Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig med forandringer på leiligheten :)

Hvordan gikk det med pergoen? Fikk du noen bivirkninger?

Gikk med hodepine i ei uke, men ikke så vondt at jeg måtte ta smertestillende. Ellers merka jeg ingenting. Er skikkelig spent på om jeg kommer til å merke EL mer enn vanlig denne syklusen da, blir en spennende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for laaang juleferie og overkommelige pergo-bivirkningar. :hoppe:

Håpar det blir din tur nå. Septemberbaby må jo vera heilt perfekt! :tommelsmil:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende og spennende... Dagene går forbi, får ikke gjort så mye. Energinivået er ganske lavt, men jeg skylder på vinteren. Får ikke så mye tiltakslyst når jeg står opp i mørket, og går hjem fra jobb i mørket. Og jobber stort sett på et rom uten vinduer, så dagslys blir det lite av...

Nå går jeg bare og venter på at temperaturen skal stige, sånn at jeg vet at EL har vært denne PP. Det bør skje i løpet av noen dager, men få tegn på at det skjer akkurat nå. Skal på sykehuset og ta blodprøve rundt dag 23, og det er vel neste fredag. Blir spennende å se om det skjer noe ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god helg :klem:

Takker takker! har hatt ei kjempefin helg. Har hatt nevøen på fem innom både på fredag og lørdag. Han er så morsom. Skulle ønske jeg hadde så mye energi og ikke minst morsomme kommentarer på lager.

Ellers fikk vi handla de siste gavene, og har til og med pakka de inn. Så nå ligger de klare til distribusjon :) Og så var vi ute i går og spiste julemat. Årets første pinnekjøtt, NAM!

Og i dag har jeg lagd julekonfekt. Litt sånn; hva har jeg i skapet typen. Men tror det ble ganske så vellykka.

Ellers, siden dette er en prøvedagbok. Siste nytt på den fronten, EL kom på dag 13/14. Og det er jo en uke før normalt, så pergoen funker nok. Kjente mye action i eggstokkene rundt el, mye mer enn vanlig. Så nå prøver jeg å tenke positivt :) Men kjenner samtidig at jeg legger bånd på meg for å unngå den store skuffelsen. Og sånn som det er nå, er IKM på julaften. Og da er jeg borte på besøk, så det spørs om jeg orker å teste da. Får se litt på temperaturkurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det kjempefine teppet jeg fikk til Aleksander :klem: Du er kjempeflink altså!! Helt perfekt. Så koselig å få en overraskelse i posten ;)

Håper det blir resultater av pergoen denne mnd. :klem:

Hva slags konfekt lagde du forresten? Jeg har bakt serinakaker og sjakkruter, men vil gjerne lage noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Søta ;)

Men den går plutselig opp igjen i morgen ;)

Og det gjorde den, så håpet lever :)

Her har jeg ikke vært på en stund...... :flau:

Koselig at du stikker innom. Har ikke vært så mye her i det siste, blir til at jeg leser en del dagbøker men legger igjen få spor :flau:

Tusen takk for det kjempefine teppet jeg fikk til Aleksander :klem: Du er kjempeflink altså!! Helt perfekt. Så koselig å få en overraskelse i posten ;)

Håper det blir resultater av pergoen denne mnd. :klem:

Hva slags konfekt lagde du forresten? Jeg har bakt serinakaker og sjakkruter, men vil gjerne lage noe mer.

Koselig at du likte gaven. Det var det første strikkeprosjektet siden ungdomsskolen, så det er ikke lov å studere det for nøye :ler: Men det er jo mykt og varmt :ler:

Har lagd karameller og litt sånn egenkomponert konfekt. Når man tar det man har, så ble det mørk sjokolade og nougat smeltet sammen og ristede hassenøtter som ble hakket og hatt i. Så ble sjokoladen fordelt i små papirformer. Ble ganske så gode :)

Ellers kommer vi akkurat fra nidarosdomen, har vært på julekonsert med guttekoret og Arve Tellefsen. Kjenner julestemninga kom nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempdipp igår altså? Jeg liker det jeg hører :lur: Har du sammenlignet med charten min? Jeg hadde jo et tempdipp 7DPO :jepp: hvor mange DPO er du? Har du link til charten din forresten?

Høres ut som en koselig konsert, så herlig å kjenne julestemningen komme. Håper du ruger på verdens beste julegave til dere selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempdipp igår altså? Jeg liker det jeg hører :lur: Har du sammenlignet med charten min? Jeg hadde jo et tempdipp 7DPO :jepp: hvor mange DPO er du? Har du link til charten din forresten?

Høres ut som en koselig konsert, så herlig å kjenne julestemningen komme. Håper du ruger på verdens beste julegave til dere selv :klem:

Har ikke chart på nett, skriver bare ned temperaturen i en bok og ser for meg charten :ler: Jeg er ca 7 DPO nå, så det kan jo være festedipp hvis jeg er heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke chart på nett, skriver bare ned temperaturen i en bok og ser for meg charten :ler: Jeg er ca 7 DPO nå, så det kan jo være festedipp hvis jeg er heldig?

Spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...