Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Har du snakket med legen din ang. høy puls under trening?

Er du klar for en ny utfordring? Hmm.. hva skal det være mon tro. Hva med 350 kcal innen søndag kveld? Det burde ikke være problem for deg med høy puls ;)

Nei har ikke kommet så langt enda. Tenkte å se hva som skjer etterhvert som jeg kommer i bedre form.

Ang. utfordringen, teller det at jeg har trent rett før du kom med utfordringen? 500 kcal på aerobic på jobben i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angst! Ser på tvNorge, dokumentar om octomum. Vet jo at jeg har mye større sjanse for å få flerlinger nå som jeg tar pergo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst! Ser på tvNorge, dokumentar om octomum. Vet jo at jeg har mye større sjanse for å få flerlinger nå som jeg tar pergo...

Tror du har lite sjans for 8 stk! :fnise: Slapp av du! tror det går heeelt greit!

:klem:

Når er første IKM forresten? :klø:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har lite sjans for 8 stk! :fnise: Slapp av du! tror det går heeelt greit!

:klem:

Når er første IKM forresten? :klø:

Jeg har angst for å få to jeg... Men åtte, da hadde jeg seriøst dødd av skrekk! IKM er vel om ca to uker, tror ikke jeg har hatt el enda men det skal være like rundt hjørnet. Har bare hatt en syklus med pergo der jeg fikk mensen etterpå, og da var syklusen på "bare" 28 dager. De to andre rundene var el rundt dag 14, så jeg satser på at denne er blir like forutsigbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angst for å få to jeg... Men åtte, da hadde jeg seriøst dødd av skrekk! IKM er vel om ca to uker, tror ikke jeg har hatt el enda men det skal være like rundt hjørnet. Har bare hatt en syklus med pergo der jeg fikk mensen etterpå, og da var syklusen på "bare" 28 dager. De to andre rundene var el rundt dag 14, så jeg satser på at denne er blir like forutsigbar.

:tommelopp:

Ser for meg deg med DEN magen med 8 bebisser i! :ler:

Babymelona og jeg kommer og hjelper deg i såfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp:

Ser for meg deg med DEN magen med 8 bebisser i! :ler:

Babymelona og jeg kommer og hjelper deg i såfall! ;)

Blir det åtte bankende hjerter i magen innkaller jeg til dugnad!

Har egentlig ikke så mye i mot å få tvillinger, men jeg vil helst ha en av gangen. Mannen derimot, ser bare fordeler med tvillinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det åtte bankende hjerter i magen innkaller jeg til dugnad!

Har egentlig ikke så mye i mot å få tvillinger, men jeg vil helst ha en av gangen. Mannen derimot, ser bare fordeler med tvillinger :ler:

Jeg vil ikke ha tvillinger, eller flerlinger generelt! :riste:

En om gangen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Regner med at siden du ikke er aktiv her inne så er du ute og trener ;) Blitt noen flere kcal på klokken siden sist? Jeg har vært ute i kveld, bare en liten tur da. På lørdag er det nytt løp, 1 mil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dvs 17.10!! :jepp: Imorgen! :jepp: Teste?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...