Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig godt å ha mannen hjemme igjen. Og han er ikke så døgnvill denne gangen heller, så vi kan faktisk snakke sammen på kvelden :ler:

Vi får besøk av niesen og nevøen vår i helga, skal være barnevakt. Blir kjempekoselig :) Håper bare de sover litt lenger enn sist jeg passet dem. Har ikke så veldig lyst til å stå opp kl sju i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å ha mannen hjemme igjen. Og han er ikke så døgnvill denne gangen heller, så vi kan faktisk snakke sammen på kvelden :ler:

Vi får besøk av niesen og nevøen vår i helga, skal være barnevakt. Blir kjempekoselig :) Håper bare de sover litt lenger enn sist jeg passet dem. Har ikke så veldig lyst til å stå opp kl sju i helga...

Godt å høre at dere koser dere, og at han ikke er altfor døgnvill ;)

Kose dere masse med nevøer og nieser. Våkner de klokka 7 så får dere ta det som øving ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mannen er snakkande til. :ler: Eg tenker dåke kosar dåke saman nå, ja. :lur:

Gjekk barnevakta bra? Så kos med nieser og nevøar. :rødme:

God søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble utrolig stille i leiligheta da ungene dro hjem. Skulle ønske jeg også hadde så mye energi.

Får gjort mye mer i løpet av en dag med unger i huset. Står jo opp mye tidligere :ler: Heldigvis var det morgen i åttetida, ikke sju. Den timen er goood....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg :Nikke: Hvor gammel er niesen og nevøen?

De er fire og seks. Super alder. De sier masse morsomt hele tiden, gleder meg til det blir min tur :)

Godt å høre at helga gikk bra og at dere har kost dere ;)

Kjekt å ha besøk av liv og røre ;)

Kos deg sammen med mannen!!

Jeg har hatt ei kjempefin helg, bare synd den gikk så fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på posten og henta bildet jeg kjøpte på auksjon. Er så utrolig fornøyd!

foto

Nå må jeg bare få rammet det inn, og finne en plass å henge det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme igjen, har vært en snartur i hovedstaden på seminar. Har lært en masse, så nå er det bare å få tid på jobb til å gjennomføre alt det nye jeg har lært!

Operaen er jo kjempefin! Håper å få mulighet til å ta en tur dit på ballett en gang snart. Opera er ikke noe for meg, men ballett med fullt orkester hadde vært stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operaen er jo kjempefin! Håper å få mulighet til å ta en tur dit på ballett en gang snart. Opera er ikke noe for meg, men ballett med fullt orkester hadde vært stas.

Signere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig fint bilde!! Moro med en tur til Oslo. Har dere fått ny innkalling til sykehuset?

Har ikke fått nytt brev enda, men jeg har jo snakka med dem og fått en ny dato. Men nå bekymrer jeg meg for at timen er flytta siden jeg ikke har fått brev i postkassa... Har man ikke bekymringer nok om man skal lage noen i tillegg??? Får vel ringe igjen i morgen og høre. Er veldig spent på hva som skjer den første timen, blir vel bare litt info kanskje?

Ellers var jeg og mannen på date i går kveld, var på restaurant og spiste god middag og dessert. Og så drakk vi litt vin og så på film da vi kom hjem. Perfekt lørdagskveld altså :) Det er så koselig å gjøre sånt innimellom, kanskje vi skal prøve å gjøre sånt litt oftere...

Ellers kjenner jeg at jeg ikke er helt i form. Tung i hodet, vondt i hodet og vondt i halsen. Håper det går over fort, jeg har ikke tid til å bli syk nå. Har sykt mye å gjøre på jobb for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å tenke litt på antall pp nå. Jeg er jo i pp 13 nå, men egentlig er det vel pp 20? Vi har jo prøvd en del før også, bare med en laaang pause innimellom. Kjenner jeg blir deppa av dette. Har tatt en pause fra prøverlista på prøverforumet. Får holde meg til dagboka litt framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Den middagsdaten i går hørtes fantastisk ut. Eg og mannen burde absolutt blitt flinkare til slikt. Det er jo så koselig. :yvonne:

Håpar du får ny time snart. Kjedelig å gå slik og venta.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...