Gå til innhold

Så er kirka bestilt


viblie

Anbefalte innlegg

Mamma ringte for å bestille kirka for meg i dag. Så nå er den bestilt, vi fikk ikke det tidspunktet vi ville. For da var det noen som allerede hadde bestilt.

Så jeg skal gifte med i Nidarosdomen, den 26/6-04 kl. 15.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Gratulerer!!

Ettermiddagsbryllup kan være vel så bra som et på et tidligere tidspunkt :D Men hadde jo selvfølgelig vært aller best om dere fikk det tidspunktet dere ønsket :)

Lykke til med planlegginga :)

klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Nidarosdomen, begynner første vielse kl 14.30. Og den var allerede bestilt til noen andre. Så vi fikk den som var rett etter, så vi må se oss fornøyde med det. Er glad jeg ikke endte opp med den siste vielsen, den dagen den er kl. 17.30 og det synes jeg er veldig sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, halv seks er vel i seneste laget...

Vi har vielse klokka ett og jeg drømmer stadig om natten at jeg ikke skal rekke å pynte meg ferdig før vi må dra til kirken.

Og jeg, da, som alltid er oppe samtidig med hanen! :ler:

Men vi skal nok rekke det, hos oss er kirken foreløpig ledig ett, tre og fire, og jeg holder en knapp på ett. Det er da vi har bestilt ihvertfall...

Da kan vi også pynte som vi vil, de som kommer etter oss har jo ikke noe tid å pynte på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har også bestilt kirke til klokka 13,jeg syntes det virket som ett fornuftig tidspunkt da vi har endel tilreisende gjester.

Skal samles til grilling og BRUS på fredag,og er redd formiddagen ville virket lang hvis ikke vielsen var før sent på ettermiddagen.

Det eneste som nå ergrer meg ved vielsen er at jeg ikke fikk ytre ønske om prest enda,men måtte kontakte dem om det senere..

Det er faktisk det viktigste den dagen,at vielsen blir noe jeg vil huske for alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vår sermoni er i kirken kl 14.30.

det ble anbefalt dersom det var barn med, for ellers ville dagen lett bli veldig lang. Og det høres helt greit ut for oss. det er godt å være litt i gang med planleggingen. tiden går jo fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...