Gå til innhold

FrodeLinda100709's bryllupsdagbok


Gjest FrodeLinda100709

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal prøve å ha en fin helg. skulle egentlig feire at jeg har fått 1års kontrakt på jobben også fikk jeg influensa i stedet :tristbla:

Nei uff så kjipt da :tristbla: influensa er piss :fryser:

Du får ha god bedring iallefall :)

Og gratulerer så mye med kontrakten :juhu:

Du får ta feiringen når du blir frisk igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Nei uff så kjipt da :tristbla: influensa er piss :fryser:

Du får ha god bedring iallefall :)

Og gratulerer så mye med kontrakten :juhu:

Du får ta feiringen når du blir frisk igjen ;)

Takk for det :)

skal ta det igjen senere skal ikke skrive den endelige kontrakten før neste uke heldigvis så da kan vi gå ut å feire det da :)

:juhu: :danser: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709

Da er det bare å gå å vente på materialet jeg bestilte i går til innbydelser og bordkort og takke kort. Og papir skjæreren jeg har bestilt for at det skal bli helt rett klipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet også inn i går alt sammen til innbydelsene :) så det er egentlig bare å sette i gang, men jeg er så usikker... er ikke så flink til sånne ting jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrodeLinda100709
Jeg handlet også inn i går alt sammen til innbydelsene :) så det er egentlig bare å sette i gang, men jeg er så usikker... er ikke så flink til sånne ting jeg... :sjenert:

elsker å drive med sånne ting jeg da. skikkelig hobby menneske. bare å spørre om du trenger noen tips.

eneste er at jeg ikke er like stødig på hånden alltid men der for jeg har bestilt papirkutteren så det skal bli rett og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt meg ned i går kveld å prøvde meg litt fram og kom faktisk fram tl noe hellt delig elegant noe som vi begge to ble veldig fornøyde med så nå er det bare å sette i gang med serieproduksjon :fnise:

God helg :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Jeg satt meg ned i går kveld å prøvde meg litt fram og kom faktisk fram tl noe hellt delig elegant noe som vi begge to ble veldig fornøyde med så nå er det bare å sette i gang med serieproduksjon :fnise:

God helg :skaal:

så bra er ikke så vanskelig når man bare starter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrodeLinda100709
Jeg synes 1 og 3 var finest.. Men klarer ikke velge mellom de, så er kanskje ikke så mye hjelp i det? :fnise:

blir nok en av dem også regner jeg med.

med får håpe det er flere som ser og gir en mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...