Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 25. februar 2008 #1 Del Skrevet 25. februar 2008 ... etter å ha hørt dette: En arbeidskollega av meg som jobber som renholder på en stor arbeidsplass, forteller at menn vasker sjelden og aldri hendene etter å ha vært på toalettet. Selv om toalettene/pissoarene er velbrukte og tilgrisete, er det sjelden brukt handklepapir i søppelkorga. Der ligger derimot snus, sneiper og annet rusk. På dametoalettet er det alltid rikelig med tørkepapir i søpla. Fysj, jeg tror jeg tenker meg om neste gang jeg skal handhilse på en mann. For alt jeg vet kan det jo være både det ene og det andre på den handa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 25. februar 2008 #2 Del Skrevet 25. februar 2008 ... etter å ha hørt dette: En arbeidskollega av meg som jobber som renholder på en stor arbeidsplass, forteller at menn vasker sjelden og aldri hendene etter å ha vært på toalettet. Selv om toalettene/pissoarene er velbrukte og tilgrisete, er det sjelden brukt handklepapir i søppelkorga. Der ligger derimot snus, sneiper og annet rusk. På dametoalettet er det alltid rikelig med tørkepapir i søpla. Fysj, jeg tror jeg tenker meg om neste gang jeg skal handhilse på en mann. For alt jeg vet kan det jo være både det ene og det andre på den handa. Typisk kvinnelig generalisering. Hvis noen menn ikke vasker fingrene etter toalettbesøk, så er alle menn urenslige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 25. februar 2008 #3 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) ja har hørt dette jeg også! og så tror jeg ikke de tørker tissen... de putter den bare inn i bokseren igjen... rister den litt først... Endret 25. februar 2008 av theamoren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 25. februar 2008 #4 Del Skrevet 25. februar 2008 ja har hørt dette jeg også! og så tror jeg ikke de tørker tissen... de putter den bare inn i bokseren igjen... rister den litt først... Jada...og jeg har selv sett kvinner med dager gammelt bind i trusa. Med den rådende logikken så skulle jo det bety at alle kvinner er like urenslige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 25. februar 2008 #5 Del Skrevet 25. februar 2008 Det la jeg også merke til da jeg hadde ekstrajobb som renholder under studiene for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Del Skrevet 25. februar 2008 Leste for en stund siden en artikkel/notis om at dørhåndtaket på et herretoalett inneholdt veldig mye mer bakterer enn dørhåndtaket på et dametoalett. Mener et var 1000 eller 10000 ganger mer ca. Det er jo stort sprik mellom 1000 og 10000, men begge deler er uansett ille. Antall bakterer på håndtaket på dametoalettet var tosifret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 25. februar 2008 #7 Del Skrevet 25. februar 2008 neida.. det vet vi... men jeg TROR dette er litt typisk menn.. MEN ikke ALLE.... selvfølgelig! Dager gammelt bind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 25. februar 2008 #8 Del Skrevet 25. februar 2008 Min vasker seg på hendene. Heldigvis. Men en kompis av meg som jobba på Gardermoen hadde lagt merke til at så og si alle gikk rett ut uten å vaske hendene. Vi får bare snakke om hvor ekkelt vi synes det er med menn som ikke vasker seg på hendene etter toalettbesøk, så kanskje de tar et hint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Del Skrevet 25. februar 2008 Søkte litt på nettet og fant ut at tallene skulle være 17 på dametoalettet og 2000 på herretoalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 25. februar 2008 #10 Del Skrevet 25. februar 2008 Uæææ! Jeg tror menn generelt er redd for å bli våt på hendene (av vann vel og merke), for det er sjeldent jeg ser menn tørke av bordet med bordtua. De bare soper rusket i handa før de kaster det. Til nød tørker de opp flekker med litt tørt papir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 25. februar 2008 #11 Del Skrevet 25. februar 2008 Søkte litt på nettet og fant ut at tallene skulle være 17 på dametoalettet og 2000 på herretoalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 25. februar 2008 #12 Del Skrevet 25. februar 2008 æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2008 #13 Del Skrevet 26. februar 2008 Har merket meg at de vasker hendene når de har bæsja men ikke tisset! Hvorfor? Det er jo ganske uhygienisk må jeg si, men vet at dette er ikke bare menn som gjør men kvinner også! Så det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Æsj Skrevet 26. februar 2008 #14 Del Skrevet 26. februar 2008 Har tatt sambo på fersken noen ganger. Han hevder at man ikke får noe på fingrene i det man jo ikke er borti tuppen av utsyret, men holder lenger opp. Men det er da ikke så store avstanden (iallfall for gutter flest ), så jeg innbiller meg at det fint kan sprute litt mikroskopiske dråper på henda også. Dessuten, så tørker han ikke med papir heller, bare rister av. Han påstår det holder. Jeg synes bare det er kvalmt. Man får da ikke ristet bort alt, og når du putter den inn i bokseren igjen, så setter jo bakteriene seg litt ulike steder i bokseren. Neste gang han vipper den frem, og holder kun øverst, så kan det jo ha havnet bakterier der fra bokseren.... Nå vasker han seg, men kun av frykt for represalier... Men det får være godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. februar 2008 #15 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Skjønner ikke hvilket dass dere kan ha vasket på, for der jeg har vært er det nesten alltid enten papirhaug eller nærmest tomt for papir i papirkorga. Sistnevnte der de har håndblåsetørkeautomat. Men jeg vet om flere som avstår fra å vaske hendene når de urinerer på offentlig toalett. De sparker opp døra, drar ut snabelen, og skvetter i gang. En utovertiss er omtrent like rein som en arm. Og det som kommer ut av den er bakteriedrepende. Skvetter de på fingrene, blir de faktisk reinere enn om de vasker seg i vasken, der det kravler med bakterier. Derfor unngår de å komme borti noe annet enn hva de har medbrakt. Selv liker jeg å ha noen aseptiske våtservietter i baklomma. Men hverken tall det refereres til eller papirbruk, er noe jeg kjenner igjen fra liknende undersøkelser. Noen har man lest. Lærer ikke mødre guttebarn å vaske nevene når de har vært på dass da? Tror de slike ferdigheter kommer medfødt, slik som skolisseknyting? Endret 26. februar 2008 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 26. februar 2008 #16 Del Skrevet 26. februar 2008 Har merket meg at de vasker hendene når de har bæsja men ikke tisset! Hvorfor? Det er jo ganske uhygienisk må jeg si, men vet at dette er ikke bare menn som gjør men kvinner også! Så det! Egentlig er det noe stort tull å vaske hendene etter en "tissetur" da urin er sterilt. Personlig må jeg likevel si at jeg føler meg ekkel om jeg ikke vasker, eller ihvertfall skyller hendene etterpå. Pluss tørker "tuppen" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 26. februar 2008 #17 Del Skrevet 26. februar 2008 Uansett hvor sterilt urinen enn måtte være mener jeg det er ekkelt at en hånd med "urinsprut" på er vemmeelig å eks. ta i hånden....hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 26. februar 2008 #18 Del Skrevet 26. februar 2008 Typisk kvinnelig generalisering. Hvis noen menn ikke vasker fingrene etter toalettbesøk, så er alle menn urenslige? Å nei jeg tviler på at alle menn er urenslige selvom noen ikke vasker seg på hendene etter urinering. Dessuten så er jeg dame og har sett selv at damer overhode ikke vasker seg på hendene etter dotur. Da snakker jeg om offentlige steder.De kan ha både bimma. og bomla. uten å gjøre det.Det hender dem kommer ut, drar de uvaskede hendene gjennom håret og spaser ut! Etterpå sitter dem å gosnakker med en eller annen kis.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 26. februar 2008 #19 Del Skrevet 26. februar 2008 Men jeg vet om flere som avstår fra å vaske hendene når de urinerer på offentlig toalett. De sparker opp døra, drar ut snabelen, og skvetter i gang. En utovertiss er omtrent like rein som en arm. Og det som kommer ut av den er bakteriedrepende. Skvetter de på fingrene, blir de faktisk reinere enn om de vasker seg i vasken, der det kravler med bakterier. Derfor unngår de å komme borti noe annet enn hva de har medbrakt. Selv liker jeg å ha noen aseptiske våtservietter i baklomma. Lærer ikke mødre guttebarn å vaske nevene når de har vært på dass da? Tror de slike ferdigheter kommer medfødt, slik som skolisseknyting? Piss reinere enn såpe og vann? Øhh, ja hvorfor skal man da vaske fingrene, hvis man har en slik innstilling? Ærlig talt, man vasker da hendene under rennende vann med en dæsj såpe og tørker av med papir eller lufttørker etter toalettbesøk! Er du så redd for at krana skal være skitten, stenger du den av med tørkepapiret i handa. Hvorfor stinker forresten piss (og spesielt etter en liten stund) hvis det nå er så hygienisk? Æsj, nei jeg vil ikke handhilse på slike grisete menn. Jeg synes ikke det er ok å få andres urin på meg. Hadde dere menn likt å hilse på en dame med rødflekkete hender av menstruasjonsblod? Uheldigvis for blodet er det mer synlig enn piss, men like "reint". Lærer ikke fedre guttebarn å å vaske nevene når de har vært på dass? Mødre gjør det nok, men hva hjelper det hvis faren er en gris? Og gutter tar etter far, det vet alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 26. februar 2008 #20 Del Skrevet 26. februar 2008 På dametoalettet er det alltid rikelig med tørkepapir i søpla. Hehe...og dette er det endelige beviset på at kvinnene har skyld i CO2-problemene og regnskogens død. Og Madre Mia; Urin direkte fra kroppen er nok renere enn såpe ja. Sjekk facts før du ler av andre. Jeg vasker hendene etter toalettbesøk, men når sant skal sies så tror jeg på et offentlig toalett er det ikke utenkelig at jeg får minst like mye bakterier på hendene i løpet av denne proesessen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå