Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten, hvordan går det med treningen?? Blitt noen kcal?

Gikk til og fra byen på lørdag, og en tre timers lang skogstur i går. Og den skogsturen var tung! Myr og søkkvått... Men ble belønnet med en rast ved et blikkstille vann i sola. Kan høsten bli bedre enn det? Nei :) I dag ble det yoga, og det var mye tyngre enn jeg hadde trodd. Pusta og peste som en hval :ler: Håper på å bli litt mykere, er jo like stiv som en mannlig fotballspiller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her nå :sjenert:

Her trenes det som bare det ser jeg, så flink du er! Når man først er kommet seg over dørstokken er det kjempedeilig, trening gjør virkelig godt for kropp og sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her nå :sjenert:

Her trenes det som bare det ser jeg, så flink du er! Når man først er kommet seg over dørstokken er det kjempedeilig, trening gjør virkelig godt for kropp og sjel :)

Treningen er dessverre i rykk og napp, men satser på å holde et jevnere sig utover høsten. Må bare få en fin rutine, så går ting lettere...

Håper virkelig pergoen gjør susen denne gangen !!!!

:duskedame: :duskedame:

Satser på at ting går fint på fjerde forsøk :) Må bare få mannen hjem, så skal det bli orden på ting :ler:

Du er flink!! :) Yoga har jeg prøvd også, foretrekker løping da. Det er jo så deilig å bli dødssliten.

Er så utrolig lite myk, så jeg prøver yoga for å strekke litt på kroppen. Men er egentlig mest glad i treningsformer der man blir sliten og virkelig føler man har gjort en innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg ikke vært før :sjenert:

Yoga har jeg så lyst til å prøve også :) Er det morsomt?

Velkommen skal du være!

Jeg har bare prøvd sånn yoga-dvd (faktisk nybegynneryoga for dummies...) og jeg syns det virker veldig bra. Blir faktisk veldig sliten av å sette sammen øvelsene til glidende program. Føler at jeg er skikkelig god med musklene i kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være!

Jeg har bare prøvd sånn yoga-dvd (faktisk nybegynneryoga for dummies...) og jeg syns det virker veldig bra. Blir faktisk veldig sliten av å sette sammen øvelsene til glidende program. Føler at jeg er skikkelig god med musklene i kroppen :)

Takk for det :)

Kanskje jeg skal prøve meg på en dvd i første omgang ja, bare for å se om det er noe for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Kanskje jeg skal prøve meg på en dvd i første omgang ja, bare for å se om det er noe for meg :)

Jeg bestilte min på cdon.com, den kosta bare 99, så jeg tok sjansen på at den var ok. Den er litt kort, det er det eneste jeg ikke liker... Men har sett den på notabene til 49,- både den grunnleggende og den litt viderekommende. Tror jeg skal kjøpe den siste neste gang jeg er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også skal du "prøve" masse i helgen? :jepp:

hehehe. er ingen andre settinger eller normale konversasjoner man ville sagt den setningen der i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig å kontrollere pusten. Syns du det går greit? Føler jeg får for lite oksygen når jeg puster som på dvden. Forresten, er kanskje pilates jeg har. Har en sånn dvd for gravide. Brukte den bare en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også skal du "prøve" masse i helgen? :jepp:

hehehe. er ingen andre settinger eller normale konversasjoner man ville sagt den setningen der i...

:fnise: Nei det er stor forskjell på prøververden på internett og det virkelige liv...

Jeg syns det er vanskelig å kontrollere pusten. Syns du det går greit? Føler jeg får for lite oksygen når jeg puster som på dvden. Forresten, er kanskje pilates jeg har. Har en sånn dvd for gravide. Brukte den bare en gang :ler:

Pusten er noe jeg sliter med, men håper det ordner seg etter hvert som jeg blir flinkere til det rent tekniske med yogaposisjonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for pergo!! :jepp:

Så langt går det fint, en tablett er i kroppen, fire igjen!

Så spennende med ny pergorundt. Håper det går bra ;)

Ellers høres det ut som du er flink og trene, og det er jo kjempebra ;)

Tror kanskje jeg er flinkere til å snakke om trening enn faktisk å trene :fnise: Men skal bli flink, lover!

Ellers, så venter jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar pergoen gjer susen sånn på ordentlig denne gongen! :hoppe:

Tar det lang tid frå siste pergopille til babylaginga krev litt meir action i heimen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Håper virkelig pergo gjør susen for dere denne gangen ;)

Prøver å ha troa jeg også, men stygge tanker lurer seg inn i hodet mitt...

Håpar pergoen gjer susen sånn på ordentlig denne gongen! :hoppe:

Tar det lang tid frå siste pergopille til babylaginga krev litt meir action i heimen? :lur:

Begynner på tabletter på dag fire, og tar dem i fem dager. Så er det vel bare noen dager før det kreves action :) Jeg får fine sykluser av pergoen, så nå er det vel bare å legge inn et ekstra gir!

Har ikke hatt hodepine av pergoen denne gangen, så det er jo bra.

*krysser fingrene for at det blir denne gangen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Har du snakket med legen din ang. høy puls under trening?

Er du klar for en ny utfordring? Hmm.. hva skal det være mon tro. Hva med 350 kcal innen søndag kveld? Det burde ikke være problem for deg med høy puls ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...