Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tutta fra Calcutta

Synes mange ganger at temaet slanking er oppe.

Hva med oss som gjerne skulle hatt noen kilo ekstra på kroppen?

Jeg har prøvd "alt":

* energirik mat

* trene (siden muskler veier mer enn fett)

* spiser store mengder - ikke en spurv, nei. :oops:

Tips anyone?

Tutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady-M

Det finnes flere typer kosttilskudd som er for de som vil opp i vekt. De inneholder mye karbohydrater. Heter noe sånt som "Gainers fuel" el. "Carbo fuel" og fåes kjøpt i helsekost-butikker. Lurt å ta dette etter trening slik at kroppen bruker denne energikilden til å bygge seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise generellt mer er det eneste som duker i lengden.... Spise sundt, spise mer, og mer enn det en forbrenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

På apoteket får du flytende kosttilskudd som smaker riktig godt. Husker ikke helt hva det heter, men ikke kjøp Fortimel, hvis de vil selge deg det. (smaker vondt, synes jeg).

Det selges i små pakker med sugerør til (200 ml?)

Jeg brukte et slikt kosttilskudd for noen år siden da jeg trengte å legge på meg, la på meg 3-4 kilo etter en slik "kur".

Jeg brukte det som mellommåltid og tørstedrikk.

Finnes i ulike smaker, men jeg likte sjokolade best.

L-B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Englepusen uinnlogget

Du kan jo og prøve å bli fornøyd med deg selv som du er...Noen er tykke andre er tynne og noen er midtimellom..tenk så kjedelig om alle var like.

Men om du er fast bestemt på å bli "større" så tror jeg trening og sundt kosthold er tingen. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har prøvd, men musklene kommer ikke over natten vet du. Ting Tar Tid :wink:

Hilsen Englepusen som syns det er trist at så mange ikke klarer å bli tilfreds med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for det første, bør du sette pris på at du er tynn av natur, og du kan faktisk spise hva du vil..

jeg har alltid vært veldig tynn og liten av meg. veier drøye 50 kg, og det har jeg gjort helt siden jeg ble tenåring. jeg kunne fråtse i meg hva som helst uten å legge på meg! deilig det!

venninnene mine kastet opp maten sin og trente seg gule og blå stakkar..

men over til poenget ditt..

du bør trene litt styrkre. få litt muskler som synes! det er utrolig fint når man er tynn!

hvis du vil ha mere fett på kroppen, spis masse karbohydrater! få i deg nok poteter og brød, pasta og ris. et i det uendelige!

men vær heller glad du er tynn! det tok meg mange år før jeg lærte å sette pris på den slanke kroppen min! jeg har mange misunnelige venninner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...