Gå til innhold

FrodeLinda100709's bryllupsdagbok


Gjest FrodeLinda100709

Anbefalte innlegg

Gjest FrodeLinda100709
Hei og gratulerer med forlovelsen :)

Dette blir nok et spennende halvannet år :)

jo takk for det. Gleder meg stort og nå som jeg har fått 1 års vikariat på jobben også blir ting bedre i forhold til bryllupsforberedelsene. nå kan jeg begynne mer med å lage ting til bryllupet. sånn at det slipper å bli så mye kostnader like før bryllupet skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FrodeLinda100709

diskusjonenen med svigermor fortsetter. nå er hun inne i en fase der hun prøver å få oss til å få dårlig sannvittighet for å snu oss tilbake til henne.

og er det noe som er sikkert er at å gi oss dårlig sannvittighet er i ihvertfall ikke den riktige måten å gjøre det på. det får oss ennå lengre bort fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709

Her er mitt bryllupslokalet.

Her er en kjole som er ganske lik kjolen min

Her er det en bukett som ligner på den jeg vil ha. bare at min skal være hjerte formet.

Her er det en bryllupskake som er satt opp på samme måte som vår. bare at vi skal ha 4 forskjellige kake slag i bryllupskaka vår. Marsipankake, sjokoladekake, gelekake og ostekake.

Endret av FrodeLinda100709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrodeLinda100709
veldig fin kjole!! og nam nam kake!

ja ikke sant kjolen er fin :) kakene kommer til å smake kjempe godt :) de må det når det er jeg og sis som skal lage dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Her er ringene jeg og min kjære har lyst på til gifteringer Endret av FrodeLinda100709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709

Her er bordkortet til bryllupet vårt

Her er sanghefte til bryllupet vårt.

Her er innbydelsen til bryllupet vårt.

laget dem i paint sånn at dere skulle få se hvordan de ble i farger :)

Endret av FrodeLinda100709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709

Nå har jeg fått siste oppdatering ang. svigermor i forhold til brudekjolestoffet. Nå må dere krysse fingrene deres for meg. Hun skal komme i tre tiden i morra formiddag, mens jeg er på jobb. Så når arbeidsdagen er ferdig i morra får dere vite hva mønstreet heter. Og kanskje endelig bilde av kjolen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709

Har pratet en stund med mamma på telefonen. ho mener det at skredderen som skal sy brudekjolen min klarer å sy en kjole som er satt sammen av de to kjolene.

Denne kjolen og denne kjolen så da er det bare å se hvordan den endelige kjolen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så flink du er å legge ut bilder :jepp: morsomt med bilder :juhu:

Jeg likte buketten din kjempe godt!! den var så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FrodeLinda100709
Guri så flink du er å legge ut bilder :jepp: morsomt med bilder :juhu:

Jeg likte buketten din kjempe godt!! den var så søt :rødme:

Bra du liker at jeg legger ut bilder :)

Elsker å jobbe med bryllupet. både det å tegne og det å lage ting. blir aldri lei av å drive med hendene. og nå er jeg inne i en fase der det er bare bryllupet som er morsomt å drive med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ser på dere andre prate om sminke blir jeg for første gang i mitt liv litt lei meg fordi jeg er allergisk for sminke

Så du skrev dette i en annen dagbok. Er du sikker på at det ikke finnes noe du kan bruke? Jeg har jobbet masse med makeup, og somregel er man bare allergisk for visse ingredienser eller rett og slett parfymen i de. Det finnes jo masse bra nå, som f.eks ID bare minerals, dette er ren mineralmakeup, og om du bor i Oslo området så har de dette på Colosseum Spa. Sminken er helt super! Så om du ikke har prøvd denne, så er det jo verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Så du skrev dette i en annen dagbok. Er du sikker på at det ikke finnes noe du kan bruke? Jeg har jobbet masse med makeup, og somregel er man bare allergisk for visse ingredienser eller rett og slett parfymen i de. Det finnes jo masse bra nå, som f.eks ID bare minerals, dette er ren mineralmakeup, og om du bor i Oslo området så har de dette på Colosseum Spa. Sminken er helt super! Så om du ikke har prøvd denne, så er det jo verdt et forsøk :)

hadde sikkert godt ann å prøve. er are det at jeg er så redd jeg skal hovne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bodillen
hadde sikkert godt ann å prøve. er are det at jeg er så redd jeg skal hovne opp.

Har sniklest litt her, og ville bare legge igjen et annet tips angående sminke. Jeg er også allergisk for endel vanlig sminke, og hovnet bl.a opp rundt øynene av det. Imidlertid har jeg funnet ut at det er parabener (konserveringsmidler) jeg reagerer på (veldig mange reagerer på disse), og det finnes ikke i hverken Dr. Hauscka eller Lavera sine sminkeprodukter. De får man kjøpt i helsekostforretninger, men ikke alle fører dem. Ellers er mineralminke, som *Siri* nevner, også uten parabener, og skal tåles av de fleste.

Ellers er det verdt å nevne at det finnes to typer parabener som er ufarlige, og som er de eneste jeg ikke reagerer på; methylparaben og ethylparaben.

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
Har sniklest litt her, og ville bare legge igjen et annet tips angående sminke. Jeg er også allergisk for endel vanlig sminke, og hovnet bl.a opp rundt øynene av det. Imidlertid har jeg funnet ut at det er parabener (konserveringsmidler) jeg reagerer på (veldig mange reagerer på disse), og det finnes ikke i hverken Dr. Hauscka eller Lavera sine sminkeprodukter. De får man kjøpt i helsekostforretninger, men ikke alle fører dem. Ellers er mineralminke, som *Siri* nevner, også uten parabener, og skal tåles av de fleste.

Ellers er det verdt å nevne at det finnes to typer parabener som er ufarlige, og som er de eneste jeg ikke reagerer på; methylparaben og ethylparaben.

takk for all hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrodeLinda100709
God helg :skaal:

skal prøve å ha en fin helg. skulle egentlig feire at jeg har fått 1års kontrakt på jobben også fikk jeg influensa i stedet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...