Gå til innhold

Oscar-kjolene

:-) anna

Anbefalte innlegg

Jeg synes Oscar-kjolene var litt sånn syttitallsglorete i år.. Ikke mange jeg tenkte at var veldig vakre...

Men årets kjolevinner etter min smak:

Helen Mirren

En nydelig kjole i nydelige farger. Den satt fantastisk på Helen Mirren. Og ikke minst en kjole med verdighet som passer hennes alder og faglige tyngde.

Nr 2:

Rebecca Miller, kona til Daniel Day-Lewis

Spesiell kjole med de oransje sløyfene og de rutete skoene til. Jeg syntes den var kul!

Nr 3

Nicole Kidman

Enkel kjole som ble spesiell på grunn av de fantastiske smykkene.

Har ikke funnet noen jeg vil gi pepper enda... Ingen skikkelig stygge kjoler, eller med dårlig snitt. Men de var litt sånn plain, synes jeg...

Endret av :-) anna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg falt for kjolen til hun mørke unge jenta som vant ett eller annet... Gikk litt fort på nyhetene i stad og jeg er ingen filmfantast. Men den kjolen var nydelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Nicole Kidman er jo nydelig uansett hva hun ifører seg, men jeg er enig i at kjolen så fin ut.

Jeg synes også kjolen til Heidi Klum så veldig flott ut.

Siden jeg liker stilen til Cate Blanchett er jeg veldig nysgjerrig på kjolen hennes. Jeg har ikke sett noe bilde ennå. Anyone?

Og Rebecca Miller? Ikke særlig fin, men skulle gjerne iført meg rutete sko hvis jeg fikk gå sammen med Daniel Day-Lewis på Oscar-utdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo forresten her kommer litt pepper også

Denne

var ikke noe særlig.

Beklager - linken var ikke helt som den skulle. Jeg mente ikke Heidi Klum, hun hadde en fantastisk kjole, men derimot Anne Hathaway (Kjole nr 5 i bildeserien.) Ble litt for mye gresk statue etter min smak.

Jennifer Hudson (bilde 21) var heller en vinner denne gangen. Snittet var ikke helt heldig øverst. Hun så litt ut som en flytebrygge.

Endret av :-) anna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Jeg likte godt Anne Hathaways kjole! :ler: Litt dramatisk, men likevel fremsto hun som enkel med bakoverstrøket hår og diskret sminke. Nydelig.

Her er forresten Cate Blanchett. Ingenting å skrive hjem om denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Jeg syns det var mye som var helt greit, men ikke spesielt spennende. Jeg likte best kjolen til kona til Forrest Whitaker, Renee Zellwegger sin (nr. 13 i vg-linken - jeg ville imidlertid dyttet den litt ned foran), og Katherine Heigl sin også, tror jeg (nr. 3). Jeg syns Cate Blanchett sin kjole var helt grei. Fin farge til henne. Jeg likte dessuten kjolen til hun unge fra "Om forlatelse" (nr. 32).

Ellers så likte jeg ikke Heidi Klum sin kjole, selv om det jo er passende med stor, rød kjole i en slik anledning. Men det var noe med overdelen jeg ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjoleelsker

Det er ikke bare nok å si om kjolen er fin, men om den passer kroppen og ansikt den sitter på. Og ikke minst tilbehør har mye å si for helhetsinntrykket.

Jeg synes Nicole Kidman var helt fæl. Så mye svart nedentil og så mye blasst oventil. Helt forferdelig. Hadde smykket vært lengre nede på kjolen slik at det ble mer balanse, så kanskje det hadde blitt bra, men slik det var ble det ikke noe fint.

Vinneren er soleklart Helen Mirren!

Nummer to er Katherine Heigl

Nummer tre er Adrienne Frantz (nummer 34 på vg sin kjolevisning)

Nummer fire er Kelly Preston (nummer 26 i vg-bildeserien)

Calista Flockhart og Jessica Alba hadde på helt ok fine de også.

Kate Blanchett sin kjole var jo ikke så verst den heller om man ser den på andre bilder. 1 og nummer 22 på vg sin kjolefremvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte blant annet Jennifer Garner selv om kjolen var sort og dermed kanskje sett på som litt kjedelig. Dessuten er jo ikke bare kjolen, men helhetsinntrykket. Amy Adams var også flott, perfekt fargevalg til henne og igjen helhetsinntrykket.

Helen Mirren var jo også flott da.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...