerne bli flott og tynn. Jeg skal ikke gi meg. Jeg er sta når jeg vil. Får til det jeg vil. Bruker det sinnet og de kreftene jeg vet jeg har, som jeg sjelden bruker. Mitt store problem er at jeg dessverre ikke ble født tålmodig hehe. Jeg vil at alt skal skje NÅ. I stad tenkte jeg at jeg skulle bli flink og kartlegge hvor ofte jeg trener og hva jeg spiser og drikker i løpet av en dag. SÅ skal jeg veie meg hver søndag og føre det opp uke for uke . Sånn for meg selv. Slik at jeg kan ta meg selv i nakken når det trengs. Jeg sprakk tidligere i stad. Jeg hadde så lyst på kjøttboller. Det er det beste jeg vet Men hvertfall så skulle jeg gå og hente det i frysa, men det var så mye dritt og ting stabla opp på den så jeg fikk bare åpnet den halvveis. Den viste seg å ligge helt i bånn. Og den er helt full. SÅ da ble jeg så irritert for at jeg ikke fant den. Jeg hadde akkuratt kommet hjem fra jobben og da var jeg sliten, men så tenkte jeg f.... så var jeg dum da. Jeg hadde tenkt å være så flink og spare den lille M-posen min for å vise at jeg kunne motstå den. Men da var jeg så forbanna og sliten at jeg ga blaffen og koste meg med den. Plutselig var den tom. Men, men ja det det var dumt av meg, men jeg skal være flink resten av uka. Nå tenker jeg på at det ikke er lenge til 17 mai og da skal jeg yte mitt beste. Ellers ringte de fra Adecco i dag og etterlyste timelistene mine. Jeg skjønte ingenting. De sente jeg for en stund siden. De hadde ikke fått de, jeg ble litt usikker et øyeblikk, jeg er så rørete og vimsete jeg nemlig. Men så sjekka jeg hjemme og jo jeg hadde kopiene. Så ville hun jeg skulle sende kopiene i posten. Men da hadde jeg lært og sa at det gjør jeg ikke, hva om de også blir borte. Nei bedre jeg får faksa de over! Har gudskjelov fått penger fra Top Temp så jeg har klart meg.. Men dette er kjedelig. Og veldig irriterende.. Lurer på hvor mye penger jeg har til gode nå. Tror ikke jeg har fått på en måned... Familien min blir noen ganger oppgitt over meg. Men jeg er vant til å ha det sparsommelig og ikke ha så mye penger. Har kjempe lyst til å se Xmen 2 og den skal jeg se på kino snart. Gleder meg til å se den Til onsdag skal jeg møte en gammel venninde. Det ser jeg fram til. Lenge siden vi har sett hverandre. Vi kommer til å skravle og kose oss masse. Det kan gå lang tid mellom hver gang vi snakkes, men vi er like gode venner for det utrolig nok. Sikkert fordet hun er lik meg og vi krever ikke noe av hverandre. Jeg tenker jeg tar å lager meg en kopp varm te nå jeg. Har også kjempe lyst på popcorn, men det er vel ikke så sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. mai 2003 #16 Del Skrevet 5. mai 2003 Popcorn er sundt - det er sundt å kose seg, nemlig Hvordan går det med ny jobb, får du den? Hvilke pasient gruppe er det snakk om, hørtes litt spesielt ut? Tusen takk for hilsen i dagboken min, jeg er helt enig med deg og skiftet til mitt gopde gamle jeg etter å ha lest meldingen fra deg natti natti, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #17 Del Skrevet 5. mai 2003 (der var gode gamle Embla s tilbake ja! :D Kjente ikke den hunden, jeg... ) Hei på deg, vennen min! Du, popcorn er noe av det bedre du kan spise det, hvis du vil ha noe godt! (Selvsagt uten smør og div. da...) Og nå kommer også popcorn i lettvariant, så nå kan vi kose oss SKIKKELIG! Jeg vil bare ønske deg en god natt jeg, Mzfire! Nattaklem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. mai 2003 #18 Del Skrevet 5. mai 2003 -lig tusen takk for superkoselig hilsen i dagboka mi. :D Akkurat nå er jeg så trøtt at dette blir en snarvisitt innom for jeg vil ønske deg en gooooooood natt og en flott dag i morgen. *klem* til deg Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 7. mai 2003 #19 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei dere, så koooselig med fine hilsener fra dere. Dere er toppen :D Godt å se gode gamle Embla s igjen. Nå kjenner jeg deg igjen I går hadde jeg en slitsom arbeidsdag. Vi var underbemannet og da ble det mere arbeid til oss andre. Det gikk i ett fra jeg kom til jeg dro. Det passer jo forsåvidt greit da jeg ser på meg selv som et arbeidsjern og liker å ha noe å pusle med . Men i går tror jeg at jeg fikk satt meg ned i 10 min, det var det. Så var glad da jeg fikk gå hjem etter endt arbeidsdag. Var det du Embla s som lurte på hvilken pasientgruppe jeg kansje skal jobbe med. Den jeg beskrev tidligere var demente. Er ikke bare bare å jobbe med den gruppen. Er ikke så fysisk tungt som somatisk som jeg er mest vant med, men det er mere tungt psykisk. Jeg har jo erfaring med å jobbe med demente . Men det har vært demente som har blitt reduserte fysisk som har endt i rullestol og som ikke får gjort så mye vesen ut av seg. Men nok om det. Kunne sikkert skrevet masse om jobben min hehe. Etter at jeg kom hjem måtte jeg selfølgelig innom Kvinneguiden. Men utrolig hvor fort tiden går. Hadde egentlig bare tenkt til å ta en fort titt, men endte med at jeg ble så oppslukt at jeg satt med datan til sambo kom hjem. Så begynte jeg med middagen og dro på trening på kvelden. Tok først sol og så egentrening. Nå må jeg bare få bestilt meg linser snart. Så jeg får blitt med på aerobicen. Liker ikke å trene med briller, men må jeg så må jeg.. Det som er typisk meg er at jeg tenker på alt jeg skal gjøre men det tar en stund før jeg får gjort det Sier jeg skal gjøre det i morgen, men så finner jeg på noe annet. Så er det glemt, hehe.. Derfor er jeg da veldig stolt av meg selv når jeg endelig får gjort det jeg skal. I går hadde jeg så lyst på popcorn så jeg tenkte jeg skulle poppe meg litt popcorn. Men jeg var så smart at jeg lot den poppe i 3 minutter og det var for lenge. Den ble brent og luktet svidd popcorn i hele leiligheten.. Da ble det ikke noe på meg likevel.. Det var kansje like bra.. I stad ringte de fra Adecco og nå har jeg fått en del vakter da. Det er jeg glad for. Bør ikke være redd for å få for lite vakter nei. De lurte på om jeg kunne jobbe i stad men jeg sa nei. Jeg har en avtale jeg ikke vil avlyse. Og så skal jeg jobbe til lørdag kansje også så . Men det er deilig med en fridag i dag. Jeg har vært i veldig godt humør i dag. Men mista litt av humøret mitt i stad. Jeg sente timelistene mine for over en uke siden. Jeg skulle ha lønning denne uka her. Men det viser seg at de har blitt borte i posten. Så sa konsulenten min at om jeg fikk fakset kopiene mine skulle jeg få lønninga mi. Er jo ikke min skyld at de har blitt borte på veien. Men så ringte hun i stad at det var mulig jeg ikke fikk lønning likevel. Jeg som trenger penger nå og nå som det er snart 17 mai og alt. Da ble jeg lei meg. Men det var jo en trøst at hun skulle prøve så godt hun kunne. Men da tenker jeg at jeg sikkert ikke får det og jeg vil heller være pessimistisk enn å håpe og så bli skuffa. Men syns det er så urettferdig. Jeg har sent de inn og fordet får jeg kansje ikke penger. Jeg sleit veldig med å få utbetalt lønna min da jeg jobbet fast i den andre jobben min også . Etter å ha vært fast ansatt der 5 mnd ble jeg først da satt på fast lønn. Før det måtte jeg skrive timelister og utrolig nok fikk jeg ikke lønn på 2mnd. Men jeg måtte jo ha penger den gangen . Men da fikk jo tilslutt forskudd. Men det er ikke noe gøy å oppleve sånt. Godt jeg har sambo for hvis ikke hadde det vært hardt. Får jeg ikke penger nå får jeg det om 2 uker og da kommer jeg til å få min første utbetaling og den vil bli stor. Har jobbet masse for Adecco nå nemlig. Idag skulle søstern min kommet til meg og jeg gledet meg masse. Men så viste det seg at hun ikke kunne komme likevel for hun fikk omgangssyke. Stakkars, men jeg savner henne sånn. Håper hun kan komme til meg snart. Ellers senere i dag skal jeg møte en gammel venninde. Blir nok kjempe koselig Har litt lyst til å ta sol i dag, men får se hva det blir til Håper dere alle får en kjempe fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mai 2003 #20 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei! Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Har nettopp vært ute og gått/jogget ca.8 km, er så fornøyd med meg selv! Ja, kjenner til det potetgull/sjokolade problemet...Men har du prøvd å spise krom tabletter? Da minskes lysten på søtsaker...Tror jeg skal prøve det jeg, har bare hørt at den funker fra andre, ingen som har sagt det motsatte. Er verdt et forsøk iallefall!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå